Frölunda HC

SHL · 60609 inlägg · 3406 ämnen

Frölunda85's tråd

143415 · » Till forumet

Sv: Frölunda85's tråd
liepins: Jag anser att det är bra som det är. Vill klacken höras även då det är spelaravbrot, så är det bara att skrika utav bara FAN. Se till att sprida ut det, och få med hela Scandinavium.
Då kan dom spela hur mycket musik de vill, det hörs ändå inte, och taket lyfter garanterat!!!

Frölunda85: Jojo..men där har du inga naturliga avbrott att slänga in musik på.

liepins: Det tycker jag inte. Man kan absolut få lika bra tryck som vissa matcher i allsvenskan har

Frölunda85: Jo men håller inte publiken igång hela tiden är det bra med musik, rätt musik.
Allsvenskan går inte att jämföra med, helt annan läktarkultur.

liepins: Jo,men jag tycker ändå att det är onödigt med insatt musik.Låt publiken göra jobbet,som tex i allsvenskan.då får ju publiken höras

Håller klacken igång kan han låta bli att spela menar jag naturligtvis...

Frölunda85: Håller med till viss del.
Jag tycker allt musik skall spelas men den som spelar borde ha viss fingertoppskänsla. Hör han att klacken håller igång kan han ju spela och är det tyst kan han spela en låt som tänder publiken.

Frölunda85's tråd
Tycker inte ni att de borde ta bort all musik i de små pauserna (tex innan de tekar)??Detta är ju otroligt störande,vi i publiken hörs ju inte eller så blir vi avbrytna av musik om vi tex sjunger någon ramsa. Sånt där fjant med inlagd musik och cherleeders har ju absolut ingenting med hockey att göra..det är ju bara pengar galna NHL som håller på så. Skärpning!!!Låt oss fans höras istället!!

143415 · »