Frölunda85: Det troligaste är att Henke står, och resten av laget kommer att se likadant ut som mot HV 71. Micke är fortfarande skadad men Erik Kakko kan eventuellt vara tillbaka i spel. Det beror på hur hans lilla tumme mår.
Hemma mot Södertälje, efter en hyffsat taskig insats mot HV 71, jag tror att Frölunda kommer att spela offensivt och inspirerat. Henke kommer att storspela. 5-1 till Frölunda. Tippat med hjärtat men trots det ganska troligt.
MoK GG: självklart åker ssk på storstryk när dom kommer tll storstan.henke är och kommer så förbli den största supernolla vi haft.vi har en bättre tränare än dom.conny evensson by power
Gizaro: Jag förstår dig, det är alltid kul att gå med en eller flera polare. och att gå själv är inte alltid så kul. Jag ville bara poängtera att man alldrig är ensam i allas vårat hem, Scandinavium ;-)
svanru: Alltid trevligt när motståndarsupportrar önskar oss lycka till. Önskar detsamma. När spelet stämmer för Färjestad är det kanske ett av de roligaste lagen att titta på oavsett vilken klubb man själv håller på.