Frölundas träningsmatch
3948 · Nästa » Till forumet
Frölundas träningsmatch
Var det någon som såg träningsmatchen ? Jag hade tyvärr inte möjlighet att vara där.
Jag undrar vilka kedjor som de körde med. Även om det inte var en riktig elitseriematch bådar det dock gott att Pelle gjorde mycket mål, en sån kille måste få självförtroende så att han inte tvekar vid mållägen när serien drar igång.
Jag undrar vilka kedjor som de körde med. Även om det inte var en riktig elitseriematch bådar det dock gott att Pelle gjorde mycket mål, en sån kille måste få självförtroende så att han inte tvekar vid mållägen när serien drar igång.
Får hoppas att Jonas Johnson håller samma standard som förra säsongen då han och Husse bildade en av elitseriens bästa anfallspar.