Frölunda HC

SHL · 60597 inlägg · 3406 ämnen

Kom igen nu biljetter finns!

Sv: Kom igen nu biljetter finns!
Klinth: Felix...

Hmm..där sa du nåt..får nog gardera oss med några till. För Timrå suger väl totalt så 9 puckar ska vi väl kunna hänga??

danoj: Vilket vore en seger i sig ;-)

danoj: Nej. Är det Arne igen. Suck. Hade hellre hört Niklas och Virus.

liepins: Kallio den fjärde och varför inte Kung Carna på den femte...

Dragan 2k: Blir trycket idag som det var 96, ja då lär arne och ankar få väldiga problem med att kommentera matchen, dvs dom kommer inte att höras.

liepins: Heinz då eller?

Vänta, vänta, vänta *suck* vänta, vänta *suck* vänta, vänta, ALLT på en gång!?!

Räcker det verkligen med 5-2 då?

Dragan 2k:
Mange skulle behöva sänka nåra enkla skott. Sen kan gärna Kahnberg få lirka in den tredje...;)

liepins: Kan alltid hoppas på det. Tänk dig två powerplay mål ikväll från...ja varför inte Magnus Johansson. Två stänkare upp i krysset. Det vore något för vår lille formsvage back.

liepins: Det är det jag är rädd för.. kapaciteten finns ju...:)

liepins: Japp, det släpper idag, det måste det göra, sen ska det bli kul att se dom lira i borgen, den kommer troligtvis att koka sönder ikväll.

Dragan 2k: Nja, inte hur länge som helst..:) fan vad det pirrar nu...:)

willysson:
Minns sist de hade liknande problem. Då gjorde de tre PP-mål i den matchen på fem försök om jag inte minns fel. Ketchupeffekt typ;)

willysson: Jo då. Vi Kan :-)

danne147: Hoppas att det är en domare som låter lagen spela om matchen, och inte blåsa sönder den...:) Är lite orolig att frölundas powerplay ska släppa, menar det är väl dax snart man kan ju inte spela hur länge som helst i PP utan att göra mål....:)

danne147: Lärking.

willysson: Nä, Rönnmark var under all kritik senaste matchen. Släppte de riktiga utvisningarna och tog de tveksamma. Någon som vet vem som dömmer idag?

danne147: Skulle ha handlat direkt men har ju lite långt dit, ca 75 mil...:) hoppas på en tuff match idag igen.. sen hoppas jag att det inte blir lika mycket skitutvisningar, åt båda håll...:)

Kom igen nu biljetter finns!
Själv köpte jag biljetter i samband med lördagsmatchen, man vill ju stödja laget även i Frölundaborg. Konstigt är att det fanns runt 1000-1500 biljetter kvar i morse.

Kom igen nu det är inte försent! Kom till Frölundaborg ikväll så vi kan skapa en rejäl stämning!

« · 249953