Frölunda HC

SHL · 60597 inlägg · 3406 ämnen

myggan wallin

Sv: myggan wallin
danoj: Men kom igen...det e vell bara kul att det är tjejer med, vem har sagt att hockey bara är för killar??det är ju för alla. Det är bara kul att det är lite jämnställt

Frölunda85: Jo hon var faktiskt dålig, sitter och fnittrar som värsta skolflickan, nej bort med fruntimmret tack.

Jenza: Håller med dig i det mesta, men inte när det gäller ÅSa...så dålig är hon faktiskt inte, det e vell bara kul att det är tjejer med också

danoj: Håller helt med dig när det gäller Åsa Edlund. Hon är ju helt kass. Man får nästan lust att stänga av ljudet när man hör hennes fnitter. Enda anledningen att hon är med är att SVT vill visa att tjejer kan.
Synd att domaren avgör hela turneringen med en monster-tabbe! Nåja, Sverige spelar bra hockey och det är det viktiga. Det enda som fattas är målskyttet. Det kan vi kanske få från NHL spelarna när det gäller VM.

danoj: Anderssons spel bådar gott inför sluttampen av säsongen. Dessutom tycker jag att Sudins backspel är i princip klanderfritt.

Nu tar vi finnarna sedan sopar vi banan med våra elitseriekonkurrenter.

Få se om landslagsspelet har gynnat Dragkedjan. Tycker trots allt att Tolsa gjorde en bra turnering. Han river och sliter och börjar lära sig att man inte har den tid internationellt som man har i elitserien.

Tror att självförtroendet har ökat hos Frölundaiterna. Hoppas nu att detta bär frukt under rersten av ES säsongen

Dragan 2k: jupp, däremot kan man nog konstatera tyvärr att tolsa inte håller på den här nivån ännu, måste spela enklare och snabbar epå den här nivån, men han har ju några år på sig :)
Och sen snälla SVT, byt ut åsa edlund som kommentator, fnittriga tjejer vill jag inte höra i rutan när jag ser på hockey.

danoj: Han är smått fenomenal vår nr 24. Missade första delen av matchen. Slog på textv-tv och där stod hans namn som vanligt som målgörare.

myggan wallin
Nikals andersson fortsätter att ösa in mål i tre kronor precis som i frölunda, såg en rätt rolig sak, när dom intervjuvade myggan wallin, trodde först att det var leif boork som hade rakat bort skägget, fasen va lika dom var :)

« · 210819