Frölunda HC

SHL · 60597 inlägg · 3406 ämnen

OS-TRUPPEN

Sv: OS-TRUPPEN
Det är väl klart att han dominerar i ett sånt lag som TIK. Han är ju den enda spelare med klass som dom har. Men du måste erkänna att Husse är bättre än "Z". jag har inget emot "Z" men jag tror inte han kommer att göra mycket ifrån sej i os med alla världens bästa spelare.

Sv: OS-TRUPPEN
Hugget som stucket mellan Zäta och Huselius. Zäta är en mycket bra spelare som dessvärre spelar i fel lag. Har inte gjort många poäng i ES, men han har i 9 matcher av 10 dominerat i Timrå. Han håller världsklass. Utsedd till turneringens bästa spelare i SHG, utsedd till bästa spelare i matchen mot Tjeckien i Baltica. Så visst håller och är Zäta en given spelare i Os- truppen. Han visar defintivt att han klarar internationellt spel. Bättre en spel i ett Es- lag som är under isen.

OS-TRUPPEN
Fy f-n vad dåligt att inte Huselius kom med i os-truppen. Don tog med Zetterberg istället, inget ont om "Z" men Huselius är klart bättre än "Z". Z har inte gjort mycket ifrån sej i elitserien om man jämför med vad Husse har gjort i NHL. Fegt av Hardy och grabbarna att inte ta med honom. Sedan tar dom med Tellqvist som 3:je målvakt, När jag tycker att dom skulle ha tagit Liv.
Tellqvist har stått 13 matcher i farmarligan med BARA 3 vinster.
Liv har klart bättre vinstprocent än Tellan.
In med Huselius och Liv i OS-TRUPPEN.
Det är tjänstefel att inte ta med dom, Tellan kom väl med för att han har spelat i djurgården. FEGT HARDY.
Huselius är ju given i os-truppen med det han har visat upp i NHL, leder rookie-ligan, en sån spelare vill alla lag ha, men inte hardy.
Zetterberg kommer inte att göra bättre ifrån sej i os-truppen än vad han har gjort i elitserien.

« · 38393