Frölunda HC

60365 inlägg · 3398 ämnen

Säsongen 16-17

« · 1805733 · » Till forumet


Sv: Säsongen 16-17
1-1!!! Borde varit 0-1!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Alltid ogillat Brynäs mycket!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F: Oavsett vad du tycker om Brynäs kan du ju inte påstå att 1-1 är orättvist för er.

Inte så många utanför Göteborg som gillar Frölunda...
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Zappaholic: då 1-0 kommer på en helt galen 2:a så borde det ju stå 1-0 till Frölunda!!! . Alla älskar GBG!! Brukar inte gnälla på domarna men nu blev jag arg!! Och på er sida gnälls det nåt otroligt på domarna och det gör ni varje match!! Förlorar ni är det pga av domarna och vinner ni är det trots dom dåliga domarna!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F: Nu överdriver du monumentalt. Tvåan är på gränsen.

Nu är det ju du som skyller på domarna.
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Zappaholic: ja det gjorde jag men kolla på vad jag brukar skriva!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F: Klart man gnäller på domarna emellanåt. Det hör till. Men det får inte gå till överdrift.
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Zappaholic: det gör det på Bifs forum efter varje match och anledningen till att jag ogillar Bif är uppväxten med massa brynäsgöteborgare som alltid tjötade om hur bra dom var!! Tufft att hålla på det bästa laget när man hade ett lag i Gbg! Nix tyckte jag o Leksand e lika illa!! Men min Man U kompis är från Luleå bor i Örebro men håller på Bif!! PS har aldrig sagt vad jag tycker om Brynäs men han gillar Frölunda🤗

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F: Det låter lika i alla forum vad gäller domare. Även i FHC:s forum på deras hemsida så du behöver inte sätta dig på några höga hästar...

Har aldrig gillat Frölunda. Gnälligt skitlag som dessutom har sekretariatet på sin sida på hemmaplan...där har ju skett några schyssta skandaler.
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Zappaholic: bara okunniga som tar upp det med teknik som inte funkat!! Fusklunda mm mm så djävla töntigt!! Känner många som håller på andra lag men ingen som tycker Frölunda är speciellt griniga eller ogillar Frölunda!!
Du e som en hund el katt människa som måste säga att han inte gillar det ena om den andra gillar det andra!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
2 poäng!! Såå viktigt! Starkt gjort!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Sjukt jämn Shl serie i denna säsong! Sämsta på länge?
Tippar Hv som mästare! Inte Saik eller Bif!


Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F:

Ni har inget att skämmas över trots noll poäng, det var ändå Skellefteå ni mötte. Första matchen i år med ordinarie lag för oss...
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Yoda Marklund: jag skäms inte!! Såg inget men 3-16 i sista låter som ni kom undan med en ankfis!! Tror tyvärr inte att Frölunda räcker till denna säsongen men tror heller inte på Saik! Bara inte Bif vinner så skiter jag egentligen vilka som tar det! Hv eller LHC vinner!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F:

Bara inte BIF vinner? Bara inte Eddie Murphy blir president i USA.

Ni spelar bra ikväll, men samtidigt så säkrar vi hem och låter er ta över spelmässigt. Mycket snurr i sarghörnen ikväll från er. Mitt inlägg var lite dumdrygt ironiskt då ni är bra i en bra match.

Jag ser er som favoriter, med oss, Växjö och Färjestad som utmanare. Måtte vi i te mötas direkt i kvart
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Yoda Marklund: Trump blev ju president så säg inte att Eddie Murphy inte kan men han vill nog inte!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Frölunda 8:a i efter jul tabellen och förra året var man 9:a!!

Skönt att slippa Bif var ju som Barca sist det begav sig!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F:

Nu är det dags att smiska indijanerna. En bra indijan är en indijan med rosa stjärt!
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Yoda Marklund: vi får väl se hur det blir med det😝

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
2 bortamål bortdömda 1:a solklart och 2:a Va fan det är ju kontakt och fläskisen e ju så osmidig både på isen och i intervjun!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Sååå trött på Wikegård!!!
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Så lätt!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Kan inte se dagens match men om Frölunda förlorar är det domarnas fel och vinner dom så är det trots att domarna var kassa!!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F:

Om ni förlorar pga en filmning av vår målis och bortdömt mål, en missad straff samt en missad slew foot dvs matchstraff... då skulle jag förstå att ni var missnöjda med domarinsatsen vid förlust.
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Yoda Marklund: nej oavsett så är det deras fel!!! Och du bevisa att JG filmade gör det!! Och i så fall så var det väl rätt person som var där å peta med armen Fläskfilmaren nr1!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F:

Men sluta. T om Rogga Rödfejja erkänner efter matchen att det är en filmning och att det borde vart mål.
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Yoda Marklund: Ni förlorade förra matchen för att Frölunda var snäppet bättre och att ni fick två st korrekt bortdömda mål enligt de regelverk som finns idag.
Däremot håller jag med att reglerna borde ändras så att SKAIKs andra bortdömda mål inte ska behövas dömas bort i framtiden.
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
M.Lemiux: Enl min mening skall alla mål Saik gör dömas bort pga fuskig kommunal ekonomisk dopning!
Ikväll hålls alla tummar och tår för 2-0 i matcher till indianerna.
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
M.Lemiux:

bortdömt efter filmning...
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Yoda Marklund: Vaddå för mål...sen kan jag förvisso hålla med att alla mål som görs av SKAIK när Fläskberget är på isen borde dömas bort pga fusk eller filmning...hihihihihi
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
DansbandsWolf: Hehe, du har helt klart en poäng :)
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F: jag sa ju att domarna skulle avgöra!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F:

Jag skulle nog säga att det var dålig diciplin från er. Vilken utvisning var fel tycker du? Den på Rosselli-Olsen eller? En femma enligt mig.

Spela hockey era sillstrypare, eller förlåt... fiskälskande indijaner!
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Yoda Marklund: vet inte har inte sett nåt men det var domarnas fel så e det alltid!!
Idag var det viktiga att United vann!! Frölunda tar inget guld i år med det gör inte Saik heller!! Det har jag sagt innan slutspelet ens var påtänkt!!

Ni tar nog detta då er enögda publik påverkar domarna mycket mer än göteborgspubliken någonsin har gjort!! Det är vi dåliga på!! Förvånansvärt dåligt hockeykunnande i Skellefteå!


Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F:

jag skulle nog säga tvärtom om allt du påstår. Publiken i Skellefteå är väldigt kunnig. En bra hemmapublik är enögd och bra på att påverka domarna.

Vissa av era gubbar är rätt så hjärndöda ivkäll, med mjäll-Joel och planstormaren Rosselli-Olsen i spetsen.
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Yoda Marklund: Joel är en ängel jämfört med fuskfläskingen! Nä medgångskassa är ni! Och du är
väl oxå en fiskälskare med tanke på var du bor??
Glory glory!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F: Jajemen, du hade rätt...domarna vågade inte ta någon utvisning på SKAIK spelare i Kommunal Dopingkraft Arena :-)
Det avgjorde
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F:

Joel är en ängel som knätacklas och kränger mjällschampo, du har rätt!

Qatar kan få det jobbigt när de själva tagit tidigt sommarlov och därmed håller på vår motståndare, för åttonde året i rad... :-)
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F:

Jag får väl erkänna att jag älskar fisk. Fast jag låter er rensa den åt mig innan jag slukar den :-)
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Yoda Marklund: Haha...njaaa
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Go natt jord!!!

10 dagar kvar🤗

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F:

Lasu borde byta sport och börja lira i italienska ligan i fotboll tycker då jag. Svårt att se att han ska ha norrländska rötter från Kiruna när han fjollor sig och slänger sig så där... herregud!
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Yoda Marklund: filmande, fuskande, fula Frölunda!!! ORKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tittar inte längre utan har gått över till Fussball och räknar ner till Manchester resa!!

Hoppas Lias tar SM-guld!!

9 dagar!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Kunde inte låta bli att titta! 1-0 till Zebrorna

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F:

Ja domarna avgjorde att det står 2-0 i en jämn period... eller?
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Yoda Marklund: jämn fram till den fullständigt galna 2:an på Joel, Lasus kan jag inte svara på för den såg jag inte men ni får momentum tack vare 2:an o målet!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F:

Fasthållning i fem sekunder och sen kastar han honom i isen... så fick man göra i match nummer 2, men inte i match 3 då vi åker på 2 st liknande.

Gillar att de tar spelförstörande men släpper tufft spel och lite gruff.
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Nu e nog säsongen över!! Man kan ju hoppas på mirakel men nja nu blir det gräs!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Bra period Frölunda!!! Vet inte vad dom säger då jag kör utan ljud!! Men så här måste Frölunda spela!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F:

Ni spelar bättre men kommer inte in på kassen då vi spelar väldigt bra försvar, endast Joel som verkligen krigar in på kassen
Kommentera

« · 1805733 · »