Rulltårtan : Hoppas ni hänger kvar nurå. Min dotter bor så nära Scandinavium så vill gärna gå på bortamatch i Göteborg. Fast , helst vill jag att Bäcken tar eran plats, men det är en helt annan historia
Rulltårtan : vi har två grymma målvakter som jag anser är stora anledningen vi har vunnit de två senaste! Skönt med vinst idag mot ett defensivt starkt Örebro
Rulltårtan : 2-1 seger igen och idag efter 1 1/2 bra period! Slutet var inte så vackert men igen så löser Frölunda det med en del flyt får man ju säga! 6 poäng av 6 möjliga trots inte ett helt fungerande spel är ju helt okej!
Rulltårtan : Bättre när de kalla sig tvärgatornas lag… och vad är grejen med att ha Globen och sånt på sina säsongskort/uppvärmningsställ och merch lär ju inte få så många sålda tröjor med en rival arena tryckt på den!
SHL rullar igång idag och som vanligt hoppas jag att Frölunda är med i toppen och om de kan undvika att få halva laget skadat (som slutet på förra säsongen) kan man gå hela vägen typ som Brynäs men liiite bättre!.
Alltid lika trevligt att tvåla till Färjestad och viktigt att göra lite mål! Nu var detta sista träningsmatchen om man nu inte ser CHL som en träningsturnering!