TheAlien: Möjligt att Micke gärna vill spela med Calle det vet man ju aldrig. Micke kanske väntar på detta men sen kan ju inte Micke vänta för länge han måste ju tänka på lagets bästa.
MoK GG: Att Calle lämnat en dörr öppen imot Frölunda kan man nog kalla faktum vid det här laget. Men vad jag tycker är intressant är att OM Calle skriver på....Vad gör då Micke???? Som ju sagt att han skall "känna efter vad kroppen säger"....
Jag tror att kommer Calle så kör Micke ett år till!!
Dragan 2k: Jo det finns säkerligen en hel del som stämmer men där fanns oxå bland dom dummaste saker jag läst på länge angående hockey. Jönsson till VF:... nej usch då börjar jag gå på Mölndal Hockey Stars!
Snackade med Esa idag och han tyckte truppen ser stark ut inför kommande säsong.
MoK GG: Säkert finns det några rykten som väl kan stämma. Man har hört att Silly Season ska vara en roligt inslag i off-season och det är bara att instämma.
när man ändå är inne på ämnet tycker jag personligen att det är rätt skönt att det trots allt är rätt tyst om Frölundas förehavanden kring nyförvärv. Inger respekt och visar den professionalism som kännetecknar Frölundas arbete. Bara lite inbördes beundran från min sida:-)
danoj: En "rykterslämnare" skrev också att det var aktuellt med ett byte mellan HV och Frölunda. Vilka som skulle bytas? Jo, Per Ahlbrandt mot Alexander Steen. Efter det inlägget förstod man...förstod man att det inte fanns någon validitet alls i de flesta av ryktena som presenterades där:-)
Dragan 2k: Läser också från signaturen "Boman" att Calle Johansson är klar, nja, att han är intressant och att Fröludna har haft kontakt med honom kan jag köpa, men klar nu, nej det är han inte. Kul också att läsa att det spekuleras om att Selänne ska till Linköping...jo tjena...
Saxat från den inte alltför seriösa Silly Season på Hockeyligan.se
"Enligt källor i västsverige har Frölunda nu bara en slutlig formalitet kvar så har ett 2 års kontrakt tecknats med både Calle Johansson från Washington och Jörger Jönsson från Färjestad. I Jönssons fall är det för att han behöver en nytändning och Frölunda har gjort ett förslag på byte mellan Jjönsson och Jens Karlsson.".
Hehe. Detta låter tamifan i mig så oerhört oseriöst så det saknar motstycke. Ett byte mellan Jens Karlsson och Jörgen Jönsson. Ja - nu har man hört allt...