danoj: Du var ju helt säker på att han skulle spela redan idag, så vi får väl se hur det blir i nästa match. Skall bli intressant och se om de kommer att prata om Calles ev comeback i tvstudion.
MoK: Tyvärr så får du och Syster Slash vänta på eran effekt eftersom Brynäs i kväll kommer att svischa förbi erat sk försvar så det står härliga till, förhoppningsvis så kommer Brynäsarna komma ihåg att det är tillåtet att skjuta i ES också! ;-)
Danne_L: Framåt är det väl klent, men han gör ett gott jobb hemåt i alla fall.... Men visst vore det gött om det kunde släppa för Joel. Och inte bara honom förresten.....
Sannes: Om det, som jag tror, är en felskrivning så ser ju inte laget så illa ut. Man tror ju att både Sundin och Kahnberg spelar. Leetma ersätter A-J tillsammans med Sundin i en i övrigt orörd förstaline. Andra linen komplett då Kahnberg troligtvis spelar. Ström går in i tredje linen i stället för Esa, och fjärde linen blir ytterpar, Loui och Fredrik. Det blir seger, 4-0 ;-)
Danne_L: Kollar man på den preliminära laguppställningen så saknas Joel vilket gör att det bara finns två centarar. Hoppas innerligt att det är felskrivet och ingenting annat. Det står ju inget i texten om att Joel skulle vara borta.
MoK: Just så... Leetma glömde jag i min besvikelse bort. Men det behöcs ju en till i så fall..... Kunde vara kul med en junis, vilket elddop i så fall ;-)
Alltid lika trevligt att tvåla till Färjestad och viktigt att göra lite mål! Nu var detta sista träningsmatchen om man nu inte ser CHL som en träningsturnering!
Usch, skräm mig inte så.......