Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Danne_l:
Och till råga på allt så var jag så ilsk när jag skottade att min skyffel gick sönder.
Vilken underbart härlig måndag!
Jaha då har jag kommit mig hem från Göteborg, inte mycket att ord om matchen, mer än att Frölunda killarna inte ville spela hockey idag.
Trots allt tycker jag det var roligt att Brynäs vann, så mina kompisar har något att glädjas åt.
Det mest upprörande med dagen, var när jag kom hem nu ikväll och såg att den jäkeln som plogar gatan, hade lagt världens skopor med snö på min p-plats, så det var bara att ta tag i skyffeln och skotta.
Lustigt att den fan inte såg att det var p-platser längs med hela gatan.
Har för mej att batterier laddas bäst när de är på kalla miljöer så vi får se hur bra/dålig denna resa är..
Danne_l:
[Jaha, Timrå missar slutspel pga att Frölunda inte stod upp. Gött!]
Det ska Frölunda ha en stor eloge för.
Tack alla för att ni bryr er så, ska fundera på vems råd som är det bästa;)
Jaha, Timrå missar slutspel pga att Frölunda inte stod upp. Gött!
Jag har en halv Trocca kvar efter dagens match. Jag kom ihåg att ta hem den, men kommer nog inte att dricka upp. Vill du ha den?
Dagens värsta: Jag drack bara upp halva min läsk, glömde av den under min stol. Hur ska jag kunna gå vidare i livet??
Lite synd att Frölunda inte står upp som ett topplag
och kan med denna förlust avgjort slutspelslagen..
Det är bara att gratta Brynäs att dom till
slut vann mot er..
Till råga på allt visar dem Boork på tvn nu i reklampausen med Norrlands Guld..
When will the madness end?
Håller med shit happends, nu är det OS uppehåll och Tolsa ska bli frisk, Tukio likaså.. Och Henke ska göra dundersuccé!!
Glöm inte att vi ska till Linköping också fast då är det ju tänkt att vi ska krossa Östgötarna.
Är inte så besviken egentligen. Visst jag hatar att se Frölunda spela dåligt och gillar än mindre att förlora men vi ligger ändå tvåa och kommer spela slutspel. Dessutom har vi fortfarande alla chanser att vinna serien - HV har ett tufft avslutningsprogram.
Tänk dig att vara HV supporter med dessa senaste matcherna. 3 veckors grubblerier och oro.
Vi får väl vara glada att vi öht gjorde mål idag.
Om man lägger ihop alla tips och räknar lite så får man fram..
4,68-1,53
*Att Salo släpper två puckar förbi sej.
*Att mer än 11 000 får hoppa upp och skrika ut sin glädje fem gånger!
Viklet betyder att matchen slutar 5-2 och JAG tippar rätt för första gången!! ;)
Expertpanelen:
Dragan 4-1
mok 5-1
Klinth 3-0
Danne_l 7-2
Linnea 8-3
Utmanare:
Piff 5-2
Sannes 4-2
mangan 6-2
gud 3-2
mikaelkarlsson 3-1
79 Andersson 0-1
Paddan 11-1
Mattias -74 1-3
Boråsindian 4-0
Masterseb 2-0
Alisandali 6-3
Forza GBG (4-1 är upptaget)
Bonuz 5-0
Firman SR 8-1
Expertpanelen:
Dragan 4-1
mok 5-1
Klinth 3-0
Danne_l 7-2
Linnea 8-3
Utmanare:
Piff 5-2
Sannes 4-2
mangan 6-2
gud 3-2
mikaelkarlsson 3-1
79 Andersson 0-1
Paddan 11-1
Mattias -74 3-1
Boråsindian 4-0
Masterseb 2-0
Alisandali 6-3
Forza GBG (4-1 är upptaget)
Bonuz 5-0
Firman SR 8-1