{7804}: Nu vann de ju skotten med 33-21 om vi ska vara petiga. Och ja de var bättre än oss. Det är inte så konstigt eftersom de är ett topplag. Kanske bäst i serien. Precis som ni. Skillnaden är att ni ligger 11. Måste vara slump och otur...
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte