Sv: Jämtin
Dragan 2k: Hehe, jag tycker Jämtin är riktigt cool. Han kommer bli riktigt riktigt bra. Tuff som få, lär ju Hardy gilla. Han får säkert chansen i landslaget, skulle inte förvåna mig det minsta.