Sv: Off topic tråd
FreddanVF:

Har dom komplex för att vi har Ullevi eller?

Nya Ullevi är väl egentligen ingen fotbollsarena, nog är det mest en fridrottsarena och Konsertarena eller är jag ute och cyklar ?