Dysso: Lärking är väl ändå ett strå vassare än dom 2 domare vi lyckats få på våra 3 inledande ,matcher. Ulrik Linch o Fröken Winnerborg :) Det sistnämnde har en förkärlek att dömma Frölunda verkar det som.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte