JoseGonzales: håller med om Berg. Ingman-nivå där, den är man inte ett dugg stolt över.
Inlägg: 3008579
Svarskommentarer
Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
dempa: Den innan är också en filmning, inte lika illa som den med Berg