« Föregående · 2209258 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: IK Oskarshamn
Hockeyälskaren: Spelar det någon roll? Hur tragiskt att avsluta sitt konto och starta upp ett och sen byta till
Oskarshamn?😂😂
Oskarshamn?😂😂
Sv: IK Oskarshamn
Hockeyälskaren: En moderator. Så du kan tyvärr inte dra hjärnceller-kortet. Ge oss nån laguppställning
Sv: IK Oskarshamn
Bifbiffen: Jag har aldrig haft en äcklig Brynäs logga bredvid mitt namn. Den personen som bekräftat verkar ha lika mycket hjärnceller som du(väldigt få med andra ord).
+ 1
Sv: IK Oskarshamn
Hockeyälskaren: Sant. Men varför skapar man då konto med lagtillhörighet Brynäs? Alla vet att du är Pettisbif, t om fått det bekräftat
Sv: IK Oskarshamn
Bifbiffen: Har aldrig sagt att jag håller på Brynäs och man behöver inte vara pettsibiff för att inse att Brynäs är en skitförening.
Sv: IK Oskarshamn
Hockeyälskaren: Haha, så nu har du bytt klubbtillhörighet från Brynäs till Oskarshamn? Alla vet att du är Pettisbif. Välkommen tillbaka!
Sv: IK Oskarshamn
hockey_21: Hahaha gulliga modoiter...... Tycker NHL spelare är dåliga men Tex, Modigs och Näsen inte är avdankade xD
Sv: IK Oskarshamn
Hockeyälskaren: Inte spelat på över ett år, känns rätt avdankad nu på förhand.
Hade varit bättre att förlänga med bouma.
Hade varit bättre att förlänga med bouma.
Sv: IK Oskarshamn
Silly: Troligen 3e då jag inte tror man satsar på en spelare som ej bevisat att han kan spela på "hög" nivå i 2a lina.
IK Oskarshamn
Jävlar vilken fin värvning. Presterat på väldigt hög nivå under längre tid och är säkert en bra veteran till dom yngre grabbarna.
www.eliteprospects.com/player/15727/dale-weise
www.eliteprospects.com/player/15727/dale-weise
+ 1
Sv: Oskarhamn-Brynäs 2021-01-05
Charliejfz: Jag hoppas det. Ser mycket hellre dom som konkurrerande lag kommande säsong än rika Hv och tråkiga LHC
+ 1
Sv: Oskarhamn-Brynäs 2021-01-05
Oskars har imponerat under våren och kan kanske hålla sig ifrån kval.
+ 1
Sv: Oskarhamn-Brynäs 2021-01-05
6-1 och Brynäs verkar toppa listan iår på dom pinsamaste förlusterna inte bara på resultatet utan pågrund av att laget dom möter har 16 raka torsk
Sv: Oskarhamn-Brynäs 2021-01-05
Fyfan 5-1 och hur i helvete tar inte nån av dom 3 Brynäs spelarna bort den pucken. Istället tar den enda Oskarshamn spelaren framför mål pucken och petar in den i mål.
Sv: Oskarhamn-Brynäs 2021-01-05
Jalapeno: Oj ! Leder Oskarshamn? De som brukar spela så naivt i egen zon
Sv: Oskarhamn-Brynäs 2021-01-05
Jaha analysen på första är att det är som förväntat en ganska jämn match med liten fördel i spel till Oskarshamn. Brynäs måste bli bättre i defensiven och i PP om det ska gå för dom ikväll.
Sv: Oskarhamn-Brynäs 2021-01-05
En till billig utvisning. Hoppas inte dommarna ska vara sånna ikväll.
Oskarhamn-Brynäs 2021-01-05
Jaha då var det jumbomöte och eftersom jag inte är välkommen hos brynäs längre så hänger jag här ikväll. Ni är välkomna att va med =)
+ 1
« Föregående · 2209258 · Nästa »