« Föregående · 791871 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Leksand - Sundsvall
Alisandali: Mitt håller fortfarande,men frågan är om IFSH lyckas göra nåt mål.
Sv: Leksand - Sundsvall
44.05 8 - 0 EQ Leksand 24. MIKKOLA, Niko
(47. ENEQVIST, Johan
13. GREEN, Morten)
Utklassning?
Hur fan kunde vi lira 2-2 emot dom tidigare iår?
(47. ENEQVIST, Johan
13. GREEN, Morten)
Utklassning?
Hur fan kunde vi lira 2-2 emot dom tidigare iår?
Sv: Leksand - Sundsvall
Diaz: Och nu så sprack mitt 7 - 1 tipps :
44.05 8 - 0 EQ Leksand 24. MIKKOLA, Niko
(47. ENEQVIST, Johan
13. GREEN, Morten)
44.05 8 - 0 EQ Leksand 24. MIKKOLA, Niko
(47. ENEQVIST, Johan
13. GREEN, Morten)
Sv: Leksand - Sundsvall
Bergenström gör sitt femte poäng idag!!!
36.01 7 - 0 EQ Leksand 52. SAARELA, Pasi
(32. BERGENSTRÖM, Jens
17. KARLBERG, Mikael)
36.01 7 - 0 EQ Leksand 52. SAARELA, Pasi
(32. BERGENSTRÖM, Jens
17. KARLBERG, Mikael)
Sv: Leksand - Sundsvall
GRATTIS RITOLA!!!!!!!!!!!!!!
35.00 6 - 0 EQ Leksand 11. RITOLA, Mattias
(6. WALLENBERG, Patrik)
35.00 6 - 0 EQ Leksand 11. RITOLA, Mattias
(6. WALLENBERG, Patrik)
Sv: Leksand - Sundsvall
24.50 5 - 0 EQ Leksand 32. BERGENSTRÖM, Jens
(19. HEDLUND, Magnus)
Bergenström är het idag!!
(19. HEDLUND, Magnus)
Bergenström är het idag!!
Sv: Leksand - Sundsvall
16.16 4 - 0 PP2 Leksand 32. BERGENSTRÖM, Jens
(15. HUOKKO, Jan
21. ELOFSSON, Jonas)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(15. HUOKKO, Jan
21. ELOFSSON, Jonas)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Leksand - Sundsvall
12.19 3 - 0 PP1 Leksand 52. SAARELA, Pasi
(17. KARLBERG, Mikael)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(17. KARLBERG, Mikael)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Leksand - Sundsvall
Bissett19: Ser bra ut iallafall , nu 2-0 och mindre än två minuter spelade .
Sv: Leksand - Sundsvall
Och Bergenström gör sitt först mål sen han återvände till Leksand .
00.59 1 - 0 PP1 Leksand 32. BERGENSTRÖM, Jens
(17. KARLBERG, Mikael
21. ELOFSSON, Jonas)
00.59 1 - 0 PP1 Leksand 32. BERGENSTRÖM, Jens
(17. KARLBERG, Mikael
21. ELOFSSON, Jonas)
Sv: Leksand - Sundsvall
Diaz: Det är fjärde matchen som Bergenström spelar iförsta kejan , och han har på tre matcher fått ihop 0 + 4 .
Leksand vinner nog ganska lätt i eftermiddag , tips : 7-1 .
Leksand vinner nog ganska lätt i eftermiddag , tips : 7-1 .
Leksand - Sundsvall
Mitt tips är 4 - 2
Intressant första kedja med Saarela, Karlberg o Bergenström!
Hoppas Bergenström får fart på gamlingarna!
Intressant första kedja med Saarela, Karlberg o Bergenström!
Hoppas Bergenström får fart på gamlingarna!
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Falahk: varför skulle dom släppa han ?:) nej vi är nog inte i rätt roll vi får ta de som blir över typ....ska vi ha en idiot kan vi höra me aik om Christeén
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: ska vi ha nån forward skulle väll det vara om vi kunde hyra Josef Straka av lukko
anars är det ju ett par defensiva backar vi behöver
anars är det ju ett par defensiva backar vi behöver
Sv: Silly Season 2006 - 2007
immelmann:
Ja men då hade han ju Jensa också vid sin sida, han är nog ganska beroende av rätt omgivning...
Ja men då hade han ju Jensa också vid sin sida, han är nog ganska beroende av rätt omgivning...
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Karlberg 2002 är vad ni behöver värva! släng in honom i en tidsmaskin och elitserplatsen är säkrad.
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Alisandali: Det är klart att jag menar att vi ska värva medans tid är, men samtidigt vill jag skjuta KS så långt fram i tiden som möjligt - därför blir det en lätt(?) överdrift med våren...
Sv: Silly Season 2006 - 2007
nyz:
Nej , någon mer slö och pengahungrig Slovak behöver vi absolut inte .
Och om vi ska förstärka så måste det ske före den sista Januari och inte till våren och kvalserien .
Nej , någon mer slö och pengahungrig Slovak behöver vi absolut inte .
Och om vi ska förstärka så måste det ske före den sista Januari och inte till våren och kvalserien .
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Tycker fransosen imponerar mera o mera :) KUL för att ja var den ända som trodde på honom :D
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: Knappast som back.
Som jag skrev tidigare så vore det önskvärt att plocka in nån Ryder-typ till våren, d.v.s. kvalserien! Inte heller då skulle Tomik vara aktuell, som jag ser det...
Som jag skrev tidigare så vore det önskvärt att plocka in nån Ryder-typ till våren, d.v.s. kvalserien! Inte heller då skulle Tomik vara aktuell, som jag ser det...
Sv: Silly Season 2006 - 2007
nyz:
Jo men vi behöver ytterligare en bra forward om vi skall ha nån chans i en eventuell kvalserie, backar är som du säger en Bristvara i Leksand, Österby Elofsson kan de gärna få byta ut mot några andra!!
Tomik skulle va bra tror jag !!
Jo men vi behöver ytterligare en bra forward om vi skall ha nån chans i en eventuell kvalserie, backar är som du säger en Bristvara i Leksand, Österby Elofsson kan de gärna få byta ut mot några andra!!
Tomik skulle va bra tror jag !!
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: Nej, det tror jag inte. Ska vi ta in nåt nu så är det i första hand backsidan som behöver förstärkas, radikalt!
Till våren kan vi väl plocka in nån Ryder-typ eller 2...
Till våren kan vi väl plocka in nån Ryder-typ eller 2...
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: spelmässigt tror ja säkert de han kan säkert göra en massa poäng men.. han verkar vara knepig socialt
Sv: Växjö-Leksand
nyz: Och 10-4 i skott i sista , och 2-2 i mål .
Din taktik visar sig var ganska så bra )).
Din taktik visar sig var ganska så bra )).
Sv: Växjö-Leksand
Taktiken blir bara än tydligare:
period 1: skott 9-10, mål 1-0
period 1: skott 14-5, mål 0-2
period 3: skott 10-4, mål 2-2
totalt: skott 33-19, mål 3-4
period 1: skott 9-10, mål 1-0
period 1: skott 14-5, mål 0-2
period 3: skott 10-4, mål 2-2
totalt: skott 33-19, mål 3-4
Sv: Växjö-Leksand
Venne: Det värkar som att Morten står för vad han lovar , hans andra mål ikväll .Se länk .
Sv: Växjö-Leksand
Alisandali: 51.46 2 - 4 PP1 Leksand 13. GREEN, Morten
(52. SAARELA, Pasi
32. BERGENSTRÖM, Jens)
sådär ja:)
(52. SAARELA, Pasi
32. BERGENSTRÖM, Jens)
sådär ja:)
Sv: Växjö-Leksand
nyz: Direkt från utvisningsbåset slår Huokko till med sitt 12:e mål , bara 18 kvar till 30 nu.
43.07 1 - 3 EQ Leksand 15. HUOKKO, Jan
(39. VAARASUO, Ilkka)
40.57 2 min Leksand 15. HUOKKO, Jan
43.07 1 - 3 EQ Leksand 15. HUOKKO, Jan
(39. VAARASUO, Ilkka)
40.57 2 min Leksand 15. HUOKKO, Jan
« Föregående · 791871 · Nästa »
Så jag tror inte att 15-1 sitter idag heller .