« Föregående · 785076 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Leksand - Almtuna!
mattias - 74: hahaha man börjar ju undra! gammelgubben är ju mer virrig o senil än gud vet vad o mannen som låter som martin timell försöker rätta han hela tiden men gör ju bort sig också! Kvalite!
Sv: Leksand - Almtuna!
mattias - 74: Ja , och det lär ju inte bli bättre i tredje , dom skulle ju iväg och dricka mera kaffe .
Sv: Leksand - Almtuna!
mattias - 74: Ja dom lät lite kluriga när dom diskuterade vad dom skulle dricka i pausen. "Lite vatten eller vad det nu blir..."
Sv: Leksand - Almtuna!
mattias - 74: Jag tror att han mest var inne på Anders Huusko.. tyckte mig höra ett Anders
Sv: Leksand - Almtuna!
haha almtuna spelaren lyckas hålla i leksandspelaren fast han verkar lite jobbig...hahaha oj o där e houcko som spelade i aik nån gång i tiden...hahahaha ivlka jävla kommentatorer!
Sv: Leksand - Almtuna!
mattias - 74: Jag litar mer på swehockey än en kommentator som mumlar fram nåt som ska vara namnet på en lirare i blå-vit tröja... "ööhöh nummer 15"
Sv: Leksand - Almtuna!
Alisandali:
Tydligen gör jag inte det =)
20.00 GK in Leksand 34. PUURULA, Joni
20.00 GK out Leksand 31. HIRSCH, Peter
Tydligen gör jag inte det =)
20.00 GK in Leksand 34. PUURULA, Joni
20.00 GK out Leksand 31. HIRSCH, Peter
Sv: Leksand - Almtuna!
mattias - 74: Nu är det inte bara Vopat jag ifrågasätter. Saarela och Huokko hann före, men det känns som att man bjuder in Almtuna när man väl har kommit ikapp
Sv: Leksand - Almtuna!
leksandboy:
Tycker han verkar loj rent allmänt de matcher jag sett, massa onödig utvisningar!
Tycker han verkar loj rent allmänt de matcher jag sett, massa onödig utvisningar!
Sv: Leksand - Almtuna!
OK - nu är jag inte helt säker, men nog hade man kunnat förvalta energin från 2-2 målet på ett bättre sätt än att sätta sig i 3 mot 5 läge?!?!? Odiciplinerat... och medans jag skriver drar Vopat på sig ytterligare utv. 2+2
Sv: Leksand - Almtuna!
26.29 1 - 2 EQ Leksand 12. VOPAT, Roman
(9. HÄGGLUND, Johan
5. ÖSTERBY, Magnus)
(9. HÄGGLUND, Johan
5. ÖSTERBY, Magnus)
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
GävleLasse: tack gode gud för det! 2 skott fick hirsch på sej o släppte in båda! :S
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
Diaz: Det är tydligen fler som inte har förtroende för Hirsch ikväll.. ;)
Second Period
20.00 GK in Leksand 34. PUURULA, Joni
20.00 GK out Leksand 31. HIRSCH, Peter
Second Period
20.00 GK in Leksand 34. PUURULA, Joni
20.00 GK out Leksand 31. HIRSCH, Peter
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
nyz: taCK Men folk verkar tycka om han :s liksom kul om han släppt in alla skott han fått på sej idag, o släppte in 2 av 7 skott emot nybro...vad säger msn :s
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
Resultat senaste omröstningen:
Vem är bäst av dalmasarna i laget ??
Granath - 1 röster (4.3%)
Johan Bonde ???? - 5 röster (21.7%)
Hedlund - 2 röster (8.7%)
Hultgren - 1 röster (4.3%)
Österby - 2 röster (8.7%)
Ullman - 0 röster (0%)
Ritola - 0 röster (0%)
Gabbe - 3 röster (13%)
Bröms - 0 röster (0%)
Jag är Idoldiggare !! - 5 röster (21.7%)
Ollas - 4 röster (17.4%)
Vem är bäst av dalmasarna i laget ??
Granath - 1 röster (4.3%)
Johan Bonde ???? - 5 röster (21.7%)
Hedlund - 2 röster (8.7%)
Hultgren - 1 röster (4.3%)
Österby - 2 röster (8.7%)
Ullman - 0 röster (0%)
Ritola - 0 röster (0%)
Gabbe - 3 röster (13%)
Bröms - 0 röster (0%)
Jag är Idoldiggare !! - 5 röster (21.7%)
Ollas - 4 röster (17.4%)
« Föregående · 785076 · Nästa »