« Föregående · 701724 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Stigsson:
ja jag är lettretad idag. Har nog med mina manlig hormoner och göra tror jag!
ja jag är lettretad idag. Har nog med mina manlig hormoner och göra tror jag!
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: Det krävs inte mycjet för att reta upp dig heller! Jag kan riktigt se framför mig hur du spottar och fräser medans du skriver dina inlägg. :-)
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Stigsson:
har du läst artikeln eller ?? Dom skall ju inte ge honom samma lön!! Hur skall leksand ha råd med 4,1 miljoner!
har du läst artikeln eller ?? Dom skall ju inte ge honom samma lön!! Hur skall leksand ha råd med 4,1 miljoner!
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Frasse: Japp, fortsätt så Leksand. Köp det dyraste som går att få så måste det ju bli bra till sist.
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Leksand jagar ny tränare till ästa säsong och det ser ut som om valet faller på Larry Huras.
Sv: Leksand - SSK!!
Mången tack från Skellefteå.
Ni räddade helt upp vår torsk mot MIF idag.
Curre Lundmark 4 president.
Ni räddade helt upp vår torsk mot MIF idag.
Curre Lundmark 4 president.
Sv: Leksand - SSK!!
norrland: jo det hoppas jag med på att dom gör det hellre skellefteå i es än malmö
Sv: Leksand - SSK!!
79 Andersson: Ok, tack för info.
Hoppas att SAIK vänder och vinner ikväll nu. Så piskar vi på SSK.
Hoppas att SAIK vänder och vinner ikväll nu. Så piskar vi på SSK.
Sv: Leksand - SSK!!
mattias - 74:
34.45 3 - 1 PP1 Leksand 40. STEEN, Calle
ASS (77. TRNKA, Pavel
ASS 20. STEEN, Oscar)
34.45 3 - 1 PP1 Leksand 40. STEEN, Calle
ASS (77. TRNKA, Pavel
ASS 20. STEEN, Oscar)
Sv: Leksand - SSK!!
Db_04: Men Kimmo har väl inte kunnat gjort så mycket åt det hela som varit skadad. Jag tycker att han har varit bland de bästa i laget då han varit med.
Men jag håller med om att jag hade velat ha han kvar i laget till hösten.
Men jag håller med om att jag hade velat ha han kvar i laget till hösten.
Sv: Leksand - SSK!!
Alisandali: som ja ser de så borde kimmo va en av dom borde stannat å sett till å rätta till detta .... han har tjänat cirkus 1 miljon.... åinte gjort nästan nått i utbyte
Sv: Leksand - SSK!!
mattias - 74: Ja om jag inte hörde helt fel på webradion så.
Ja man kan verkligen säga grattis till dom i så fall.
Ja man kan verkligen säga grattis till dom i så fall.
Sv: Leksand - SSK!!
mattias - 74: Kimmo drar till TIK nästa säsong enligt masken om jag inte hörde fel.
Sv: Leksand - SSK!!
Nr19: precis...många minuter att göra några mål på.
skulle det hända ikväll så är det synd att kommer 50 matcher för sent bara.
skulle det hända ikväll så är det synd att kommer 50 matcher för sent bara.
Sv: Leksand - SSK!!
mattias - 74: så sitter jag här :-(
Har du sett LIF matchen något. Hur har det sett ut, när dom inte varit utv.
Har du sett LIF matchen något. Hur har det sett ut, när dom inte varit utv.
Sv: Leksand - SSK!!
mattias - 74: :-)
Hoppas att SAIK vinner ikväll, och att vi spöar SSK och att BIK nitar Rögle.
Vilken match visar dom på TV? jag sitter på jobbet med webradion...
Hoppas att SAIK vinner ikväll, och att vi spöar SSK och att BIK nitar Rögle.
Vilken match visar dom på TV? jag sitter på jobbet med webradion...
Sv: Leksand - SSK!!
norrland:
Kollar lite på den andra matchen också. Kul och se Åkerman i PP i SAIK. Han skjuter massa men träffar inte mål.. Typ som kennholt :)
SAIK MIF 1 - 2 nu!!
Kollar lite på den andra matchen också. Kul och se Åkerman i PP i SAIK. Han skjuter massa men träffar inte mål.. Typ som kennholt :)
SAIK MIF 1 - 2 nu!!
Sv: Leksand - SSK!!
mattias - 74: Ja jag fattar inte vad han gör i truppen. Händer ju inte ett smack när karln jobbar...
Sv: Leksand - SSK!!
norrland:
Man skall egentligen inte kritisera spelare nu när det är kört redan men Lindmark är bedrövlig. Spelförståelse som ett Kylskåp ta mig fan..
Man skall egentligen inte kritisera spelare nu när det är kört redan men Lindmark är bedrövlig. Spelförståelse som ett Kylskåp ta mig fan..
Sv: Leksand - SSK!!
mattias - 74:
"SSK har fan större klack än det är mer folk i hallen"
Kan du förklara den där meningen? ;-)
Nästan i klass med "Han är brunare på ryggen än på sommaren" :-)
"SSK har fan större klack än det är mer folk i hallen"
Kan du förklara den där meningen? ;-)
Nästan i klass med "Han är brunare på ryggen än på sommaren" :-)
Sv: Hårda bud!
nyz: En vacker och fin förklaring. Tack. Fast en hiss av den typ jag nämnde skulle också passat bra. Fast kanske i ett annat sammanhang dårå.
Sv: Hårda bud!
Frisco: Pendeltåget är en slags markering och därmed även en forhoppning om att det inte rullar iväg nåt "återtåget 3.0", för det var nog pinsamt att kalla det senaste "2.0".
Att rörelsen mer känns som upp och ner måhända, men så är det ju inte heller. Vi snackar devalvering och inflation. Eller möjligen himmel och helvete...
Att rörelsen mer känns som upp och ner måhända, men så är det ju inte heller. Vi snackar devalvering och inflation. Eller möjligen himmel och helvete...
Sv: Hårda bud!
Jag tycker inte att pendeltåget passar riktigt. Det är väl inte fram och tillbaka som gäller utan lägg ut en bild på en paternosterhiss istället.
« Föregående · 701724 · Nästa »