« Föregående · 838227 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Leksand - Hammarby !!
bättre utan PP då!?
46.06 7 - 2 EQ Leksand 12. VOPAT, Roman
(41. BELLEMARE, Pierre-edouard)
46.06 7 - 2 EQ Leksand 12. VOPAT, Roman
(41. BELLEMARE, Pierre-edouard)
Sv: Leksand - Hammarby !!
nyz: det som är coolt var tiden, kollade just på swehockey o då stod det så!
Sv: Leksand - Hammarby !!
Diaz: Coolt? - tycker det är skit att man inte gör mål i 5 mot 3. Vårt PP är inte alls bra!
Sv: Leksand - Hammarby !!
Diaz: kom igen nu!!
42.36 2 min HIF 19. SVANBOM, Stefan HOOK
42.09 2 min HIF 26. PHINNEY, Brian INTRF
42.36 2 min HIF 19. SVANBOM, Stefan HOOK
42.09 2 min HIF 26. PHINNEY, Brian INTRF
Sv: Leksand - Hammarby !!
Diaz:
Oskarshamn leder nu med 8-0. Vad har hänt med Almtuna??
Då satsar vi på att vinna period nummer tre.
2-2 uppe i Umeå, 34-15 i skott efter två perioder.
Oskarshamn leder nu med 8-0. Vad har hänt med Almtuna??
Då satsar vi på att vinna period nummer tre.
2-2 uppe i Umeå, 34-15 i skott efter två perioder.
Sv: Leksand - Hammarby !!
PS. oskarshamn leder över almtuna med 6 - 0 o almtuna kämpar för play off...hmm :/ oskarshamn är i en formtopp? dom har ju inget o spela för :/ ?!
Sv: Leksand - Hammarby !!
mattias - 74:
Precis vad jag satt och tänkte på. Ollas var väldigt bra för två år sedan. Men i dag blir det inte någonting för honom.
Han kanske har en lite annan roll i dag, men jag hade gärna sett att han gör mer mål.
Precis vad jag satt och tänkte på. Ollas var väldigt bra för två år sedan. Men i dag blir det inte någonting för honom.
Han kanske har en lite annan roll i dag, men jag hade gärna sett att han gör mer mål.
Sv: Leksand - Hammarby !!
Diaz:
Ollas är inte ens i närheten av vad han var för 2 år sedan. INgen rapphet alls i skridskoåkningen ! Hanjobbar hårt men har tappat i tempo!
Ollas är inte ens i närheten av vad han var för 2 år sedan. INgen rapphet alls i skridskoåkningen ! Hanjobbar hårt men har tappat i tempo!
Sv: Leksand - Hammarby !!
BARTEK ÄR VÅR FRÄLSARE!!!!!!
35.26 6 - 2 EQ Leksand 81. BARTEK, Martin
(19. HEDLUND, Magnus)
bartek o hedlunds 3dje poäng ikväll!
35.26 6 - 2 EQ Leksand 81. BARTEK, Martin
(19. HEDLUND, Magnus)
bartek o hedlunds 3dje poäng ikväll!
Sv: Leksand - Hammarby !!
norrland:
Mr Bartek...
35.26 6 - 2 EQ Leksand 81. BARTEK, Martin
(19. HEDLUND, Magnus)
Mr Bartek...
35.26 6 - 2 EQ Leksand 81. BARTEK, Martin
(19. HEDLUND, Magnus)
Sv: Leksand - Hammarby !!
norrland: obviously?! är trött på onödiga utv.. sånt får inte hända i KS!!
Sv: Leksand - Hammarby !!
Diaz:
Trött man blir på detta!
32.37 2 min Leksand 14. OLLAS, Jesper INTRF
32.37 10 min Leksand 14. OLLAS, Jesper ABUSE
Ska det vara så jäkla svårt att hålla igen truten...
Trött man blir på detta!
32.37 2 min Leksand 14. OLLAS, Jesper INTRF
32.37 10 min Leksand 14. OLLAS, Jesper ABUSE
Ska det vara så jäkla svårt att hålla igen truten...
Sv: Leksand - Hammarby !!
hmmm
32.37 2 min Leksand 14. OLLAS, Jesper INTRF
32.37 10 min Leksand 14. OLLAS, Jesper ABUSE
32.37 2 min Leksand 14. OLLAS, Jesper INTRF
32.37 10 min Leksand 14. OLLAS, Jesper ABUSE
Sv: Leksand - Hammarby !!
norrland: Det svänger om Bajen :
31.56 5 - 2 EQ Leksand 23. SIKLENKA, Mike
(32. BERGENSTRÖM, Jens
31.56 5 - 2 EQ Leksand 23. SIKLENKA, Mike
(32. BERGENSTRÖM, Jens
Sv: Leksand - Hammarby !!
äntligen!
31.56 5 - 2 EQ Leksand 23. SIKLENKA, Mike
(32. BERGENSTRÖM, Jens)
10 - 3 igen då?!?
31.56 5 - 2 EQ Leksand 23. SIKLENKA, Mike
(32. BERGENSTRÖM, Jens)
10 - 3 igen då?!?
Sv: Leksand - Hammarby !!
Diaz:
Sådär ja.
31.56 5 - 2 EQ Leksand 23. SIKLENKA, Mike
(32. BERGENSTRÖM, Jens)
Sådär ja.
31.56 5 - 2 EQ Leksand 23. SIKLENKA, Mike
(32. BERGENSTRÖM, Jens)
Sv: Leksand - Hammarby !!
Diaz:
Nä mycket märkligt. Kan det vara så att dom har kvar skydden på grillorna tro.
Dags att ta tag i matchen igen och piska på HIF.
Nä mycket märkligt. Kan det vara så att dom har kvar skydden på grillorna tro.
Dags att ta tag i matchen igen och piska på HIF.
Sv: Leksand - Hammarby !!
norrland: hmm att LIF aldrig kan hålla upp farten genom en hel match!?
28.11 4 - 2 PP1 HIF 18. BERGSTRÖM, Patrik
(22. TRYBORN, Dan)
28.11 4 - 2 PP1 HIF 18. BERGSTRÖM, Patrik
(22. TRYBORN, Dan)
Sv: Leksand - Hammarby !!
Projta :
"Ja hellvete.,hoppas bajen slår leksand.. hur fan kan man tappa 4-2 mot Oskarshamn, då är man knappst ett bra hockey lag.. inte ens Falu if skulle nog tappa det =)"
Ser ut som om du får fel ikväll. Tur är väl det.
Jag hoppas alltid att LIF vinner, tydligen inte alla som gör det!?
"Ja hellvete.,hoppas bajen slår leksand.. hur fan kan man tappa 4-2 mot Oskarshamn, då är man knappst ett bra hockey lag.. inte ens Falu if skulle nog tappa det =)"
Ser ut som om du får fel ikväll. Tur är väl det.
Jag hoppas alltid att LIF vinner, tydligen inte alla som gör det!?
Sv: Leksand - Hammarby !!
Diaz: Kommer Hammarbys berömda vändningar nu ??
20.47 4 - 1 EQ HIF 30. ELLERSTAD, Sebastian
(18. BERGSTRÖM, Patrik)
20.47 4 - 1 EQ HIF 30. ELLERSTAD, Sebastian
(18. BERGSTRÖM, Patrik)
Sv: Leksand - Hammarby !!
3 mål på 1 & ½ minut är imponerande! :) men det finns ju värre exemplar :P
Sv: Leksand - Hammarby !!
17.23 3 - 0 EQ Leksand 22. PERSSON, Linus
(32. BERGENSTRÖM, Jens
12. VOPAT, Roman)
(32. BERGENSTRÖM, Jens
12. VOPAT, Roman)
Sv: Leksand - Hammarby !!
mattias - 74: Hur mycket törs du sätta , så sätter jag emot .
Bli som att själa godis från ett litet barn .
Bli som att själa godis från ett litet barn .
Sv: Leksand - Hammarby !!
fort ska det gå! 30 sekunder efter andra målet! Kul för Linus!
17.23 3 - 0 EQ Leksand 22. PERSSON, Linus
(32. BERGENSTRÖM, Jens)
17.23 3 - 0 EQ Leksand 22. PERSSON, Linus
(32. BERGENSTRÖM, Jens)
Sv: Leksand - Hammarby !!
Diaz:
Green igen =)
Nån som sätter emot att han vinner poängligan i KS !!
16.53 2 - 0 EQ Leksand 13. GREEN, Morten
(24. MIKKOLA, Niko
81. BARTEK, Martin)
Green igen =)
Nån som sätter emot att han vinner poängligan i KS !!
16.53 2 - 0 EQ Leksand 13. GREEN, Morten
(24. MIKKOLA, Niko
81. BARTEK, Martin)
Sv: Leksand - Hammarby !!
amen för den kedjan!!
16.53 2 - 0 EQ Leksand 13. GREEN, Morten
(24. MIKKOLA, Niko
81. BARTEK, Martin)
Bartek o Green är kungar!!
16.53 2 - 0 EQ Leksand 13. GREEN, Morten
(24. MIKKOLA, Niko
81. BARTEK, Martin)
Bartek o Green är kungar!!
Sv: Leksand - Hammarby !!
mattias - 74: fan bartek är vår nya ryder :) inte samma klass men nära inpå!
Sv: Leksand - Hammarby !!
Diaz:
Börjar bra
03.59 1 - 0 EQ Leksand 13. GREEN, Morten
(81. BARTEK, Martin
19. HEDLUND, Magnus)
Börjar bra
03.59 1 - 0 EQ Leksand 13. GREEN, Morten
(81. BARTEK, Martin
19. HEDLUND, Magnus)
Onsdag 21/2 kl 19.00: Leksand - Hammarby
Dagens laguppställning!
Svarar på min egna fråga! Ja vopat lirar o det är några nya intressanta femmor dom provar på idag!!
Keeper:
34. PUURULA, Joni
1a Linen:
15. HUOKKO, Jan 25. PETTINEN, Tomi
52. SAARELA, Pasi 22. PERSSON, Linus 32. BERGENSTRÖM, Jens
2a Linen:
23. SIKLENKA, Mike 19. HEDLUND, Magnus
81. BARTEK, Martin 13. GREEN, Morten 24. MIKKOLA, Niko
3dje Linen:
7. ANDERSÉN, Niclas 21. ELOFSSON, Jonas
14. OLLAS, Jesper 9. HÄGGLUND, Johan 47. ENEQVIST, Johan
4de Linen:
4. GRANAT, Elias 6. WALLENBERG, Patrik
41. BELLEMARE, Pierre-edouard 17. KARLBERG, Mikael 12. VOPAT, Roman
4de LINEN ser minst sagt intressant ut!!!
Svarar på min egna fråga! Ja vopat lirar o det är några nya intressanta femmor dom provar på idag!!
Keeper:
34. PUURULA, Joni
1a Linen:
15. HUOKKO, Jan 25. PETTINEN, Tomi
52. SAARELA, Pasi 22. PERSSON, Linus 32. BERGENSTRÖM, Jens
2a Linen:
23. SIKLENKA, Mike 19. HEDLUND, Magnus
81. BARTEK, Martin 13. GREEN, Morten 24. MIKKOLA, Niko
3dje Linen:
7. ANDERSÉN, Niclas 21. ELOFSSON, Jonas
14. OLLAS, Jesper 9. HÄGGLUND, Johan 47. ENEQVIST, Johan
4de Linen:
4. GRANAT, Elias 6. WALLENBERG, Patrik
41. BELLEMARE, Pierre-edouard 17. KARLBERG, Mikael 12. VOPAT, Roman
4de LINEN ser minst sagt intressant ut!!!
Sv: Kvalserien - here we come
dagens domare!
Referee:
Edqvist, Wolmer
Linesmen:
Candell, Fredrik
Söderberg, Daniel
Referee:
Edqvist, Wolmer
Linesmen:
Candell, Fredrik
Söderberg, Daniel
Sv: Kvalserien - here we come
varför gjorde vi oss av med Kalla?!
ja tyckte han var helt ok, o han skulle vart lika viktig i AS
som bartek är!
www.eliteprospects.com/player.php?player=7290
ja tyckte han var helt ok, o han skulle vart lika viktig i AS
som bartek är!
www.eliteprospects.com/player.php?player=7290
Sv: Kvalserien - here we come
Alisandali: ah länken var rätt men man får klicka sig fram själv gick visst inte att länka till stats för ett annat årtal
Sv: Leksand - Hammarby !!
Nu när kvalserieplatsen är klar lär leksingarna knappast slita livet ur sig så det blir nog en ganska jämn match som LIF bör vinna på att spelarmaterialet är så mycket bättre än Bajens. 5-3 kanske?
« Föregående · 838227 · Nästa »
46.06 7 - 2 EQ Leksand 12. VOPAT, Roman
(41. BELLEMARE, Pierre-edouard)