« Föregående · 699444 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Leksand - Rögle!!
Dragan 2k:
Men det är ju kört sedan långt tillbaks ändå.. Grabbarna väntar på sommarlovet bara!! 2 - 4 SAIK nu!!
Men det är ju kört sedan långt tillbaks ändå.. Grabbarna väntar på sommarlovet bara!! 2 - 4 SAIK nu!!
Sv: Leksand - Rögle!!
Dragan 2k: visst är det otroligt! Tyvärr är det dagens sanning och man står helt maktlös och ser elendet bara ske.
Sv: Leksand - Rögle!!
nyz:
Jaja vi säger väl så då! Jag hörde då nåt men det är ju oväsentligt nu!
Törs man gratulera SAIk till es nu!! 0 - 3
Jaja vi säger väl så då! Jag hörde då nåt men det är ju oväsentligt nu!
Törs man gratulera SAIk till es nu!! 0 - 3
Sv: Leksand - Rögle!!
mattias - 74: men ge dig nu... det har aldrig varit "tal om det" mer än då du snackat om det ;)
Sv: Leksand - Rögle!!
mattias - 74: öh... *tänka, tänka*
Minns du inte att det var just det du kom smygandes med till mig strax innan jul?
Minns du inte att det var just det du kom smygandes med till mig strax innan jul?
Sv: Leksand - Rögle!!
nyz:
Varför skulle dom låna ut honom till borlänge?? Bara idiotier
Han kommer bli allsvensk skyttekung så som han spelat!!
Varför skulle dom låna ut honom till borlänge?? Bara idiotier
Han kommer bli allsvensk skyttekung så som han spelat!!
Sv: Leksand - Rögle!!
mattias - 74: "hmmm.. har du hört att Jens ska lånas ut till bhc?"
Fan vad skönt att han visar att han vill! Jag kan lätt utse honom till årets spelare i LIF... om nu det är nåt att hetsa upp sig för?!?!
Fan vad skönt att han visar att han vill! Jag kan lätt utse honom till årets spelare i LIF... om nu det är nåt att hetsa upp sig för?!?!
Sv: Leksand - Rögle!!
mattias - 74: Vad som än händer i dom sista matcherna , så kan vi inte falla med flaggan i topp .
Skulle mera tro att vi gör samma sak som våran avgånde sportchef :
Vi åker ur med kalsongerna i knävecken .
Skulle mera tro att vi gör samma sak som våran avgånde sportchef :
Vi åker ur med kalsongerna i knävecken .
Sv: Leksand - Rögle!!
Nu är det 2 - 2
Jävla skit vad jag blir less..
Kan dom inte slå rögle hemma ens! försök ocg falla med flaggan i topp i alla fall!!
Jävla skit vad jag blir less..
Kan dom inte slå rögle hemma ens! försök ocg falla med flaggan i topp i alla fall!!
Sv: Leksand-Rögle på radion?
Dragan 2k:
tror han väljer den klubben eftersom dom är bra att ta hand om unga spelare b.la. bara en gissning från min sida!!
tror han väljer den klubben eftersom dom är bra att ta hand om unga spelare b.la. bara en gissning från min sida!!
Sv: Leksand-Rögle på radion?
mattias - 74: Vad får dig att tippa att han går till Frölunda? Finns det något bakom eller är det något som du bara gissar på så där helt ovetenskapligt?
Sv: Leksand - Rögle!!
mattias - 74:
Hoppas på 2-3 o att SAIK o Bofors vinner då är vi med igen :)
Skall iaf bli kul att få se den nya "ladan"
Målskyttar:
Wallenberg
Bergenström
Gath
Kenny
Mattias C
Hoppas på 2-3 o att SAIK o Bofors vinner då är vi med igen :)
Skall iaf bli kul att få se den nya "ladan"
Målskyttar:
Wallenberg
Bergenström
Gath
Kenny
Mattias C
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Alisandali: 2 fulingar låter lagom, så tobbe skulle inte sitta fel heller, sen behöver vi 2 bra spelare som kan göra mål, gärna en back och en forward(båda får gjärna vara höger skyttar) och en målvakt, rästen kan vi fylla på med juniorer och spelare från årets trupp. toppa av deta med en vetig tränare.
går allt detta i uppfylelse spelar vi es hockey nästa år igen
går allt detta i uppfylelse spelar vi es hockey nästa år igen
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Falahk: ÄNTLIGEN , någon som sett Kåberg styrka som hockeyspelare .
Ser gärna att vi även tar hem Tobbe Holm från Frankrike .
Ser gärna att vi även tar hem Tobbe Holm från Frankrike .
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: som tex att behålla curre i båset? nej, mycket helldre kåberg
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: jämtin eller wessner(dock har han sagt att det blir bofors om det blir allsvenskan)?
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: samma här, oscar har även potential att bli riktigt bra
eller så köper vi in kåberg :P, tycker IMO att leksand har saknat en spelare av den typen under sesongen
eller så köper vi in kåberg :P, tycker IMO att leksand har saknat en spelare av den typen under sesongen
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Falahk:
Fick jag välja nån av dom tog jag nog hellre oskar fast dom är väl ungefär jämbördiga.. Oscar kanske blir bättre nu i en sämre liga :)
Fick jag välja nån av dom tog jag nog hellre oskar fast dom är väl ungefär jämbördiga.. Oscar kanske blir bättre nu i en sämre liga :)
Sv: Silly Season 2006 - 2007
65selander: intresant de måste iaf betyda att vi fortfarande har en chans att spara oscar i kluben
Sv: Silly Season 2006 - 2007
65selander:
Detta har jag dock inte hört något om däremot hörde jag nåt om att de skulle till Brynäs :)
Detta har jag dock inte hört något om däremot hörde jag nåt om att de skulle till Brynäs :)
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74:
Ja, han ser ju ut som en välpolerad lite gosse. Och han har åsikter därefter.
Ja, han ser ju ut som en välpolerad lite gosse. Och han har åsikter därefter.
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Falahk:
Har bara hört det från ett par personer, men hursom helst tror jag intre dom vill spela Allsvenskan!
Har bara hört det från ett par personer, men hursom helst tror jag intre dom vill spela Allsvenskan!
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74:
Nej tack! Vi vill inte ha folk med ruttna, idrottsdödande åsikter i vårt lag. Vi vill ha folk som vågar spela om det, och som dessutom gör det. Där går åtminstone Calle "babyface" Steen fetbort.
Nej tack! Vi vill inte ha folk med ruttna, idrottsdödande åsikter i vårt lag. Vi vill ha folk som vågar spela om det, och som dessutom gör det. Där går åtminstone Calle "babyface" Steen fetbort.
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Bröderna steen sägs vilja riva kontraktet så det kanske är nåt för Mora :)
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Falahk:
Backlund och Lotvonen byter klubb om Leksand spelar i Allsvenakan kommande säsong enligt deras klausul!!
Backlund och Lotvonen byter klubb om Leksand spelar i Allsvenakan kommande säsong enligt deras klausul!!
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Falahk:
Du kan glömma alla utom kanske österby samt bröms, vet inte hur kontraktet är för benysek!!
Du kan glömma alla utom kanske österby samt bröms, vet inte hur kontraktet är för benysek!!
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: av de spelare du har förluster rykten listan är det iaf bara 6 jag vill spara:
Johan Backlund
Niklas Bröms
Oskar Steen
Ladislav Benysek
Magnus Österby
Kimmo Lotvonen
rästen av dem klarar vi oss utan
Johan Backlund
Niklas Bröms
Oskar Steen
Ladislav Benysek
Magnus Österby
Kimmo Lotvonen
rästen av dem klarar vi oss utan
Leksand - Rögle!!
Omgång 7 i Kvalserien!
Leksand med 90 % säkerehet i Allsvenskan! Vill till ett mirakel om Leksand på nåt konstigt sätt skall fixa detta. Vinst i resten av matcherna samtidigt som 2 av lagen där oppe börjar darra. Med andra ord så går det inte...
tips: 5 - 2
Leksand med 90 % säkerehet i Allsvenskan! Vill till ett mirakel om Leksand på nåt konstigt sätt skall fixa detta. Vinst i resten av matcherna samtidigt som 2 av lagen där oppe börjar darra. Med andra ord så går det inte...
tips: 5 - 2
« Föregående · 699444 · Nästa »
Att inte slå Rögle hemma och gripa det minimala halmstrået som fanns kvar .
Ja , vad ska man säja och tycka om det här ???
Kalsongerna åkte nog från knävecken ner till fotlederna .