« Föregående · 840104 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Vad ni tycker nu efter grundserien!
1. Vilka spelare tycker ni har gjort en bra säsong nu efter grundserien?
*över förväntan*
Hirsch - Green- Huokko - Saarela- Bartek - Bergenström - Elias Granath och Gabbe Karlsson
2. Vilka spelare ska vara kvar?
Stommen (skriver nummren så får ni kolla på hemsidan om ni ej kan dom)
31,4,7,15,25,39,9,12,13,17,24,32,41,49,52,81
3. Vilka spelare kan vi vara utan?
alla dom jag inte skrev ovan....
Ritola är en spelare som ja vill se kvar egentligen men han mår nog bättre i en annan miljö!
4. Osäkra kort som hänger löst?
5. Behövs till nästa säsong?
En riktigt bra förstemålis
4-5 Backar av bra ESklass
4-5 Forwards av bra ESklass
*över förväntan*
Hirsch - Green- Huokko - Saarela- Bartek - Bergenström - Elias Granath och Gabbe Karlsson
2. Vilka spelare ska vara kvar?
Stommen (skriver nummren så får ni kolla på hemsidan om ni ej kan dom)
31,4,7,15,25,39,9,12,13,17,24,32,41,49,52,81
3. Vilka spelare kan vi vara utan?
alla dom jag inte skrev ovan....
Ritola är en spelare som ja vill se kvar egentligen men han mår nog bättre i en annan miljö!
4. Osäkra kort som hänger löst?
5. Behövs till nästa säsong?
En riktigt bra förstemålis
4-5 Backar av bra ESklass
4-5 Forwards av bra ESklass
Sv: Vad ni tycker nu efter grundserien!
Diaz:
1. Hirsch, Bergenström, Saarela, Mikkola samt Bellmare.
2. De flesta
3. Elofsson, Siklenka, Hedlund Karlberg Eneqvist samt Wallnberg
4. Hedlund b.la
5. 2 bra målisar samt 2 - 3 Backar samt en kedja !
1. Hirsch, Bergenström, Saarela, Mikkola samt Bellmare.
2. De flesta
3. Elofsson, Siklenka, Hedlund Karlberg Eneqvist samt Wallnberg
4. Hedlund b.la
5. 2 bra målisar samt 2 - 3 Backar samt en kedja !
Vad ni tycker nu efter grundserien!
1. Vilka spelare tycker ni har gjort en bra säsong nu efter grundserien?
*över förväntan*
2. Vilka spelare ska vara kvar?
3. Vilka spelare kan vi vara utan?
4. Osäkra kort som hänger löst?
5. Behövs till nästa säsong?
Vad ja tycker! -
1. Vopat, Karlsson, Green, Bergenström, Bartek.
2. Hirsch, Saarela, Mikkola, Vopat, Karlsson, Karlberg, Hägglund, Green,
Eneqvist, Bergenström, Bellemare, Vaarsasou, Siklenka, Pettinen,
Houkko, Hedlund, Granath, Andersen
3. Puurula, Wallenberg, Johansson + alla utlånade!
4. Persson, Ollas, Elofsson.
5. 2-3 rörliga backar! 1 säker keeper, 1-2 snipers + 1 spelskicklig forward.
Vad tycker ni ?
*över förväntan*
2. Vilka spelare ska vara kvar?
3. Vilka spelare kan vi vara utan?
4. Osäkra kort som hänger löst?
5. Behövs till nästa säsong?
Vad ja tycker! -
1. Vopat, Karlsson, Green, Bergenström, Bartek.
2. Hirsch, Saarela, Mikkola, Vopat, Karlsson, Karlberg, Hägglund, Green,
Eneqvist, Bergenström, Bellemare, Vaarsasou, Siklenka, Pettinen,
Houkko, Hedlund, Granath, Andersen
3. Puurula, Wallenberg, Johansson + alla utlånade!
4. Persson, Ollas, Elofsson.
5. 2-3 rörliga backar! 1 säker keeper, 1-2 snipers + 1 spelskicklig forward.
Vad tycker ni ?
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
mattias - 74: men ja hade rätt iaf :) du är nu skyldig mej en tusing :P
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
Diaz:
Vopat måste sluta opp med att ta dumma utvisningar, kan kosta os ES platsen =)
Vopat måste sluta opp med att ta dumma utvisningar, kan kosta os ES platsen =)
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
Trevligt resultat dock ;-)
Synd att Hedlund bara hann med en assist, men utvisningarna har jag inte kollat än!!
Synd att Hedlund bara hann med en assist, men utvisningarna har jag inte kollat än!!
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
Diaz:
Nice med en tre i dag mot "gurkorna"
Nu är det bara att marchera vidare mot KS och hoppas på att det går åt rätt håll där.
Nice med en tre i dag mot "gurkorna"
Nu är det bara att marchera vidare mot KS och hoppas på att det går åt rätt håll där.
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
JAAAAAA!!
50.28 2 - 3 EQ Leksand 32. BERGENSTRÖM, Jens
(25. PETTINEN, Tomi
17. KARLBERG, Mikael)
50.28 2 - 3 EQ Leksand 32. BERGENSTRÖM, Jens
(25. PETTINEN, Tomi
17. KARLBERG, Mikael)
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
smart! då blev det lika efter hirsch's pölseslag!
41.04 2 - 2 PP2 Västerås 18. NORDFELDT, Andreas
(88. BERGLUND, Patrik
8. BERGGREN, Johan)
41.04 2 - 2 PP2 Västerås 18. NORDFELDT, Andreas
(88. BERGLUND, Patrik
8. BERGGREN, Johan)
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
haha vad i helvete!?
40.54 2 min Leksand 31. HIRSCH, Peter CROSS
40.54 2 min Leksand 31. HIRSCH, Peter CROSS
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
ja hade rätt mattias :D hahaha
39.38 10 min Leksand 12. VOPAT, Roman CHE-H
39.38 2 min Leksand 12. VOPAT, Roman CHE-H
39.38 10 min Leksand 12. VOPAT, Roman CHE-H
39.38 2 min Leksand 12. VOPAT, Roman CHE-H
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
WTF?!
31.44 2 min Leksand T. Team Leksand TOO-M
30.28 2 min Leksand 47. ENEQVIST, Johan ROUGH
30.28 2 min Leksand 25. PETTINEN, Tomi ROUGH
30.28 2 min Västerås 17. NILSON, Patrik ROUGH
30.28 2 min Västerås 11. AXELSSON, Emil ROUGH
31.44 2 min Leksand T. Team Leksand TOO-M
30.28 2 min Leksand 47. ENEQVIST, Johan ROUGH
30.28 2 min Leksand 25. PETTINEN, Tomi ROUGH
30.28 2 min Västerås 17. NILSON, Patrik ROUGH
30.28 2 min Västerås 11. AXELSSON, Emil ROUGH
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
24.09 1 - 2 PP1 Västerås 24. EKSTRÖM, Rikard
(60. MEIJER, Sebastian
9. NORDFELDT, Henrik)
22.42 2 min Leksand 21. ELOFSSON, Jonas TRIP
(60. MEIJER, Sebastian
9. NORDFELDT, Henrik)
22.42 2 min Leksand 21. ELOFSSON, Jonas TRIP
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
leksandboy: trevlig start på andra perioden!
21.13 0 - 2 EQ Leksand 13. GREEN, Morten
(6. WALLENBERG, Patrik
24. MIKKOLA, Niko)
21.13 0 - 2 EQ Leksand 13. GREEN, Morten
(6. WALLENBERG, Patrik
24. MIKKOLA, Niko)
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
Diaz: jag tycker detta var bra för elofsson, eftersom det har gått lite knackigt för honom. Förhoppningsvis höjs hans självförtroende kankse ;)
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
ÅRETS ASGARV!!! hahahahahaahhahahahahahahah!!
19.15 0 - 1 PP1 Leksand 21. ELOFSSON, Jonas
(19. HEDLUND, Magnus
13. GREEN, Morten)
19.15 0 - 1 PP1 Leksand 21. ELOFSSON, Jonas
(19. HEDLUND, Magnus
13. GREEN, Morten)
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
nyz: bartek kommer vara saknad ny, wallenberg kan absolut inte ersätta honom! det var tydligen Hirsch som stod idag, inte Puurula...
att dom inte kan ta vara på PP...
haft 2 i rad nu..
att dom inte kan ta vara på PP...
haft 2 i rad nu..
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
Diaz: Det jag reflekterar över är det faktum att kapten-Karlberg är nedflyttad till 4:e linan för 2:a matchen i rad. Bra, då 1:a linan fungerade mycket bättre i den form den har nu med Karlsson som center.
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
Dagens laguppställning! Bartek vilar tydligen...
Siklenka o Hägglund o Andersen sjuka..
Keeper: 34. PUURULA, Joni
1a linen:
32. BERGENSTRÖM, Jens 49. KARLSSON, Gabriel 52. SAARELA, Pasi
25. PETTINEN, Tomi 15. HUOKKO, Jan
2a linen:
24. MIKKOLA, Niko 13. GREEN, Morten 6. WALLENBERG, Patrik
19. HEDLUND, Magnus 4. GRANAT, Elias
3dje linen:
47. ENEQVIST, Johan 22. PERSSON, Linus 14. OLLAS, Jesper
39. VAARASUO, Ilkka 21. ELOFSSON, Jonas
4de linen:
41. BELLEMARE, Pierre-edouard 17. KARLBERG, Mikael 12. VOPAT, Roman
Reservback: 3. JOHANSSON, Dan
Siklenka o Hägglund o Andersen sjuka..
Keeper: 34. PUURULA, Joni
1a linen:
32. BERGENSTRÖM, Jens 49. KARLSSON, Gabriel 52. SAARELA, Pasi
25. PETTINEN, Tomi 15. HUOKKO, Jan
2a linen:
24. MIKKOLA, Niko 13. GREEN, Morten 6. WALLENBERG, Patrik
19. HEDLUND, Magnus 4. GRANAT, Elias
3dje linen:
47. ENEQVIST, Johan 22. PERSSON, Linus 14. OLLAS, Jesper
39. VAARASUO, Ilkka 21. ELOFSSON, Jonas
4de linen:
41. BELLEMARE, Pierre-edouard 17. KARLBERG, Mikael 12. VOPAT, Roman
Reservback: 3. JOHANSSON, Dan
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
Diaz:
Tror inte Vopat skall dumma sig nåt mer hoppas han lärt sig en läxa sedan sist även om straffet var för hårt.
Tror inte Vopat skall dumma sig nåt mer hoppas han lärt sig en läxa sedan sist även om straffet var för hårt.
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
Db_04:
Leksand vinner, det tror jag också. Hoppas man få avnjuta en skön seger på plats i Rocklunda..
Go Stars!
Leksand vinner, det tror jag också. Hoppas man få avnjuta en skön seger på plats i Rocklunda..
Go Stars!
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
Diaz:
Det blir inte utv. minuter på Siklenka ikväll. Han är tydligen sjuk.
Selänken
Det blir inte utv. minuter på Siklenka ikväll. Han är tydligen sjuk.
Selänken
Sv: Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
penisse:
För er skull så hoppas jag på en jämnare match, så att ni börjar komma in i kvalkänslan.
2-3 låter väl bra?
Hattrick av Hedlund, antingen i mål, assist eller utvisningar :)
För er skull så hoppas jag på en jämnare match, så att ni börjar komma in i kvalkänslan.
2-3 låter väl bra?
Hattrick av Hedlund, antingen i mål, assist eller utvisningar :)
Fredag 23/2 kl 19.00: Västerås-Leksand
Sista seriematchen inför stundande kvalserie; tror stenhårt på bortavinst det slutar 2-8 i leksandsfavör, Karlberg sätter första!
Heja Leksand!!
Heja Leksand!!
Sv: Leksand - Hammarby !!
Alisandali: Joo det är väll så.. ska bli roligt att se vad vi går för i kvalet. lika så dom som bor i Tuna staden ;)
Sv: Leksand - Hammarby !!
Projta: Vi får väl inte låna in någon spelare överhuvudtaget , vi får spela med dom gubbarna vi hade i laget den 31/1.
Sv: Leksand - Hammarby !!
Db_04: Jaa eller kanske man kan låna in Christoffer Björklund som back i kvalet =)
Sv: Leksand - Hammarby !!
Diaz:
Det är ju egentligen back han är, trots att han har kvaliteter som defensiv center också...
Men en bra PP-back med finfin speluppfattning.
Däremot ingen som direkt står och rensar framför mål ;-)
Passade utmärkt ihop med Andreas Pihl när han spelade i MoDo, en stor & tuff, och en snabb & teknisk.
Det är ju egentligen back han är, trots att han har kvaliteter som defensiv center också...
Men en bra PP-back med finfin speluppfattning.
Däremot ingen som direkt står och rensar framför mål ;-)
Passade utmärkt ihop med Andreas Pihl när han spelade i MoDo, en stor & tuff, och en snabb & teknisk.
Sv: Leksand - Hammarby !!
Diaz:
Härligt!
Hattrick av Hedlund, äntligen!
Iofs i assist, men det är inte att förakta ;-)
Härligt!
Hattrick av Hedlund, äntligen!
Iofs i assist, men det är inte att förakta ;-)
Sv: Leksand - Hammarby !!
8 - 2 blev dagens resultat då!
en bra match tycker ja!
grabbarna gjorde vad dom skulle!
Poäng då!
bartek 1 mål 2 assist
hedlund 3 assist
bergenström 3 assist
green 2 mål
persson 2 mål
eneqvist 2 assist
vopat 1 mål
siklenka 1 mål
wallenberg 1 mål
mikkola 1 assist
karlberg 1 assist
elofsson 1 assist
andersen 1 assist
bellemare 1 assist
en bra match tycker ja!
grabbarna gjorde vad dom skulle!
Poäng då!
bartek 1 mål 2 assist
hedlund 3 assist
bergenström 3 assist
green 2 mål
persson 2 mål
eneqvist 2 assist
vopat 1 mål
siklenka 1 mål
wallenberg 1 mål
mikkola 1 assist
karlberg 1 assist
elofsson 1 assist
andersen 1 assist
bellemare 1 assist
Sv: Leksand - Hammarby !!
Diaz:
Vi har inga Johan Motin i J20 laget direkt så ja tror detta är ett klokt val
Vi har inga Johan Motin i J20 laget direkt så ja tror detta är ett klokt val
Sv: Leksand - Hammarby !!
yes 2 till nu!!
55.41 8 - 2 EQ Leksand 22. PERSSON, Linus
(32. BERGENSTRÖM, Jens)
55.41 8 - 2 EQ Leksand 22. PERSSON, Linus
(32. BERGENSTRÖM, Jens)
Sv: Leksand - Hammarby !!
norrland: dingman gör sitt andra mål o sen utöver det har han gjort 3 assist!? rekord för han måste det vara!?
han brukar ju bara göra 1 - 5 poäng per säsong...haha
han brukar ju bara göra 1 - 5 poäng per säsong...haha
Sv: Leksand - Hammarby !!
Diaz:
Ja Dan Johansson, vad skulle han till LIF och göra. Undra om han är tänkt som backup som det blir skador i KS.
Ja Dan Johansson, vad skulle han till LIF och göra. Undra om han är tänkt som backup som det blir skador i KS.
Sv: Leksand - Hammarby !!
slagskämpen i SSK, chris dingman har gjort 4 poäng i dagens match! mer än vad han brukar göra per säsong!
så det måste vara rekord för han!
så det måste vara rekord för han!
Sv: Leksand - Hammarby !!
årets mest meningslösa värvning måste ju vara Dan Johansson,
snubben platsar inte ens i laget o har väl inte ens lirat 1 minut...hmmm
snubben platsar inte ens i laget o har väl inte ens lirat 1 minut...hmmm
« Föregående · 840104 · Nästa »
roligt och höra snacket på bussen igår hem från V ås, trots mål av Elofsson igår så verkar de flesta vara överens om at than är den som skall gå först om Leksand tar steget opp i Elitserien.
därmoet var det inte all som delade min uppfattning om att Karlberg har underpresterat. Märkigt!!