Sven.Savage: Jag märker att du inte kommenterat ett enda ord gällande de 4 första SM-finalmatcherna mellan Skellefteå och Rögle. Ganska talande måste jag ändå 'tyvärr' få säga.... Jag 'antar'?... att du hade kommenterat finalmatcherna tämligen flitigt, om Rögles TIDIGARE tillika Färjestads mega'floppande' tränare Cam Abbot, fortfarande hade tränat Rögle..... (För han spelade ju hos oss för 11-16 år sedan...) Men nu gör han inte det längre..., och han tränar inte Rögle heller. Då märks det väldigt tydligt att du fullständigt skiter i hur det går... Fast å andra sidan verkar ju TV4 till stor del också göra det. Det måste vara första gången NÅGÅNSIN?... mig veterligt, som det bara sänts 1 (den andra), av de 4 hittills spelade SM-finalmatcherna, i TV4. Det måste bara vara för att det är två 'mindre' städer som möts?... Samtidigt måste det upplevas som ganska förnedrande både för Skellefteå och Rögle, att TV4 i stora stycken valt att prioritera bort SM-finalen... Åtminstone gällande de 4 inledande matcherna. [på tisdagarna, då verkar Robinson och Boxen definitivt stå högre i kurs än SM-finalen?, och på torsdagar, Robinson och Förrädarna] Hitintills har man i.a.f. varit tvungen att streama 3 av de 4 första finalmatcherna på nätet, för att kunna se dem.... Det har mig veterligt aldrig hänt förut!?!, åtminstone inte i modern tid. Under en herrans massa år har i.a.f VARENDA! SM-Final ! visats direkt i TV4. Tyvärr är detta ganska talande för det kommersiella 'nymodiga' TV4...
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
Jag 'antar'?... att du hade kommenterat finalmatcherna tämligen flitigt, om Rögles TIDIGARE tillika Färjestads mega'floppande' tränare Cam Abbot, fortfarande hade tränat Rögle..... (För han spelade ju hos oss för 11-16 år sedan...) Men nu gör han inte det längre..., och han tränar inte Rögle heller. Då märks det väldigt tydligt att du fullständigt skiter i hur det går...
Fast å andra sidan verkar ju TV4 till stor del också göra det. Det måste vara första gången NÅGÅNSIN?... mig veterligt, som det bara sänts 1 (den andra), av de 4 hittills spelade SM-finalmatcherna, i TV4. Det måste bara vara för att det är två 'mindre' städer som möts?... Samtidigt måste det upplevas som ganska förnedrande både för Skellefteå och Rögle, att TV4 i stora stycken valt att prioritera bort SM-finalen... Åtminstone gällande de 4 inledande matcherna. [på tisdagarna, då verkar Robinson och Boxen definitivt stå högre i kurs än SM-finalen?, och på torsdagar, Robinson och Förrädarna]
Hitintills har man i.a.f. varit tvungen att streama 3 av de 4 första finalmatcherna på nätet, för att kunna se dem....
Det har mig veterligt aldrig hänt förut!?!, åtminstone inte i modern tid.
Under en herrans massa år har i.a.f VARENDA! SM-Final ! visats direkt i TV4.
Tyvärr är detta ganska talande för det kommersiella 'nymodiga' TV4...