« Föregående · 200389 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Redhawk: även 4-0-målet kom i tom kasse, men mål e ju mål, oavsett var målisen e.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Redhawk: oki, man vill ju veta ;)
Får väl fortsätta höra på P4 vad de säger...
Ett tips:
Kolla www.sportzonen.com sen.
Som vanligt först med nyheterna ;)
Får väl fortsätta höra på P4 vad de säger...
Ett tips:
Kolla www.sportzonen.com sen.
Som vanligt först med nyheterna ;)
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
enligt swehockey så Ram var ute. men är det inte skit samma var han stod??))))))
synd att leksand van i SD.
synd att leksand van i SD.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Nubben: JAG tror inte att de kom i tom kasse.
och Rydmark 2mål+1assist
och andra nollan för Hadelöv. wow.
och Rydmark 2mål+1assist
och andra nollan för Hadelöv. wow.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Redhawk: Skönt, äntligen kom segern. I årets överlägset viktigaste match. Fyfaan va skööööööööööönt!!!!
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Ram är ute . BIF med 6spelare buuuuu.
kom igen Jussi och gör mål för j******len.
kom igen Jussi och gör mål för j******len.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Nubben: tack nubben.
kl.16:24 uuufff det blir långa 4minuter och BIF ta timeout ....
kl.16:24 uuufff det blir långa 4minuter och BIF ta timeout ....
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
anders: helt rätt nubben. och precis fick Hadelöv ett skott i hjälmen ))))
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Nubben: Nä, Hadelöv kanske inte håller nollan så ofta, men med div1-backar framför sig så kan man inte begära mera!!!
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
ska jag förtsätta och skriva såna här inlägg eller ni har tröttnat på mig? )))))
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Bif spelare väntar på MIF ska börja tappa självförtroende nu och tänka att det ska inte gå idag heller )))) så analiserar de på Radio i Gavlerinken)))))
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
CoolaKoffe: Jag vet, och visst kan det bli av idag, men jag tror endå på 1-4... Ränns bara mer rätt ;)
VI får helt enkelt vänta på 3:e o se.
VI får helt enkelt vänta på 3:e o se.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Nubben:han har gjort d 3-4 ggr Brynäs,Timrå,Frölunda å vikka mer?? lr e d bara 3??
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Bara gubbarna inte backar hem och ska säkra nu, det kommer straffa sig.
Men idag känns det som om det ska kunna gå.
Men idag känns det som om det ska kunna gå.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
CoolaKoffe: tur. det blev inget reducering ))))
slut på andra och utvisningen ))))
slut på andra och utvisningen ))))
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
retroaktivt utvisning . f****n . domare Gyllander såg inget men linje mannen snackade med domaren och efter lång stund kom utvisningen på hasselblad (high stick).
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Redhawk: Petri är mycket bra.
Inte konstigt att vara inne på många mål bakåt när laget ligger 3:e sist, och vara backen som spelar MEST.
Inte konstigt att vara inne på många mål bakåt när laget ligger 3:e sist, och vara backen som spelar MEST.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Redhawk:asså nästa år måste d köpa mkt bättre backar som Fokin,Nogren å Liimatainen
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
MIF har dragit sig tillbacka efter andra målet.
f***n bara vi inte backar för mycket.
kör på gubbar. full fart framåt.
f***n bara vi inte backar för mycket.
kör på gubbar. full fart framåt.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
CoolaKoffe: yup, detta verkar bra, hoppas bara det hålle rperioden ut nu, sen stabilt spel i 3:e osso, då jävlar ;)
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
anders: haha, ja det kan man såklart. Men att ha åsikter som spelare o sånt är inte riktigt rätt. Det är för detaljerat ;)
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
JAG sa attt vändningen kommer idag och vi tappar inte det mot BIF som spelar dåligt idag.
Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Jönsson: Jo det låter bra, fast en snabb offensiv back går inte att få tag på. Sigge var nog bra att låna trots allt.
Jag har alltid gillat sigge, sen får vi bara hoppas att han gjör sitt jobb som sagt. Då kommer han vara nyttig för oss.
Jag har alltid gillat sigge, sen får vi bara hoppas att han gjör sitt jobb som sagt. Då kommer han vara nyttig för oss.
« Föregående · 200389 · Nästa »
bara hoppas att detta var VÄNDNINGEN, så att vi kan ta 6 raka vinster nu eller nått ;)