« Föregående · 296447 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: www.mifredhawks.com
Överstegrisen:
sidan fungerar bra för mig, jag har inga som helst problem att komma in på den idag. Uppdateras gör den också bara forumet och rinkside jag väntar på :)
sidan fungerar bra för mig, jag har inga som helst problem att komma in på den idag. Uppdateras gör den också bara forumet och rinkside jag väntar på :)
Sv: www.mifredhawks.com
Stefan: Verkar som att Mif inte inser värdet med att ha en fungerande och levande hemsida?
Oerhört tragiskt är det iallafall=(
Oerhört tragiskt är det iallafall=(
Sv: www.mifredhawks.com
Thomas:
Det lär dem inte göra det är jag tämligen säker på då de bytte bara för 1-2 månader sedan.
Finns ingen i MIF som vet något om internet och än mindre något om webhotell.
Det lär dem inte göra det är jag tämligen säker på då de bytte bara för 1-2 månader sedan.
Finns ingen i MIF som vet något om internet och än mindre något om webhotell.
Sv: www.mifredhawks.com
Thomas:
de har nyss bytt webhotell.
Funkar bra sidan för mig fast jag har lite rullister åt alla håll och kanter :)
Många undersidor som inte finns, väntar med spänning på Rinkside där tränare och spelare skall klottra tex :)
de har nyss bytt webhotell.
Funkar bra sidan för mig fast jag har lite rullister åt alla håll och kanter :)
Många undersidor som inte finns, väntar med spänning på Rinkside där tränare och spelare skall klottra tex :)
Sv: www.mifredhawks.com
MoK: haha bra där, , Men nu fungerar det för mig men detta händer faktiskt från och till, Har för mig att det varit samma problem på mina dnra datorer. aja vi får väl se.
www.mifredhawks.com
Är det bara jag som har problem att komma in på hemsidan från och till? Känns som Mif borde byta webhotell, allt för ofta man inte kommer in,..
Sv: Malmström
Hong Kong:
den pytsen hade nog även du satt :)
Men Malmström är med rätt förtroende från tränarna och självförtroende en mycket bra spelare vilket han visade i kvartsfinalerna mot just Brynäs för nått år sedan. Förhoppningsvis hittar han den formen i Brynäs dock inte i matcherna mot MIF :)
den pytsen hade nog även du satt :)
Men Malmström är med rätt förtroende från tränarna och självförtroende en mycket bra spelare vilket han visade i kvartsfinalerna mot just Brynäs för nått år sedan. Förhoppningsvis hittar han den formen i Brynäs dock inte i matcherna mot MIF :)
Sv: Modo-Mif
Magnus: Ja men det är historia nu. Imorgon är det en ny match och då spelar det ingen hur man spelat förut.Men det är som du säger Mif brukar inte spela så bra där uppe i ''Kempis''.
Men jag tror att Lasse Degn gör en kanon match imorgon bara han
får tillräckligt med speltid.Hoppas också att vi får se Österby lite grann i boxplay också.För det blir ju ganska mycket boxplay när VI sätter igång.
Men jag tror att Lasse Degn gör en kanon match imorgon bara han
får tillräckligt med speltid.Hoppas också att vi får se Österby lite grann i boxplay också.För det blir ju ganska mycket boxplay när VI sätter igång.
Modo-Mif
Först känns det som läge att byta trådnamn för att hålla någon form av ordning ändå. Sen hoppas jag verkligen att vi kan slå Modo, men jag har som sagt mycket dåliga erfarenheter av Mif i Kempehallen. Men det vore en dröm att någon gång få åka hem därifrån som en segrare, varför inte i morgon. Hoppas verkligen...
Sv: mif-vf
Skalpjägaren: hoppas att Hadelöv spelar lika bra emot Modo som han gjorde mot Frölunda..Jag hoppas också att Magnus Österby får lite mer speltid..Lasse Degn har också öppnat starkt och vi får säkert se en kanon match av honom emot Modo..Om Jussi spelar som han gjort i dom två inledande matcherna så vinner Malmö mot Modo.
Sv: mif-vf
Skalpjägaren:
det vet vi alla, men som ett tippat bottenlag som MIF är, missade slutspelet förra säsongen och besegrar Frölunda som är regerande mästare och favorit till sm-guldet även i år då smäller det högt även om det bara är en match.
MIF kommer att få en tuff säsong destå större anledning till att jubla när man besegrar mästarlaget eller? :)
det vet vi alla, men som ett tippat bottenlag som MIF är, missade slutspelet förra säsongen och besegrar Frölunda som är regerande mästare och favorit till sm-guldet även i år då smäller det högt även om det bara är en match.
MIF kommer att få en tuff säsong destå större anledning till att jubla när man besegrar mästarlaget eller? :)
Hannula till farmarligan
Några kommentarer till det hela?
Själv är jag inte helt förvånad, ger sig Hannula bara f-n på att han skall spela i NHL och ger järnet i AHL utan att klaga så lär han få chansen.
Själv är jag inte helt förvånad, ger sig Hannula bara f-n på att han skall spela i NHL och ger järnet i AHL utan att klaga så lär han få chansen.
Sv: mif-vf
Överstegrisen:
Mattsson verkar het?! Nja, han har väl inte varit någon höjdare i de två första matcherna. Han har ju heller inte varit dålig men det finns ju andra som har varit betydligt hetare. T.ex. Kim Staal, Mikael Wahlberg och Marcus Magnertoft...
...MODO bör vara rätt så taggade till matchen på tisdag med tanke på hur det gått i de två inledande matcherna, så jag tror det blir tufft. Men poängchans, det har Mif definitivt.
Mattsson verkar het?! Nja, han har väl inte varit någon höjdare i de två första matcherna. Han har ju heller inte varit dålig men det finns ju andra som har varit betydligt hetare. T.ex. Kim Staal, Mikael Wahlberg och Marcus Magnertoft...
...MODO bör vara rätt så taggade till matchen på tisdag med tanke på hur det gått i de två inledande matcherna, så jag tror det blir tufft. Men poängchans, det har Mif definitivt.
Sv: mif-vf
Det känns helt otroligt härligt att ha spöat Frölunda. Jag hade kallt räknat med 0 poäng efter de tre inledande matcherna och hade inte blivit besviken. Nu är man nästan lite besviken att vi inte tog poäng mot FBK också (vilket vi var värda). Men serien är låååååååååååång. Det krävs ytterligare 48 liknande insatser från pågarna för att vi ska klara slutspel...
Sv: mif-vf
Klagas det på att Malmö kör grishockey så har man nog missat totalt allt vad som sagt från MIF-staben innan säsongen startade..
Det är nämligen exakt så här Malmö SKA spela!
Lusth har uttryckligen sagt att det ska spelas grishockey.
Det SKA göra ont att möta Malmö och motståndarna SKA hata att möta MIF.
Med andra ord var det en alldeles ypperlig match idag.
Härligt krigat pågar! :o)
Det är nämligen exakt så här Malmö SKA spela!
Lusth har uttryckligen sagt att det ska spelas grishockey.
Det SKA göra ont att möta Malmö och motståndarna SKA hata att möta MIF.
Med andra ord var det en alldeles ypperlig match idag.
Härligt krigat pågar! :o)
Sv: Grattis
danoj:
tackar, inget som en annan räknat med på förhand har själv tippat förlust lite här och var i denna match.
Seger mot Frölunda favoriten till SM-Guldet med laget som tippas komma 11-12:a inte konstigt att det känns som att vinna SM-Guld just nu :)
Grishockey eller inte det är MIFs chans att ta poäng alla har inte landslagsmän på var och varannan plats i laget.
tackar, inget som en annan räknat med på förhand har själv tippat förlust lite här och var i denna match.
Seger mot Frölunda favoriten till SM-Guldet med laget som tippas komma 11-12:a inte konstigt att det känns som att vinna SM-Guld just nu :)
Grishockey eller inte det är MIFs chans att ta poäng alla har inte landslagsmän på var och varannan plats i laget.
« Föregående · 296447 · Nästa »