Malmö Redhawks

SHL · 24628 inlägg · 2625 ämnen
« · 200653 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: glöm sm-guld!!!
Stefan: Japp jag har osso hört det. Fokin kan inte vara nån stjärna som vinner matcherna genom att göra lite dragningar och massa mål. Men han är ruskigt nyttig i egen zon, och framförallt när man har BoxPlay.

Bara hoppas att han är kvar så att man får se han på hemmais snart...

Nubben:

Fokin var en jätte även idag... slänger sig och täcker skott, gör mål, spelar ett stabilt backspel med Fjuss idag.

sektionU: Som sagt, den som lever får se...

Fokin har fått rätt bra omdömen så här långt. Men vi får se hur han klarar sig i längden.

Sen tror jag att fokin e rätt onödig

grattis pågar, suveränt gjort och
ytterst viktiga poäng!

Härligt Rydis 3 poäng ikväll!

grattis till vinsten !

Nubben: ja men det är rätt kul att spekulera kring årets upplaga av ES den är ovanlig jämn

sektionU: Vi får helt enkelt vänta o se.

Går Mif till slutspel så är SM-guld givetvis målet. Det bör det vara för alla lag. Har man inte den målsättningen kan man lika gärna lägga ner verksamheten!

Nubben: jo, tikerkar ha svalnat och kommer svalna mer. Men sen är frölunda och FBK en trolig Sm-final i mina ögon.

sektionU: Vi får väl helt enkelt se, dif har haft så pass mycket flyt på slutet, flyt rinner ut tillslut. Fbk har en fin grund i sitt spel och det kommer nog bära dem rätt långt.

Men om vi tar oss till slutspel så kommer ju givetvis drömmotståndaren vara Tik. tror inte allt på dem i ett kommande slutspel.

hv rodde på dom med dålig form och djurgården ser bättre ut än fbk enligt mig

sektionU: Nej har ingen heller sagt här. Möjligheten finns, och om man bara tar sig dit kan allt hända ;)

Men laget som ut att vinna är Fbk. Så starka som de varit på slutet tror jag ingen rår på dem.

visst är det ett mål men bara en kan nå ditt och det blir nog tyvärr inte M.I.F

sektionU: Malmö, laget med humor. =)

Asso allt vi har sagt är att segern var välförtjänt och viktig. Nu är det köpa vidare som gäller i förstahand säkra ES-spel nästa säsong, om det bler slutspelsplats så är det kanonom, och i ett slutspel är det bara ETT mål. SM- guld.

Nubben: vaddåär ni så eroniska mot erat lag!!??

sektionU: Det var 2:a bortavinsten, och om man går till SM-slutspel är målet SM.guld, enkelt, sen har ingen sagt att vi ska ta SM-guld, lägg märke till alla smilies...

Så sluta hoppa in med meningslösa inlägg.

glöm sm-guld!!!
visst ni vann första borta matchen vilken prestaTION!!!!!!!!!......nej vunnit en borta match och ni snackar om sm guld hallå håll i hatten!!!!!!!!!!

Sv: YYYYEEEEESSSS 3 point!!!
MIF-Dansken: haha, ja om vi tar oss tillslutspel så är det SM-guld som gäller ;)

Nubben: Nej, MIF mot SM-GULD ;-)

MIF-Dansken: japp, där har du helt rätt ;)

Alltid lika skönt med stödet från er danskar.

MIF mot slutspel ? ;)

Sv: Där satt den :0)
pajo: Asso som sagt, vi har varit med i varje match och nästan varit värda 3 poäng i många av dem, men vi får helt enkelt vänta o se.

Jag tror och hoppas på nya poäng i nästa match.

YYYYEEEEESSSS 3 point!!!
Er lige kommet hjem fra job, og har set den glædelige nyhed!
Det var 3 meget vigtige point, især mod brynäs. Så er der 3 point ned i stregen.
Nu må vi håbe at forbandelsen er hævet og vi vinder de næste kampe.

Nubben:
Med det spelet som dom haft dom senaste matcherna och att det
äntligen blev en seger så tror jag att chanserna för 3 nya poäng
är ganska stor.

pajo: Har jag också suttit här och sagt, visst var det en skön seger och visst är detta viktigt, men det är matcherna efter en seger som säger var man står. Kan vi följa upp med 3 nya poäng i nästa match ? ;)

Där satt den :0)
Fan va skönt med 3 friska pinnar!!!
Ett sånt toppen humör man e på nu. Får hoppas att dettta var vändningen med stort V.

Sv: Brynäs - MIF Redhawks
Teus: Japp Danne o Thure är i fin form. Det gäller även fler i laget, tycker det har sätt ok ut ett bra tag, men det ahr varit målen som har saknats, nu har vi iaf gjort 8 mål på de 2 senaste matcherna, dock 2 i tom kasse men trots allt mycket bra.

Nubben: Ja, man får ju hoppas det. Rydmark och Thure har båda gjort 3 mål och 1 assist på de 2 senaste matcherna, hoppas de fortsätter så. :)

Teus: Japp, minst sagt en SKÖN seger.

bara hoppas att detta var VÄNDNINGEN, så att vi kan ta 6 raka vinster nu eller nått ;)

Äntligen! :)

Sebbe: Så sant så sant.

Redhawk: även 4-0-målet kom i tom kasse, men mål e ju mål, oavsett var målisen e.

Redhawk: oki, man vill ju veta ;)

Får väl fortsätta höra på P4 vad de säger...

Ett tips:
Kolla www.sportzonen.com sen.

Som vanligt först med nyheterna ;)

enligt swehockey så Ram var ute. men är det inte skit samma var han stod??))))))
synd att leksand van i SD.

Nubben: JAG tror inte att de kom i tom kasse.
och Rydmark 2mål+1assist
och andra nollan för Hadelöv. wow.

thures mål vara osso i tom kasse ?

När Mif vinner så vinner de med besked=)

Redhawk: ÄNTLIGEN !

4-0, WOHO !

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
THURREEEEEEEEE

Redhawk: Skönt, äntligen kom segern. I årets överlägset viktigaste match. Fyfaan va skööööööööööönt!!!!

MMMMMÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLL
RYDMARK i tom kassen))))))))))))))

Redhawk: Grattis till segern!

17:05.

Ram är ute . BIF med 6spelare buuuuu.
kom igen Jussi och gör mål för j******len.

Nubben: tack nubben.
kl.16:24 uuufff det blir långa 4minuter och BIF ta timeout ....

Redhawk: Man kan inte tröttna på info om MIF ;)

anders: helt rätt nubben. och precis fick Hadelöv ett skott i hjälmen ))))

Nubben: Nä, Hadelöv kanske inte håller nollan så ofta, men med div1-backar framför sig så kan man inte begära mera!!!

ska jag förtsätta och skriva såna här inlägg eller ni har tröttnat på mig? )))))

inget skön spel just nu och mif kontrolerar matchen bra.

Bif spelare väntar på MIF ska börja tappa självförtroende nu och tänka att det ska inte gå idag heller )))) så analiserar de på Radio i Gavlerinken)))))

« · 200653 · »