CoolaKoffe: Lasse Anrell hade tippat AIK först för att han trodde att han därmed skulle få rätt i att de skulle komma sist. Något sådant var det, tror ingen på allvar tippade AIK i topp överhuvudtaget.
d e konstigt lla sidor säger att mif kommer te botten d tillhör inte där d tillhör itten å toppen man vet aldrig mif kan ta sm-guld men ja e inte 100% säker minst 10%
ja mest säker att Frölunda,HV 71 lr färsjestad tar guldet 2003
Linköping å Södertälje blir säsongens kalkoner å MODO blir säsongens kastatrof
Å Nykomlingen e Leksand
2001/2002
Favoriter:MODO,Färjestad å Frölunda Kalkoner:Luleå,MIF dålig start men jättebra slut Kastatrof:AIK d va favoriter men va hände rakt ner i botten istället fö toppen Nykomlingar:va Södertälje å Linköping
Var på matchen igår i Uddevalla och jag måste bara säga att Frans Nielsen är en riktig kämpe och att han var bäst i Mif hoppas han får många framgångar.
Annars var det svinkallt i hallen och Uddevallare är inga tokiga hockey fans, det är väl bara handboll och fotboll i huvudet på dom.
Det är alltid kul att se alla trogna Miffare som syns på alla matcher även tränings matcher, en eloge till er.
Her har du det: Frans, Wahlberg (liiiten styrning efter skott från Öhman), Petri och Malmström
Peter Andersson passade fram till Wahlbergs (andra assist) och Franz mål.
Hadelöv har räddat en straff efter att Liimatainen slarvat i p.p och tvingats riva ned en Vålerengen spelare... Patric Englund ex: Hv och AIK slog straffen.
Kunne mer tenkt meg å vite hvem som scora for Vålerenga.
Ett litet matchreferat från en Frölundait jag hoppas det duger....
1:a perioden
1-0 6,56 Frank Nielsen - passning Peter Andersson 1-1 7,33 Öystein Olsen
Hadelöv gjorde att par bra räddningar innan MIFs ledningsmål, sen så räddade han dessutom en straff 9,49 in i första efter att MIF åkt på en kontring när de var en man mer. Skottstatistiken, inte en susning, tyvärr.
2:a perioden
1-2 0,28 Öystein Olsen 2-2 0,59 Wahlberg - passning Öhman, P Andersson 3-2 5,26 Petri Liimatainen - pasnsing Petrasek, Wahlberg 4-2 10,58 Malmström - passning Frank Nielsen 4-3 13,09 Öustein Olsen Skotten 14-13 till MIF
Vålernga hängde inte alls med i början av perioden, deras försvar var sådär men rätt bra i anfallet tycker jag. Malmös försvar var lite virrigt när norrmännen kom i anfall. Rydmark ful i spelet och tålamodet var dåligt tycker jag även Wahlberg visade lite av den varan.
3:e perioden
4-4 10,18 Nygaard Skotten 8-7 till MIF
Tja vad säger man om tredje, jag stod mest och frös trots massvis med kläder på mig. Varför är det alltid kallt i den hallen???
Summan av allt kan man väl säga att Malmö kunde ha vrit mer effektiva i powerplay och försvaret var vidöppet vid några tillfällen, norrmännen kom fria ett par gånger men Hadelöv stod upp bra.
Juha Riihijärvi fick en 2+10 minuters utvisning. 2:an för hakning och 10 lyckades han snacka till sig. Ytterligare en 2+10 drabbade Janos Vas, tror jag var inte med där i svängarna vem det var.
Som sagt jag hoppas nån av Er blir nöjda med detta.
Frans, Wahlberg (liiiten styrning efter skott från Öhman), Petri och Malmström
Peter Andersson passade fram till Wahlbergs (andra assist) och Franz mål.
Hadelöv har räddat en straff efter att Liimatainen slarvat i p.p och tvingats riva ned en Vålerengen spelare... Patric Englund ex: Hv och AIK slog straffen.
Hoppas att det blir ändring på det inför nästa säsong. Även om jag tycker att träningsmatcher inte betyder ett piss egentligen. Resultaten betyder iaf inget, och det är typ bara det man kan få reda på om dem...
Läs länktips där står d å mifs nya arena den kommer heta
TOWER ARENA!!!
rätt bra namn fast ja trodde att den skulle heta
PNB ARENA
men aja den kommer börja byggas år 2004 läs mer om d andra 3 arenorna som e på gång