av misstag åkte jag idag till isstadion för att titta på J20 matchen men där fanns ingenting som liknar ishockey arena. de har rivit sargen och plexigalset. tänk på ett par timmar man kan demolera en issatdion ))))) så jag började leta efter i hela malmö var vi spelar, så åkte jag till Rosengård och BINGO där såg jag J.Tornberg WOW kille kom till mig och kramade mig, vilken härlig kille han är. synd att han blev skadad((( MIF j18 vann matchen med 6-2. nu till MIF Alag. jag hörde rykte att Roger Melin är på väg till MIF till nästa säsong. vet ej om det stämmer ,jag komm 3dar sen från min 3veckors semester. hoppas det stämmer. jag är trött på Bäckis &co. VARFÖR han tog inte ut Hadelöv när vi hade powerplay i sista 3minuter??? väntade till det är 30sekunder kvar av powerplay. helt galet detta här , det ser ut om dem medvetet vill att MIF ska gå underjorden. ser ut så. jag fattar ínget. ((((( kaz.
så jag började leta efter i hela malmö var vi spelar, så åkte jag till Rosengård och BINGO där såg jag J.Tornberg WOW kille kom till mig och kramade mig, vilken härlig kille han är. synd att han blev skadad((( MIF j18 vann matchen med 6-2.
nu till MIF Alag. jag hörde rykte att Roger Melin är på väg till MIF till nästa säsong. vet ej om det stämmer ,jag komm 3dar sen från min 3veckors semester. hoppas det stämmer. jag är trött på Bäckis &co. VARFÖR han tog inte ut Hadelöv när vi hade powerplay i sista 3minuter??? väntade till det är 30sekunder kvar av powerplay. helt galet detta här , det ser ut om dem medvetet vill att MIF ska gå underjorden. ser ut så. jag fattar ínget. (((((
kaz.