3-0!!!!!!!!!!
Kinnarps på lördag!
242807 · Nästa » Till forumet
Sv: Kinnarps på lördag!
JoJo: Ja visst, alltså det känns ju alltid lika kul att krossa Håve-pack, på läktare och is. När det är J-matcher man kanske t o m slipper maktmissbrukare i gula jackor? Gutt!
Sv: Kinnarps på lördag!
Johan:
Nej fan det är inga problem alls! Frölunda som HV... Men HV hade varit kul som fan! Tänk er att äga Kinnarps bortasektion. ojojoj!
J20´s föräldrar kommer sticka upp. Tog ett snack med Valdix farsa, han va sugen på att fixa ihop två bussar och varför inte! *ler*
Nej fan det är inga problem alls! Frölunda som HV... Men HV hade varit kul som fan! Tänk er att äga Kinnarps bortasektion. ojojoj!
J20´s föräldrar kommer sticka upp. Tog ett snack med Valdix farsa, han va sugen på att fixa ihop två bussar och varför inte! *ler*
Sv: Kinnarps på lördag!
JoJo: ...om de skulle göra det är det väl inga problem? Jag menar, då är det väl bortamatch mot Frölunda på lördag istället...? :)
Kinnarps på lördag!
Ledning 0-1 just nu! I nuläget är det alltså bortamatch mot HV71 i Kinnarps Arena på lördag. För inte fan väljer Frölunda att möta MIF!