« Föregående · 834817 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Resultat omgång 50
13p lillovechkin
12p Andersson90
9p Ambroo
8p El Aka Ali, SwärdH, yaqop
7p Portello, Gusten
6p Herminator, Dream Team, Beezer
5p Sibbe, tur
4p Zettergren, Metal Guru, tk 75, Otto, 88Lindkvist, Cyklob, Skarin
3p Stigsson, Hälge, Salcin, Bolivar, Nenne, 79 Andersson, 21olsson
claesw, henrikj, Alisandali, SIVASN, 70 Rodrigues, jonte321
2p mike66, Frisco, mattias - 74, Svanru, Myggan, Tubest, Bissett19
gud, Tikfanz
1p Ann, Sannes, GävleLasse, HerminatorJr, 90 Ludde, timrå ik
0p Abron, sold
12p Andersson90
9p Ambroo
8p El Aka Ali, SwärdH, yaqop
7p Portello, Gusten
6p Herminator, Dream Team, Beezer
5p Sibbe, tur
4p Zettergren, Metal Guru, tk 75, Otto, 88Lindkvist, Cyklob, Skarin
3p Stigsson, Hälge, Salcin, Bolivar, Nenne, 79 Andersson, 21olsson
claesw, henrikj, Alisandali, SIVASN, 70 Rodrigues, jonte321
2p mike66, Frisco, mattias - 74, Svanru, Myggan, Tubest, Bissett19
gud, Tikfanz
1p Ann, Sannes, GävleLasse, HerminatorJr, 90 Ludde, timrå ik
0p Abron, sold
Sv: Omgång 50
Linköping-Färjestad 4-1
Linköping har kanske fått ordning på spelet, och tror att ett ganska mätt Färjestad (efter storvinsten) inte ror på ett heltaggat LHC
Luleå-Frölunda 2-0
Frölunda tror jag blev ganska knäckta efter att ha blivit överkörda av Färjestad. Blir nog trots allt en ganska jämn match, där Luleå drar längsta strået.
Brynäs-Skellefteå 3-0
Ska det lossna för Brynäs, så tror jag att det måste göras nu. Man har ett slutspel som väntar där jag tror man måste ha några lr någon vinst i ryggen inför det som komma skall.
Djurgården-Timrå 3-1
En tajt match tror jag kommer ses av publiken i Globen denna kväll. Bremberg med co tar dock hem en viktig tre-poängare.
Mora-Malmö 4-2
En match där Malmö inte har något att förlora, utan spelar för sin ära. Mora är av stort behov av dessa poäng, och är på pappret, det starkare laget, med Brendl spetsen.
Hv71-Modo 2-2
En "toppmatch", där jag nog helst skulle vilja gardera mej med ett 3-2 resultat, då jag nog känner att HV är nog det starkare laget. Tror dock Modo klarar 2-2 borta mot HV 71.
Linköping har kanske fått ordning på spelet, och tror att ett ganska mätt Färjestad (efter storvinsten) inte ror på ett heltaggat LHC
Luleå-Frölunda 2-0
Frölunda tror jag blev ganska knäckta efter att ha blivit överkörda av Färjestad. Blir nog trots allt en ganska jämn match, där Luleå drar längsta strået.
Brynäs-Skellefteå 3-0
Ska det lossna för Brynäs, så tror jag att det måste göras nu. Man har ett slutspel som väntar där jag tror man måste ha några lr någon vinst i ryggen inför det som komma skall.
Djurgården-Timrå 3-1
En tajt match tror jag kommer ses av publiken i Globen denna kväll. Bremberg med co tar dock hem en viktig tre-poängare.
Mora-Malmö 4-2
En match där Malmö inte har något att förlora, utan spelar för sin ära. Mora är av stort behov av dessa poäng, och är på pappret, det starkare laget, med Brendl spetsen.
Hv71-Modo 2-2
En "toppmatch", där jag nog helst skulle vilja gardera mej med ett 3-2 resultat, då jag nog känner att HV är nog det starkare laget. Tror dock Modo klarar 2-2 borta mot HV 71.
« Föregående · 834817 · Nästa »
Frölunda-Linköping 3 - 3
Färjestad-Modo 4 - 3
Mora-Hv71 3 - 4
Malmö-Djurgården 3 - 4
Timrå-Brynäs 4 - 3