Basen

55 inlägg · 4125 besäkare

Historik

· 2 ·
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
pettsson: Varför ger NHL inte klartecken då ?

Vi kan vänta till ca 15 september.

Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Uddan: Hade det inte varit någe problem från Anahaims sida hade papperen kommit för länge sen.

Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Uddan: Vad är det för skillnad på ryssar och amerikaner då ?

Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Uddan: Tänker bara på hur lång tid det tog med Pavel Rosas övergång ifjol.

Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Uddan: Jonte kan inte skriva på innan alla papper kommer från Anahaim och det kan ta tid det.

· 2 ·
Om Basen
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: 3. Rookie

är nu OFFLINE

Har inga vänner :(