Historik
Föregående · 11 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Björninen är ju en människa man kan med sig ut i krig iaf. Tima, not so much.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Fortsätter vi att spela så här så kommer det sluta med 4 raka för Malmö! Vart fan finns viljan!??
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Eftersom det är Svedman som uttalar sig så har man troligtvis kört över Alcen eller så har spelarna ett finger med i leken, kanske snackade ihop sig på fyllan..
+ 8
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Silfver: Kollar man de två senaste mötena lagen emellan så ser det ju inte bra ut. Totalt utspelade i Malmö där vi vann turligt och hemma lyckades vi oxå vinna rätt oförtjänt.
Den enda jag är säker på är att jag kommer må skit från start till slut.
Den enda jag är säker på är att jag kommer må skit från start till slut.
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
JohnnyBotox: Alltså själva spelet har ju varit bättre än resultaten. Men tyvärr så är man för uddlösa framåt och man bjuder på enkla mål. Svårt att säga om det är kvaliten som saknas eller om det är psyket som är för vekt. Eller båda?
Att vi har mer kvalite i laget än Malmö och råder det inget tvivel om i min bok. Men man ska få ut det på planen oxå.
Att vi har mer kvalite i laget än Malmö och råder det inget tvivel om i min bok. Men man ska få ut det på planen oxå.
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Supportern: Har ju absolut ingenting att spela för. Undviker nog mest att bli skadade typ. Med tanke på hur man körde över hv för nån match sen så bör man kan höja sig om man vill.
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Lunkz: Märks att Brynäs inte bryr sig alls om denna match.
I kvalet handlar det att om att kunna hantera nerverna bäst. Bara hoppas Malmö får stora darren. Annars är vi troligtvis chanslösa med tanke på hur det har sett ut de senaste 10-15 matcherna.
I kvalet handlar det att om att kunna hantera nerverna bäst. Bara hoppas Malmö får stora darren. Annars är vi troligtvis chanslösa med tanke på hur det har sett ut de senaste 10-15 matcherna.
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
JohnnyBotox: Det kan man, men det brann i hjärnan vid 0-2.
Tyvärr tror jag vi ryker mot Malmö i kvalet. Så det kontraktet lär ju brytas.
Tyvärr tror jag vi ryker mot Malmö i kvalet. Så det kontraktet lär ju brytas.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Treklövern1912: Jag är 46. Ge mig tre månader på is och jag skulle vara snabbare i sidled 😅😂
+ 1
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Lindbäck bör ju ha diskvalificerat sig från att stå en enda sekund i kvalet iaf, herregud vilken sengångare.
Tänkte på det redan under försäsongen. Skrattade bort det med att han knappast bryr sig om några sketna träningsmatcher och minsann kommer steppa upp under säsongen. Men inget hände. Fortfarande seg, yr och fladdrig i målet. Kan det vara den sämsta värvningen i modern historia om man ställer det emot förväntningarna man hade?
Tänkte på det redan under försäsongen. Skrattade bort det med att han knappast bryr sig om några sketna träningsmatcher och minsann kommer steppa upp under säsongen. Men inget hände. Fortfarande seg, yr och fladdrig i målet. Kan det vara den sämsta värvningen i modern historia om man ställer det emot förväntningarna man hade?
+ 10
Brynäs IF > Sv: Inte över riktigt än
13 skott på mål i en match där man spelar för sin existens. Bra inställning, fy fan vilken besvikelse.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Inte över riktigt än
Man vill nog inte vinna den här matchen när man spelar så huvudlöst i pp. Herregud!
Brynäs IF > Sv: Inte över riktigt än
Helt sjukt att hv lyckas vinna igen. Tydligen utspelade av Saik.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Inte över riktigt än
Är det bara jag som tycker det känns helt ledarlöst ute på isen? Inte en spelare som går i bräschen 🤷♂️
+ 1
Brynäs IF > Sv: Inte över riktigt än
Helt avgörande match och vi känns totalt ointresserade. Synnerligen märkligt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Inte över riktigt än
Pust! Vi ska vara tacksamma för 0-0. Hoppas vi vaknar till i andra annars blir det jobbigt med långa byten.
Brynäs IF > Sv: Inte över riktigt än
Ingen bra start. Spelar fast sig i egen zon helt utan press. Bort med nerverna nu!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Inte över riktigt än
Vi får hålla tummarna att Skellefteå krossar hv, för det blir tufft att vinna ikväll med detta lag!
Sundin i andra? Strömgren 13e? Blomman på kant?
Näe det här känns bara jobbigt.
Sundin i andra? Strömgren 13e? Blomman på kant?
Näe det här känns bara jobbigt.
Brynäs IF > Sv: Inte över riktigt än
Sjukt viktigt mål, kändes som matchen höll på att vända totalt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Inte över riktigt än
Sportnisse: Snälla byt ut Limpan! Han ser ju helt vilsen ut i målet. Kommer kosta oss matchen om han
forsätter så här.
forsätter så här.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jamen där måste man ju avlasta. Kan ju inte bara sticka iväg.
Tror HV kommer vinna rätt enkelt faktiskt. Dom kan spela rätt avslappnat medan vi kommer ha all press på oss. Fy fan.
Tror HV kommer vinna rätt enkelt faktiskt. Dom kan spela rätt avslappnat medan vi kommer ha all press på oss. Fy fan.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vad gör forwards där?? Drar bara iväg och lämnar Johanesson helt ensam.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bara invänta PP för Örebro snart. Dom lär ju kompenseras rimligtvis.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känslan är att det blir kontring.
Edit, där kom den.
Enroth spikar igen tyvärr och sen är vi ineffektiva (oskickliga) igen…
Edit, där kom den.
Enroth spikar igen tyvärr och sen är vi ineffektiva (oskickliga) igen…
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Finns knappt en spelare jag avskyr mer än Larsson. Den kändes.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Depression: Kinnvall har ju spelat halvskadad mer eller mindre halva säsongen. Verkligen synd för han kan så mycket mer.
Laleggia hade väl överlägset sämst +/- i Timrå, kanske därför dom skeppade honom.
Laleggia hade väl överlägset sämst +/- i Timrå, kanske därför dom skeppade honom.
Föregående · 11 · Nästa
Det här kommer aldrig gå vägen. Aldrig.