Historik
Föregående · 13 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bra start!!! Bjuder på fyra lägen på mindre än 4 min. Vakna för fan!!!!!!!!!!!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charliejfz: Jag har kollat i kristallkulan och kommit fram till att vi landar in på 66p. Hamnar säkerligen i ingenmansland med den poängskörden.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Limpan ska ha sista målet tyvärr. Sen är jag allergisk mot domare som rollspelar icings. Blir inte klok på hur dom resonerar från gång till gång.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Såja, Växjö har kvitterat. Torskar Malmö den matchen efter haft 3-0 så tror jag det är dödsstöten för dom.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag tar tillbaks det jag skrev. Vi ska inte byta målisar mellan lagen 🙊
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bockensdricka: Menade att vi skulle göra ett kastbyte mellan lagen 😅 Blev lite oklart såg jag nu.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi har så svårt för FBK att dom skulle kunna ställa upp med F14 och ändå skulle dom vinna lätt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så jäkla viktigt och skönt att Lindbäck får hålla nollan. Självförtroendet borde komma smygandes nu.
Grym kämparinsats. Tänk om man kunde få in i skallarna på spelarna att det är så här man måste spela varje match.
Grym kämparinsats. Tänk om man kunde få in i skallarna på spelarna att det är så här man måste spela varje match.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Men seriöst domarna!?!? Senaste 7 matcherna har vi åkt på så sjuka utvisningar så det finns inte.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Båda Brynäs utvisningar är ju mer eller mindre filmningar. Abols ramlar framåt när han får en arm mot huvudet!?!? Tycker Brynäs borde sätta mer press på domarna under matcherna.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Roy var väl ändå rätt mycket mellanmjölk om man ska vara ärlig. Tycker han inte tillförde något extra direkt. Bättre att låta Strömgren gå in och spela.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vad här oddsen på att Örebro kommer fram till att det inte behövs en ny sportchef nu när Johansson lämnar!? Bengtzéns makt växer sakta men säkert... Inte oväntat att det är kaos i klubben för tillfället.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fan vad det grinar emot. Kämpar sig ikapp och sen mål direkt i baken. Får ingenting med sig direkt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: Lär försvara Bertil i det momentet. Han står ensam och kämpar mot två spelare samtidigt som hans kollegor står och tittar på.
Men håller med, det är dags att rensa ut. Man bör släppa Scott, Bertil och Rödins när kontrakten går ut.
Behåll
Kinnvall
Johannesson
Sklenicka
Lindstein
Ölund
Larsson
Eklind
Ljungkrantz
Skeppa resten.
Men håller med, det är dags att rensa ut. Man bör släppa Scott, Bertil och Rödins när kontrakten går ut.
Behåll
Kinnvall
Johannesson
Sklenicka
Lindstein
Ölund
Larsson
Eklind
Ljungkrantz
Skeppa resten.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
När serien startade samt en ~10 matcher in i serien trodde jag verkligen att vi inte skulle vara en lag för bottenstriden.
Men nu är det bara konstatera att vi kommer få kvala. Frågan är, vilket lag passar oss bäst? Känns som vi spelar kasst mot alla bottenlag.
Men nu är det bara konstatera att vi kommer få kvala. Frågan är, vilket lag passar oss bäst? Känns som vi spelar kasst mot alla bottenlag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Senaste fyra matcherna har domarna lagt sig på Brynäs nivå. Det är fan en bragd i sig.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så sjukt utspelade. Känns som vi spelat hela perioden i boxplay. Ska till ett smärre mirakel om vi ska få med oss en poäng ikväll.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Synd att inte Ölunds hjälm flög av. Kanske dom hade tittat på den oxå. Herregud, jag tappar lusten att kolla på shl. Allt känns så skevt mest hela tiden.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Åker ju och tittar mot sargen. Klockren tackling som tar olyckligt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det där målet får ju Micke Renberg ta på sig. Aldrig hört en sån jinx förrut.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Äntligen en sån solklar utvisning att inte ens en domarn kan blunda för den.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: och pekar på sig själv. ”Det är jag som bestämmer, det är jag som bestämmer”. Sparka
Domarn för fan.
Domarn för fan.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Solklar utv på Rattie som man bara släpper. Alltså herregud. Nivån.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Alltså spelförståelsen på våra svenska domare är fan under all kritik. Man kampar om ytan. Båda två lika mycket och LHC torskar kampen och får en utvisning med sig. Horribel utvisning!!
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Snart spelat halva matchen och vi har inte haft en målchans ännu.
Edit.
Nu blev det mål iaf.
Edit.
Nu blev det mål iaf.
Brynäs IF > Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Jugge: Tycker det är många spelare som inte kommer upp i rätt nivå. Vart är DIFs anfallstrio t ex?Totalt osynliga. Sandin-Pelikka är för klen fysiskt och inte direkt spetsig för att vara en offensiv back.
Men bara att inse att Kanada är rätt överlägsna både på pappret och i verkligheten. Dom har en hel del sjukt bra spelare. Alltså Bedard, jisses.
Men bara att inse att Kanada är rätt överlägsna både på pappret och i verkligheten. Dom har en hel del sjukt bra spelare. Alltså Bedard, jisses.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Hade vi haft en fungerade målvaktssituation så hade vi nog knipit tre poäng ikväll. Onödigt av Manner att chansa med Håkansson från start även om Karhunen gör en rätt blek match oxå.
+ 8
Brynäs IF > Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Scott har slarvat flera gånger. Till slut straffar det sig.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Så jäkla leds på dessa bedömningar. Vissa matcher skiter dom totalt i det och vissa matcher ska dom vara och peta på varje situation.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Domarna är så jäkla lättkränkta idag. Får ju inte ens diskutera med dom utan att det ska bli utvisning. Åkte vi på ytterligare utv i paus? Såg ut som han viftade med armen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi kämpar för mycket och tänker för lite. Spelar ju som yra höns emellanåt.
Föregående · 13 · Nästa