Historik
Föregående · 14 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Solklar interference innan 2-0. Där måste man protestera mot domarna.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10063}: Jag har kört FHM sen FHM06 och det blir bättre och bättre. Mycket konstiga buggar i början som dom arbetat bort.
Det jag stör mig mest på är när man väljer olika pp-formationer att man får gissa sig till vem som är point då man ändå har två platser att fylla på backsidan.
Sen är det lite si och så med attributen, t ex såg jag nu att Timashov har 16 utav 20 i tacklingar 😅
Det går ju givetvis inte att jämföra med FM som är världsklass, men helt klart värt ~250kr på rea just nu.
Är man hockeynörd så är det många timmars nöje man har framför sig.
Det jag stör mig mest på är när man väljer olika pp-formationer att man får gissa sig till vem som är point då man ändå har två platser att fylla på backsidan.
Sen är det lite si och så med attributen, t ex såg jag nu att Timashov har 16 utav 20 i tacklingar 😅
Det går ju givetvis inte att jämföra med FM som är världsklass, men helt klart värt ~250kr på rea just nu.
Är man hockeynörd så är det många timmars nöje man har framför sig.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är det nån fler här inne på forumet som lirat FHM? köpte precis FHM9. Ska blir löjligt roligt att få bygga sitt eget lag.
Ljungkrantz, Nordh och Eklind har fått kontraktsförslag. Ölund likaså, där har dom inte hunnit uppdatera ännu.
Ljungkrantz, Nordh och Eklind har fått kontraktsförslag. Ölund likaså, där har dom inte hunnit uppdatera ännu.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Missade matchen ikväll och tänkte kika på eftersändningen, men tydligen var Brynäs så dåliga att det inte sändes någon repris.
Av kommentarerna här inne så var det riktigt illa ikväll, känns faktiskt lite skönt att se eländet och behöva bli förbannad, besviken och leds.
Av kommentarerna här inne så var det riktigt illa ikväll, känns faktiskt lite skönt att se eländet och behöva bli förbannad, besviken och leds.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10062}: Flytta din andrakedja till en fjärde så ser det väl ”hyggligt” ut. Ska bli spännade att se vad Roy kan tillföra.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bara jag som tycker att Friman spelat upp sig de senaste 5-6 matcherna? Ser snabbare ut, mer beslutsam och krispigare pass.
+ 12
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kom ihåg vart ni läste detta först!😉
Jackie avslutar karriären i vår för att sedan få ett jobb inom Brynäs. Garanterat 🙈
Jackie avslutar karriären i vår för att sedan få ett jobb inom Brynäs. Garanterat 🙈
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sjukt ändå att ett sånt sunkigt lag som
LHC ligger före oss i tabellen. Det är svårt att smälta faktiskt.
LHC ligger före oss i tabellen. Det är svårt att smälta faktiskt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns som vi släppte fel målis va? Helt otroligt att man slarvade bort Veini. En av dom bättre målisar jag sett i Brynäs på många år. Blir fan förbannad att han knappt fick chansen denna säsong. Sämsta beslutet av nya ledningen än så länge.
+ 30
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
LevelReset: Precis! Och han uttalar ju namnet på den där spelaren med obegripligt namn dessutom. Tänker mig inte ens ge mig på att skriva det.
Jag är nyfiken vem nr 16 är, måste hålla koll i sista perioden.
Jag är nyfiken vem nr 16 är, måste hålla koll i sista perioden.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Såg nu dessutom att det är nr 15 som kommentatorn kallar för ”nr 16” 😂
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs får nog rikta in sig på att spela resten av
matchen i anfallszon för i egen zon ska man då inte befinna sig ikväll.
matchen i anfallszon för i egen zon ska man då inte befinna sig ikväll.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Roligt att kommentatorn vägrar säga namnet på nr 16 och säger ”nr 16” istället. Humor.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindbäck måste ju vara mer aggressiv mot pucken där. Jisses! Blir en sån där match där vi sliter för allt och Växjö gör mål på ingenting.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Denna spelare är tydligen på gång hem till Sverige igen. Synd att vi har tjockt på backsidan. Tyckte han var riktigt bra i Luleå.
www.eliteprospects.com/player/287706/victor-berglund
www.eliteprospects.com/player/287706/victor-berglund
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Men ta en jäkla TO och lugna ner dom. Ute och fladdrar överallt ju.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns som vi letar sätt att förlora på! Kom igen nu för faaaaan!🙏
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Även fast vi leder med 2-0 så känns det osäkert bakåt. Gör Timrå nästa mål så kommer vi säkerligen tappa denna match tyvärr.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bara släppa denna säsong och hoppas på nästa. Låter det bekant?
Släpp alla med utgående kontrakt utom Eklind och Ljungan.
Bryt med Palve, Hedberg och Kvist.
Bygg en tung och jobbig 4e kedja som kan suga musten ur motståndarna.
Centrallinjen, Larsson - Ny - Ölund - Björninen.
Ja jag vet, kan bli jobbigt att få Björninen att acceptera att centra en 4e lina, men i mina ögon så håller han inte för mer. Alldeles för seg. Ev ge Ölund chansen att centra i andra och gå med Björnen i tredje, men då har vi ingen center som är särskilt kreativ.
Släpp alla med utgående kontrakt utom Eklind och Ljungan.
Bryt med Palve, Hedberg och Kvist.
Bygg en tung och jobbig 4e kedja som kan suga musten ur motståndarna.
Centrallinjen, Larsson - Ny - Ölund - Björninen.
Ja jag vet, kan bli jobbigt att få Björninen att acceptera att centra en 4e lina, men i mina ögon så håller han inte för mer. Alldeles för seg. Ev ge Ölund chansen att centra i andra och gå med Björnen i tredje, men då har vi ingen center som är särskilt kreativ.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Inte konstigt att vi blir tillbakatryckta, vi har TRE forwards på isen ikväll som kan hålla i pucken. Tyvärr är två av dom iskalla och spelar dessutom med alldeles för små marginaler. Gissa vilka? Scott är den tredje, men även han är osynlig.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Och vad håller ni på med då??? Hade räknat med er hjälp. Hv ska fan inte börja vinna på bortaplan.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svagt av Lindbäck tyvärr. En fjutt, det målet vill han nog ha tillbaks.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Ja deras hemvändare leverar ju. Våra värvningar går ju alltid ner sig.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bertilsson spelar skadad va? Så fruktansvärt seg. Knapp styrfart på honom ju.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bergman och Hedberg måste ju ha blivit drogade innan matchstart. Så sjukt sega i tanken.
Självförtroende nere på noll där efter Mikko värvades. Måste nog bryta med en utav dom. Framför allt borde man bänka dom eller splittra på dom i denna match.
Ska man se ngt positiv så får ju Lindbäck rejäl träning. Juninisarna får mycket speltid vilket kan vara bra tills nästa säsong. Tänker då på Strömgren, Ljungkvist och Nordh.
Självförtroende nere på noll där efter Mikko värvades. Måste nog bryta med en utav dom. Framför allt borde man bänka dom eller splittra på dom i denna match.
Ska man se ngt positiv så får ju Lindbäck rejäl träning. Juninisarna får mycket speltid vilket kan vara bra tills nästa säsong. Tänker då på Strömgren, Ljungkvist och Nordh.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är vi sämst i shl när vi får 5 min pp? Händer ingenting, varit så i flera år nu.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vad tror ni, kval mot hv igen? Vi känns så jäkla uddlösa och enkla att göra mål på.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Steppar ju inte direkt upp och gör dom där avgörande räddningarna iaf. Trist.
Föregående · 14 · Nästa
