Historik
Föregående · 73 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
lungan: Hade de inte vars bättre med att låta LaLeggia spela med en defensiv back då han inte är den bästa hemåt? Likadant med Didde och Sheriffen bägge är bra defensivt men långsamma
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Drar en jävligt tidig jinx här med att säga att vi har en bra chans att vinna mot Frölunda vid starten då dom kommer att förmodligen sakna Borgman som var ett problem för oss
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
{9682}: Beror på om han spelar som att han vill spela när säsongen startar ?
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Jag hoppas iallafall att vi fortsätter med att dela ut bröstvärmare som vi gjorde mot Djurgårn, hoppas bara att laget kommer ihåg hur viktiga dom var.
Om man inte har farten att matcha t.ex Färjestads spelare så kan man iallafall satsa på att sänka farten deras med en tackling eller två… Eller tio
Om man inte har farten att matcha t.ex Färjestads spelare så kan man iallafall satsa på att sänka farten deras med en tackling eller två… Eller tio
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Tycker fortfarande vi saknar en rejäl pjäs som ersätter Rattie
Fortfarande ingen ny stor defensiv back heller för den delen
Vill inte ens börja med att prata om våran nya målis, verkar ju som en annan Rajja.. Vissa matcher är han bra medans andra så är han ihålig.
Sen har några av våra spelare en tendens att gå sönder så man har det att oroa sig över också.
Blir en överdos på Sobril när man ser Didde bli skadad igen, eller att Wedin fått bakslag i rehaben och blir borta under en längre tid 🙃
Fortfarande ingen ny stor defensiv back heller för den delen
Vill inte ens börja med att prata om våran nya målis, verkar ju som en annan Rajja.. Vissa matcher är han bra medans andra så är han ihålig.
Sen har några av våra spelare en tendens att gå sönder så man har det att oroa sig över också.
Blir en överdos på Sobril när man ser Didde bli skadad igen, eller att Wedin fått bakslag i rehaben och blir borta under en längre tid 🙃
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Tror de mesta av supporters oro kring detta ligger även på att Timrå inte har gått ut med en ny forward/back.
Tänker inte räkna med junioren då de var mer en uppflyttning än värvning.
Tänker inte räkna med junioren då de var mer en uppflyttning än värvning.
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Äsch, förlora Rattie och? Joo visst, det är lite surt att vi förlorade en grabb som såg ut att fira mest vid målen. Men helt ärligt gott folk; I slutet av grundserien så var han i princip osynlig, för ALLA lag har läst vart han skjuter ifrån.
Som någon annan påpekade här inne var han farligast i PP i mitten av grundserien. Folk fattade att han bara kan skjuta från en sida, markerade honom och vipps så var han mållös i PP.
Enda jag riktigt surar över är hur han bara kastade Lander åt sidan. Pratade bra om Lander och hur han ville spela med honom nästa säsong etc etc för att sen skriva ett 3 års kontrakt med Cluben. Nä fan dom kan ta honom.
Som Jonte Hedström säger "Ska man spela i Timrå ska man ha hjärta för klubben."
Som någon annan påpekade här inne var han farligast i PP i mitten av grundserien. Folk fattade att han bara kan skjuta från en sida, markerade honom och vipps så var han mållös i PP.
Enda jag riktigt surar över är hur han bara kastade Lander åt sidan. Pratade bra om Lander och hur han ville spela med honom nästa säsong etc etc för att sen skriva ett 3 års kontrakt med Cluben. Nä fan dom kan ta honom.
Som Jonte Hedström säger "Ska man spela i Timrå ska man ha hjärta för klubben."
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Fan kunde inte Cluben ta Alvarez med, han är ju en nyckelspelare
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Jag kanske är helt ute och cyklar, om det är så. Säg till mig gärna men... Om det är sant att han ska få 4,5 miljoner totalt?
...Snackar vi då inte om att han kommer få drygt 650 tusen i månaden?
...Snackar vi då inte om att han kommer få drygt 650 tusen i månaden?
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
4.5 miljoner från LHC.. Ingen stor förlust för vår del då med andra ord.
Ska bli kul att bevittna Lander trycka ner honom.
Och att när han åker på mål så kommer Sheriffen/Didde ge han en bröstvärmare han sent kommer att glömma.
Sånna hära moment då jag önskar att Lodda va kvar, han ÄLSKAR att möta gamla lagkamrater ;)
Ska bli kul att bevittna Lander trycka ner honom.
Och att när han åker på mål så kommer Sheriffen/Didde ge han en bröstvärmare han sent kommer att glömma.
Sånna hära moment då jag önskar att Lodda va kvar, han ÄLSKAR att möta gamla lagkamrater ;)
+ 8
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Känns lite som att han kanske inte kommer vilja spela i laget som slog ut hans förra
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
MickeTheProphet: "Timrå kommer INTE att åka ur nästa år." Wikegård
+ 7
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Den hära jävla karamellen nu till helgen bör vara något stort, har inget emot att man drar upp en junior men att göra de till "Helgens reveal" kommer att vara antiklimax
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Dubbeld: Norge lägger sig med en 3-2 vinst ikväll.
Vettefan hur Garpen tyckte att backparet med Jesper Pettersson och Calle Själin skulle fungera men ikväll så kostade dem oss vinsten.
Inte för att matchen spelar nå stor roll, men fan man måste ju sätta Norrmännen på plats när man får chansen
Vettefan hur Garpen tyckte att backparet med Jesper Pettersson och Calle Själin skulle fungera men ikväll så kostade dem oss vinsten.
Inte för att matchen spelar nå stor roll, men fan man måste ju sätta Norrmännen på plats när man får chansen
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
falconuggla: Har kollat ett fåtal norska matcher och enligt mig så håller dem låg HA klass. Ett exempel är ju Kristian Jakobsson, MoDo tränad gjorde inte de bästa i slutet av hans karriär i laget. Flyttade till Norge och har nu gjort 27 mål och 40 assister i Sparta sarpsborg under en säsong
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Wedin blåste friläge mot Norska målvakten
2-1 Norge
Samma kedja inne när dem släppte in 1-1
2-1 Norge
Samma kedja inne när dem släppte in 1-1
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Helvete vad hatet för Löven kan öka varje match man kollar på fanskapet
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Njuter av att se varenda farliga anfall Sverige har haft hade åtminstonde EN timrå spelare inne
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Hojtade till så fort man såg Svensson, Hartmann, Wedin och Lundin
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{9682}: En av dom få gångerna jag kommer att kolla på en MoDo match är när Löven ska få stryk :)
+ 4
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
"Men kom igen nu älskling, en till för kameran."
+ 7
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Vill bara säga att det har fan varit jävligt kul att vara här inne på HS; Kommer inte vara inne så värst mycket nu förrens nästa säsong börjar men fyfan vilket äventyr de ha varit. Skål för nästa!
Känner mig enormt skadeglad, inte över att Djurgården i sig åkte ut. Men att Berglund fick sig en rejäl käftsmäll och att Dicken återgår till sitt McDonalds beroende.
Riktig kärlek för märket visades under dem hära 4 matcherna och jag är jävligt stolt över hur grabbarna åkte skridskor med viljan att stanna.
Ångesten har lyft men adrenalinet finns kvar.
P.S någon måste stoppa SMÅLAND från att få alkoholförgiftning ikväll.
Känner mig enormt skadeglad, inte över att Djurgården i sig åkte ut. Men att Berglund fick sig en rejäl käftsmäll och att Dicken återgår till sitt McDonalds beroende.
Riktig kärlek för märket visades under dem hära 4 matcherna och jag är jävligt stolt över hur grabbarna åkte skridskor med viljan att stanna.
Ångesten har lyft men adrenalinet finns kvar.
P.S någon måste stoppa SMÅLAND från att få alkoholförgiftning ikväll.
+ 14
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Bra att Alvarez trycker in djurgårn spelare i Boyan :)))))
+ 1
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Nu har Råttan träffat allt utom nätet, nu finns de bara en väg.
Föregående · 73 · Nästa





