Historik
Föregående · 26 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Robban hade 21 men det verkar mindre troligt att Oscar är hans son.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: 96,67 i räddningsprocent på mv Dennis !! Grymt starkt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Eller: Linus Pettersson och Lukas Wernblom målskyttar i straffläggningen och LIF missade båda straffarna.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tyler Durden: ska bli roligt att se honom nästa säsong och förhoppningsvis tar han stora steg i sin utveckling.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{7814}: Tyckte reportern sa "hoppas våra vägar korsas nån gång framöver". Om det nu blir Sundlöv som blir sportchef i Modo så får gärna deras vägar korsas när Modo går upp i SHL och KHK går ner.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{7225}: Brynäs j-18 vann ju norra serien ganska stort men Modo j-18 fick nog låna ut många spelare till j-20 eftersom A-laget hade ganska många j-20 spelare. Starkt av j-18 att nolla Leksand. Västerås seger över Bif var väl något av en skräll? Vinner Modo och Bif sina kvartsfinaler så tror jag de möts i semi.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Klas föddes 1 månad och 2 dagar efter det att Modo tagit sitt första SM-guld.
MoDo Hockey > Sv: Nya sportchefen och tränaren?
hanzon: vi får hoppas på frasen: den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :-)
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Jag tycker också att Emil behöver bygga på sig lite muskler. Zucca med den långa klubban har ju den som balanshjälp ;-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: En som också klarar sig bra i NHL är ju Mats Zuccarello som är bara 171cm och väger 81kg.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8198}: tyckte mig höra att han sa att han vågade spela ut mer i Växjö, han hade nog stramare tyglar i Saik.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: kanske det blev lite för dyrt när Bud Holloway kom tillbaka och de tog ju även hem Skellefteåsonen Sam Marklund från Växjö.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: Emil Hedman står för j-20 ikväll. Djurgården har spetsat laget med a-lagspelare. Spännande att se om Modo kan stänga matchserien.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: enligt swehockey spelar j-20 i Husumshallen ikväll när de möter Dif, är det för att visa upp sig hos småklubbarna eller har FC något evenemang i helgen.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
dempa: Det hade definitivt höjt hoppet för många av oss Modofans, det positiva idag är väl att i j-18 SM åttondelsfinal vann Modo på bortaplan mot Luleå med 4-1.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: domarna är ju inte helt blåögda, det är ju klart att djurgårdaren tar chansen att trycka in backen i målvakten.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Huge: domarna hade rätt bedömning, man får inte trycka in en försvarare på målvakten. Regelvidrigt mål.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Mydar: varför tror du att Örnsköldsvik är större än Karlskrona? Jag tror det är tvärtom.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Stark seger med 4-3 för J-20 på bortaplan mot seriesegrarna Malmö.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Amitiel: Emil Alba avgör i förlängningen till 3-2 borta mot Lakers i J-20 top10 :-)
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Lars och Tore Öhman kom från Piteå om jag inte är fel underrättad. Jag har inte koll på vem som är far till Stefan och Jens. Är det Tore?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: han spelar i 2:a kedjan med Lundqvist och Hjalmarsson.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{7225}: spelförståelse kan kompensera en hel del om man inte är så snabb på rören.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7225}: 1944-1974 var ju t.o.m högsta serien indelat i division 1 norra och division 1 södra.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: det var en av de bästa matcherna de gjorde.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: det stämmer nog, visst var det Henrik Gradins grabb som spelade i samma kedja med honom.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: vore intressant att höra vad Sundell och Andersson har för tanke med det.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: ska bli intressant att se hur långt de kan gå i år.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
j-20 spelar med a-lagsjuniorerna ikväll mot Luleå och leder med 5-0 i slutet av matchen. :-)
+ 2
Föregående · 26 · Nästa