Historik
Föregående · 4 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Leksand 2024-10-10
Danne66: Jävla slarv i egen zon. Släpper till väldigt farliga lägen. Persson har ju revanscherat sig flera gånger nu. Besviken på Larsson, Rödin och Skräjder
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Galen jävla idiotsatsning av Scott där! Blir galen på detta!!!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Silfverberg är fan en game changer! Vilket jävla skott!
Rödin måste göra mål där!
Kan bli en 2+2 eller en game. Gör för helvete 3-1 nu då. Skulle vara så rättvist!
Rödin måste göra mål där!
Kan bli en 2+2 eller en game. Gör för helvete 3-1 nu då. Skulle vara så rättvist!
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Trodde faktiskt inte Silfverberg skulle vara så här bra i sin återkomst. Särskilt inte så tidigt på säsongen. Vår förstafemman ser riktigt tung ut!
Skulle smaka med 2-0 snart.
Skulle smaka med 2-0 snart.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2024-10-01
BIF Kungen: Den tar vi! Sätt tvåan nu då!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2024-10-01
xxx BIF xxx: Kinnvall!!!! Han kostar ett mål snart!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2024-10-01
TheMacamush: Grymt med en proffsig fotbollskommentator. Säger kanske mer om kvaliteten på de som brukar kommentera matcherna.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2024-10-01
Zappaholic: Kinnvall har kladdat med pucken 4 ggr redan nu. Vad är det för jävla skitpassningar han lägger?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2024-10-01
BIF Kungen: Kinnvall har det tufft!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
TheMacamush: Det lär du göra! Underbar lördagsmatch oavsett hur det slutar.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Röde-Röger är ganska röd nu va? Sätt 5:an nu då!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9382}: Verkar som att vi kan spela omställningsspel också. Klockren kontring! Kul för Ohlsson som jag tycker gör det bra!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Kära Brynäsvänner, jag tror vi har ett annat typ av lag att följa i år. Vi är riktigt bra. Kul att se på hockey!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: 55 skottförsök på 2 perioder är fan inte ofta man ser. Nästan 1,4 skott/min, måste var något slags rekord. Håll i nu och ge inte Örebro ett skit!
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Andy Tiger: Kanonperiod ifrån oss!
Några reflektioner från första:
- CEDA är en klassback, möjligt att det ramlar in några puckar bakåt men han är fan överallt, riktigt bra.
- Bra fysiskt spel men fortfarande önskar jag snabbare uppspel från egen zon så vi inte fastnar. Örebro känns farliga när de får läge, dom satsar hårt.
- Lindstein är svag i egen zon
- Söderström är riktigt bra
- vi måste göra mål när vi spelar bra
Bagdad-Bob-Backströms analys i paus att dom hade koll på Brynäs PP var ju lite rolig. Boxen var ju helt utsliten i 2 min med stolpskott och sönderskjutna spelare. Så koll vettefan…
Några reflektioner från första:
- CEDA är en klassback, möjligt att det ramlar in några puckar bakåt men han är fan överallt, riktigt bra.
- Bra fysiskt spel men fortfarande önskar jag snabbare uppspel från egen zon så vi inte fastnar. Örebro känns farliga när de får läge, dom satsar hårt.
- Lindstein är svag i egen zon
- Söderström är riktigt bra
- vi måste göra mål när vi spelar bra
Bagdad-Bob-Backströms analys i paus att dom hade koll på Brynäs PP var ju lite rolig. Boxen var ju helt utsliten i 2 min med stolpskott och sönderskjutna spelare. Så koll vettefan…
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Första 3 är riktigt bra. 3 efterföljande minuter är hönsgård..
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
xxx BIF xxx: Signal innan. Kan ej bli mål!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10491}: Sjukt att det bara står 3-1 till oss. Fullständig mangling och en extrem klasskillnad mellan lagen. Stäng det här nu för helvete!
Kan vara 20 min kvar av säsongen. Bara att tömma allt! Nu ska vi tillbaka till SHL!
Kan vara 20 min kvar av säsongen. Bara att tömma allt! Nu ska vi tillbaka till SHL!
+ 20
Föregående · 4 · Nästa