Historik
Föregående · 5 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
PerraTrav: Nu kom ditt rätta jag fram! Drygheten lyser igenom. Gå och lägg dig eller häng i något annat forum!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
PerraTrav: Vilken jävla Läksands-supporter håller på Brynäs som andralag? Varför var du inte här och skrev massor med trevligheter i onsdags? Många verkar tycka det är härligt med andra lags fans som skriver av sig men inte ikväll, för min del!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Helt annan puls i den här matchen och läktaren hörs!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Jaha! Då var smekmånaden över… Börjar man kasta puckar i egen zon. Kom igen nu, rör på buggarna!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Jävla pissutvisning! Äckliga jävla domare! Hatar den där jäveln!
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Synd att tempot varit så hiskeligt dåligt i dessa matcher. Oavsett vilka vi möter i finalen lär inget av dessa lagen vara speciellt trötta. Är ju fan serielunk rakt igenom.
Och hur kan domaren ta en sådan utvisning i ett sånt här läge? Fan pinsamt!
Och hur kan domaren ta en sådan utvisning i ett sånt här läge? Fan pinsamt!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Istämmer! Avig och bra med pucken. Något för oss om vi går upp.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Larsson får alltså gå ut med en officiell ursäkt för ”Watergate”-skandalen. På allvar vad är det för fel på detta Sverige anno 2024?
Stenberg sitter och skriker och svär i tv, använder klassisk mobbningsretorik i bästa sändningstid. Är det något som ska vara välkommet på ett idrottsevenemang? Som vanligt silar man mygg och sväljer kameler.
Förstår att en klubbdirektör måste hålla en politiskt korrekt ton mot media men hör tycker jag det blir fel. Tycker Svedman kan försöka backa Larsson något här men icke.
VILKET JÄVLA TRAMS!!!
Stenberg sitter och skriker och svär i tv, använder klassisk mobbningsretorik i bästa sändningstid. Är det något som ska vara välkommet på ett idrottsevenemang? Som vanligt silar man mygg och sväljer kameler.
Förstår att en klubbdirektör måste hålla en politiskt korrekt ton mot media men hör tycker jag det blir fel. Tycker Svedman kan försöka backa Larsson något här men icke.
VILKET JÄVLA TRAMS!!!
+ 32
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
TheMacamush: Fan vad dom skämmer ut sig, vilket jävla äckligt pisslag! Måtte vi slå ut dom!
Och vad är det för jävla töntig fjortis som sitter och skriker på bänken åt Larsson?! Säger att han som kapten spelade ur Brynäs ur SHL, så jävla lågt. Larsson har väl 10+ år i NHL och så sitter en jävla nobody och larvar sig.
Hatar verkligen Bik på ett helt nyfunnet sätt.
Och vad är det för jävla töntig fjortis som sitter och skriker på bänken åt Larsson?! Säger att han som kapten spelade ur Brynäs ur SHL, så jävla lågt. Larsson har väl 10+ år i NHL och så sitter en jävla nobody och larvar sig.
Hatar verkligen Bik på ett helt nyfunnet sätt.
+ 19
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Nu jävlar lär domarna hålla den nu vån nu då! Jävla pissutvisning!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Är som vanligt inte det faktum att utvisningarna är felaktiga eller ej för Mora utan snarare att det inte är konsekvent åt båda hållen. Mora kommer få slita hårt på bortaplan.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Härlig seger och ett grymt snyggt mål som fick avgöra tillställningen. Tycker Brynäs är mycket bättre än BIK igenom hela matchen. Som vanligt släpper vi in något mål pga oss själva.
Tycker domarnivån är miserabel som vanligt. BIK får många fördelar med sitt spelförstörande, precis som mot Nybro. Bra att vi har tålamod.
Jag är dock orolig för avstängning på Benn. Då ska såklart deras spelare ha en längre sådan för den är inte snygg. Benn skyddar sig ju bara! Men med en helt verklighetsfrånvänd nämnd skulle det inte förvåna mig om vi får 3 matcher på Benn och BIK får 1.
Sjukt ändå att någon skrev att Vesel var kass och osynlig i matchen. Motkommentar överflödig antar jag?!
Bäst idag:
Andrakedjan och Billins!
Tycker domarnivån är miserabel som vanligt. BIK får många fördelar med sitt spelförstörande, precis som mot Nybro. Bra att vi har tålamod.
Jag är dock orolig för avstängning på Benn. Då ska såklart deras spelare ha en längre sådan för den är inte snygg. Benn skyddar sig ju bara! Men med en helt verklighetsfrånvänd nämnd skulle det inte förvåna mig om vi får 3 matcher på Benn och BIK får 1.
Sjukt ändå att någon skrev att Vesel var kass och osynlig i matchen. Motkommentar överflödig antar jag?!
Bäst idag:
Andrakedjan och Billins!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
TheMacamush: Tornberg har ju noll koll i vanliga fall men en snuvig Tornberg är fan hemsk att lyssna på!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9382}: Fattar inte att alla hatar mot HV, vill ni ha Oskarshamn kvar i SHL? Jävla tåligt skitlag som inte passar in i finrummet. Så jävla tråkigt att kolla OIK - BIF en lördag, tar HV alla dagar i veckan. (Sen ska ju vi dit också).
Sen är diskussionen angående motståndet i semin superspännande. Tänk om Mora slår AIK imorgon. Vilka väljer vi?! Karlskoga känns tuffa men visst fan ska vi slå dom? Eller ska Djurgården få åka till Mora på tuffa bortamatcher? Vettefan alltså!
Sen är diskussionen angående motståndet i semin superspännande. Tänk om Mora slår AIK imorgon. Vilka väljer vi?! Karlskoga känns tuffa men visst fan ska vi slå dom? Eller ska Djurgården få åka till Mora på tuffa bortamatcher? Vettefan alltså!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Horace76c: Tänker såhär: BIK slår SSK och Brynäs väljer BIK. AIK och DIF går till den andra semin där dom får puckla på varandra i 7 tuffa matcher där flera går till förlängning. De blir mörbultade men framförallt psykiskt dränerade. DÅ kommer Brynäs in i finalen och vinner med 4-2 i matcher. Frågor på det?
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Känner glädje för en stabil 2-0 ledning men kan inte riktigt släppa att Robertsson är borta. Tyckte han gav en enorm balans till detta laget för att inte tala om poäng. Jävla skitregel att han inte får komma tillbaka heller!
Borde sitta här med min kalla öl och vara glad men känner mig mest besviken. Man är nog lite konstig som person.
Borde sitta här med min kalla öl och vara glad men känner mig mest besviken. Man är nog lite konstig som person.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
IronKrook: Varför pratar dom om att Nybro har första perioden? Dom sköt väl typ 4 skott? Brynäs är bättre i 55 min av denna match enligt min bok.
Sen får bara inte Ölund göra den passningen i det läget med den rutinen. För övrigt måste vi bli kallare i avgörande lägena på slutet. Vi har 4-5 lägen att göra 3-0 men slarvar.
Mina + Scott, Chukste och Rödin
- till Lindstein och domarna
Sen får bara inte Ölund göra den passningen i det läget med den rutinen. För övrigt måste vi bli kallare i avgörande lägena på slutet. Vi har 4-5 lägen att göra 3-0 men slarvar.
Mina + Scott, Chukste och Rödin
- till Lindstein och domarna
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: En som ska hyllas i slutspelet är Chukste. Jävlar vad bra han är. Hård, resolut och spelar smart med få misstag. Bra slutspelsegenskaper.
+ 15
Föregående · 5 · Nästa