Historik
Föregående · 6 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
havre: Skulle precis skriva det! VAD I HELVETE RINGER DOM PÅ!!!!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Horace76c: Klasskillnad i 2:a och vi har helt och hållet kontroll på vad som händer. Tycker Brynäs hamnar för mycket längs sargerna och ska hela tiden spela upp på släpande back. Blir inte riktigt några heta lägen. Någon måste in och få blåmärken.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J-S: Alltså vad fan är det här? Måste ju granska dessa domare. Jag trodde man får hoppa in från båset så länge man håller i sargen? Sen cross-checkas Robertsson i ansiktet och domaren står 1 meter ifrån. Fattar verkligen ingenting!!
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9684}: Bra med massor av övertid! Trötta ut varandra bara. Hoppas på 4-0 för oss så sparar vi energi till senare delen av slutspelet.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone: Jag blir fan illamående! Dömer bort solklart mål. Ett helvetes huggande och klängande tillåts på våra spelskickliga spelare. Situationen med Kinnvall är också helt galen. På tal om att skydda målvakter men deras spelare bara mosar in mot Clara och fanskapet blåser inte.
Så jävla dåligt!!
Så jävla dåligt!!
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Erat: Det är ett helvetes viftande och slagande och hakande med klubbor mot våra spelare! Tycker det är så tråkigt att man inte beivrar detta otyg från domarna.
Måste vara hemskt att vara en lirare i svensk hockey som Rödin och Kelleher exempelvis. Blir ju för fan sönderhackade!
Måste vara hemskt att vara en lirare i svensk hockey som Rödin och Kelleher exempelvis. Blir ju för fan sönderhackade!
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Snygg kontring! Hoppas domaren kan hitta pipan också så vi får öva PP.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Vi spelar bra nu! Ser på reprisen att det ska vara utvisning för Rödin där också!
Japp 4-1! Nu kör vi faktiskt över Kalmar. Slutspelsform?!
Japp 4-1! Nu kör vi faktiskt över Kalmar. Slutspelsform?!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Bra speluppfattning som vanligt av domaren! Kör upp axeln i Jareds huvud och Blomkvist svarar. Jävla lallare!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Grymt med en seger idag! Missade tyvärr matchen men ska se ikapp nu, verkar som vi gjort en helgjuten insats?!
Orkar inte scrolla men är det någon som vet eller hört vad som gäller för Kinnvall? Seriens bästa back får vi vara inte tappa!
Orkar inte scrolla men är det någon som vet eller hört vad som gäller för Kinnvall? Seriens bästa back får vi vara inte tappa!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Vart i helvete får du 6 veckors frånvaro ifrån? Matchen är ju precis slut. Har du ringt lagläkaren (som har tystnadsplikt)?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
TheMacamush: Björklövens två nya finnar gör varsitt mål ikväll. Kanske vore bra att vi värvat något?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tjockste gör ett ett mardrömsbute där! Nu jävlar lär man vakna!!!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Lindstein är så fruktansvärt dålig i defensiven. Skapade på egen hand 2-3 livsfarliga lägen för ÖIK!
Klen i närkamperna och spelar otroligt svårt.
Klen i närkamperna och spelar otroligt svårt.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9382}: Alltså Östersund är ju horribla. Vi går på 60-70% och ändå har vi 2-2. Hoppas att Jared får göra några räddningar, om han nu får några fler skott på sig…
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Domaren ser ju situationen men bara glor och åker vidare, alltså vad fan är det för fel??
+ 2
Föregående · 6 · Nästa