Historik
Föregående · 7 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Jävla fucking pissdomare!! Vakna era jävla klappkassa idioter!!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Fan tragiskt att det inte blir mål! Är ju inte i målgården när skottet går iväg och deras målis petar och trycker mot Scott. Jävla innebandy!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
havre: Förhoppningsvis en ruskigt bra målvakt också.
Klämkäck kan man ju alltid vara men i den här miljön för det bara mina tankar till en Lindbäck 2.0. Hoppas verkligen vi träffar rätt här, kan vara skillnaden mellan en SHL-plats eller trolig ökenvandring.
Klämkäck kan man ju alltid vara men i den här miljön för det bara mina tankar till en Lindbäck 2.0. Hoppas verkligen vi träffar rätt här, kan vara skillnaden mellan en SHL-plats eller trolig ökenvandring.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Här kan jag som soffcoach tycka att en TO är på sin plats. Mest för att ge en sån JÄVLA HÅRTORK!
Rödin är oerhört viktig som motor i spelet. Saknas enormt!
Rödin är oerhört viktig som motor i spelet. Saknas enormt!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Cukste och Lindstein briljerar i positionsspelet!
Ös på nu! Almtuna kan ju inte orka detta…
Ös på nu! Almtuna kan ju inte orka detta…
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Står och pratar om ATTITYD efter 42 omgångar. Herregud!! Vart monde det bära…
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: NU! Nu börjar Kopacka veva och visa känslor! Bra, riktigt bra!
Att man skulle sitta och se ett sådant elände i februari det trodde jag verkligen inte. Jag vet att många tänker att vi leder serien men vi spelar ju för helvete som en påse nötter match efter match. Galet!!
Att man skulle sitta och se ett sådant elände i februari det trodde jag verkligen inte. Jag vet att många tänker att vi leder serien men vi spelar ju för helvete som en påse nötter match efter match. Galet!!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz: Har varit orolig när vi mött motstånd som känns bra för att vi är så dåliga men i denna period är ju Mora helt överlägsna på alla plan.
Vi har absolut ingenting att sätta emot och är helt utspelade. Skulle kunna varit 3-1 eller 4-1 alla dagar i veckan.
Det här känns inte bra!
Vi har absolut ingenting att sätta emot och är helt utspelade. Skulle kunna varit 3-1 eller 4-1 alla dagar i veckan.
Det här känns inte bra!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10491}: Men jag har inte kommenterat domarnivån?! Tycker också den är helt jävla horribel och varit så stor delar av säsongen.
Skrev bara att just situationen med Benn är solklar. Tycker inte Benn med sin rutin ska ge domaren den enkla möjligheten att få blåsa.
Skrev bara att just situationen med Benn är solklar. Tycker inte Benn med sin rutin ska ge domaren den enkla möjligheten att få blåsa.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10491}: Det var ju trevligt skrivet! Tror det finns fler som anser att det är en utvisning. Sen håller jag också med om att DIF kommer undan med alldeles för mycket.
Fan, inte Berra också! Har inte han haft problem med just ljumskarna?
Fan, inte Berra också! Har inte han haft problem med just ljumskarna?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
TheMacamush: Tappar man 3-1 till 3-3 mot Tingsryd på hemmaplan så är det inte en bra insats! Trots tabelläge så är jag riktigt orolig. Vi har liksom inget spelsystem.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Fan vad lätt det ser ut när man går på mål! Fortsätt så!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Djurgårdens nyförvärv är väl inte obskyra? Känns som dom analyserat ett behov och kompletterat truppen därefter.
Tror dom flesta som kritiserar avsaknaden av värvningar inte lägger fokus på senaste två förlusterna. Det har, för dom flesta med ett analytiskt hockeyöga, varit uppenbart att laget saknas pusselbitar. Fjärdekedjan hänger inte alls med vilket i sin tur leder till att man får ”toppa” laget i många matcher. Detta är jag helt övertygad om kommer leda till slitna toppspelare när slutspelet drar igång.
Tror vi måste värva 2 forward för att klara SHL-platsen. Köp medelmåttor från andra allsvenska lag som inte kan nå slutspel eller har dålig ekonomi (Ex. Västervik). Det kan omöjligt bli sämre än att ha en fjärdekedja som blir nedtryckta av Nybros och Östersunds diton.
Det måste få kosta nu! Vad kostar det om vi missar SHL i år? Nästa år utan fallskärm och många spelare som inte orkar harva i Allsvenskan? Hua!
Tror dom flesta som kritiserar avsaknaden av värvningar inte lägger fokus på senaste två förlusterna. Det har, för dom flesta med ett analytiskt hockeyöga, varit uppenbart att laget saknas pusselbitar. Fjärdekedjan hänger inte alls med vilket i sin tur leder till att man får ”toppa” laget i många matcher. Detta är jag helt övertygad om kommer leda till slitna toppspelare när slutspelet drar igång.
Tror vi måste värva 2 forward för att klara SHL-platsen. Köp medelmåttor från andra allsvenska lag som inte kan nå slutspel eller har dålig ekonomi (Ex. Västervik). Det kan omöjligt bli sämre än att ha en fjärdekedja som blir nedtryckta av Nybros och Östersunds diton.
Det måste få kosta nu! Vad kostar det om vi missar SHL i år? Nästa år utan fallskärm och många spelare som inte orkar harva i Allsvenskan? Hua!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Fattar fortfarande inte hur ni resonerar när ni är så nöjda med en sån här skitmatch! Tränarna och spelar a säger ju det också i intervjuerna.
Jag ser det såhär:
Denna match cementerar min oro kring lagbygget och spelidén. 4:e är fullständig katastrof idag. Förstår att dom kanske inte ska föra spelet mot, säg, Björklöven eller DIF:s motsvarighet men det är svårsmält när de blir helt nedkörda av Nybros 4:e på hemmaplan.
Laget är fortfarande helt beroende av sina två superkedjor, som idag levererar. Vad händer i slutspelet om dom inte gör det? Vad händer om exempelvis Larsson och Vesel är skadade då?
Stort plus till Clara som räddar oss idag! Det pratas om att vi håller dom på utsidan, de skapar få chanser och vi spelar som Växjö?! What? Kan som sagt inte sett samma match! Två i stolpen, mängder med avslut i farliga lägen och bortsätt från kortare sekvenser så för ju faktiskt Nybro matchen.
Sen tycker jag vi fortfarande inte har en spelidé. Kan någon berätta för mig hur vi spelar? Dumpa puck och jaga längs sarg? Vi blir återigen räddade av att vi har två forwardslinor som kostar mer en Nybros hela lag.
Nu lär Alcén öppna plånboken och få in två stabila och riviga forwards med lite rutin och en målvakt så får vi hoppas att det ser bättre ut framgent.
Jag ser det såhär:
Denna match cementerar min oro kring lagbygget och spelidén. 4:e är fullständig katastrof idag. Förstår att dom kanske inte ska föra spelet mot, säg, Björklöven eller DIF:s motsvarighet men det är svårsmält när de blir helt nedkörda av Nybros 4:e på hemmaplan.
Laget är fortfarande helt beroende av sina två superkedjor, som idag levererar. Vad händer i slutspelet om dom inte gör det? Vad händer om exempelvis Larsson och Vesel är skadade då?
Stort plus till Clara som räddar oss idag! Det pratas om att vi håller dom på utsidan, de skapar få chanser och vi spelar som Växjö?! What? Kan som sagt inte sett samma match! Två i stolpen, mängder med avslut i farliga lägen och bortsätt från kortare sekvenser så för ju faktiskt Nybro matchen.
Sen tycker jag vi fortfarande inte har en spelidé. Kan någon berätta för mig hur vi spelar? Dumpa puck och jaga längs sarg? Vi blir återigen räddade av att vi har två forwardslinor som kostar mer en Nybros hela lag.
Nu lär Alcén öppna plånboken och få in två stabila och riviga forwards med lite rutin och en målvakt så får vi hoppas att det ser bättre ut framgent.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ser vi samma match? Nybro Vikings är spelförande på vår hemmaplan. Ruskigt dålig match!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JawKee: Härlig säger i en intensiv match, sjukt att vi lyckade torska mot Västerås, som för övrigt åkte på stryk mot Västervik (årets strykgäng).
Hoppas inte Vesel är skadad. Mest underskattade spelaren i detta laget enligt min mening.
Hoppas inte Vesel är skadad. Mest underskattade spelaren i detta laget enligt min mening.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
blackredberry: Är det bara jag eller är det inte en helvetes massor med hakningar, drag, tjuvnyp, tröjdragningar och gud vet vad som tillåts?! Scott får ett MMA-grepp när han går på mål. Det är inte hockey för mig. Fysiskt absolut men detta blir ju löjligt.
Hoppas verkligen vi får bra domare i slutspelet så vår spelskicklighet får en chans. Kommer ihåg hur man satt och skrek på tv:n när det var bortamatch mot Färjestad som lekte ryggsäck i 60 min. I allsvenskan verkar det vara normen.
”Did you feel it go in”, fråga till Miks. Har man en barnslig humor som jag kan det ju missuppfattas.
Hoppas verkligen vi får bra domare i slutspelet så vår spelskicklighet får en chans. Kommer ihåg hur man satt och skrek på tv:n när det var bortamatch mot Färjestad som lekte ryggsäck i 60 min. I allsvenskan verkar det vara normen.
”Did you feel it go in”, fråga till Miks. Har man en barnslig humor som jag kan det ju missuppfattas.
+ 4
Föregående · 7 · Nästa