Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Har säkert missat att detta diskuterats tidigare, men under presentationen av lagen under Svarta - Vita så introducerade man Larsson som "förra årets lagkapten". Är detta ett sätt att skapa hype inför ett avslöjande av lagkaptenen eller kommer man faktiskt att byta C:et?
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
BlygeKenta: Betryggande när en MoDo-it ger av en negativ analys av ett annat lags nyförvärv. Någon slags anti-jinx?
+ 5
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Gunders son: Då kan vi ju kapa säljarna med hälften eftersom vi inte har en enda sponsor på tröjan? Eller hur? Säljarna lär ju få liggsår varje dag på kontoret... eller inte.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Gunders son: Finns behovet av att utöka en avdelning så utökar man den avdelningen. Så funkar det väl på de flesta arbetsplatser?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Gunders son: Sen klagas det över kvaliteten på SM.
Här finns det mycket att utveckla för Brynäs. Vi ligger hästlängder efter t.ex HV och andra SHL-lag i hur tätt vi får följa laget.
Det var i princip bara året i HA vi fick en verklig serie, men den producerade inte Brynäs heller.
Nej, jag är absolut för en uppgradering av sociala medier. En bra sådan rekrytering ger oss fans massor.
Här finns det mycket att utveckla för Brynäs. Vi ligger hästlängder efter t.ex HV och andra SHL-lag i hur tätt vi får följa laget.
Det var i princip bara året i HA vi fick en verklig serie, men den producerade inte Brynäs heller.
Nej, jag är absolut för en uppgradering av sociala medier. En bra sådan rekrytering ger oss fans massor.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Gavve: Exakt. Otåliga och nyfikna kan vi vara, men Alcén och company förtjänar supportrarnas förtroende och tillit.
Visst, kul med en värvningsfredag här och där men kommer någon av oss ens minnas specifika datum för värvningarna? (Förutom Bäckis, Silfverberg etc.)
Vinner hellre massa matcher med start i Oktober än att få någon spelare i Juni!
Visst, kul med en värvningsfredag här och där men kommer någon av oss ens minnas specifika datum för värvningarna? (Förutom Bäckis, Silfverberg etc.)
Vinner hellre massa matcher med start i Oktober än att få någon spelare i Juni!
+ 8
Brynäs IF > Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
saile39: Ska även föras till protokollet att jag har varit frånvarande från diverse forum och sociala medier under någon vecka och det är fanimej det bästa som hänt.
Här inne häcklas det bara, man gläds över motgångarna för Brynäs och spyr galla över allt och alla. Hatar ni verkligen Brynäs så mycket att ni mår bra när det går dåligt, eller är det bara så det verkar?
Till er guldklimpar här inne, det finns grönare gräs på andra ställen.
Men i övrigt, kämpa på och motstå alla ID10T:er på detta forum.
Mot 14:e.
Här inne häcklas det bara, man gläds över motgångarna för Brynäs och spyr galla över allt och alla. Hatar ni verkligen Brynäs så mycket att ni mår bra när det går dåligt, eller är det bara så det verkar?
Till er guldklimpar här inne, det finns grönare gräs på andra ställen.
Men i övrigt, kämpa på och motstå alla ID10T:er på detta forum.
Mot 14:e.
+ 12
Brynäs IF > Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Jockster : Klockren analys om man är helt taktlös.
Spelet svajade i omgång 42 = spelet svajade när seriesegern var säkrad och spelarna tränade ner sig.
Vem har gått ner i prestation?
Kopacka och Bobby är väl de enda, Bobby skadade sig även.
Lindblom, Scott, Rödin, Andersson, Djoos bl.a spelar sin bästa hockey på väldigt länge.
Vems fel är det att Ludde skadade sig?
Gällas brister som coach? Nu får du fan ge dig. Vi har vänt flertalet matcher under slutspel och säsong.
Tack o hej.
Spelet svajade i omgång 42 = spelet svajade när seriesegern var säkrad och spelarna tränade ner sig.
Vem har gått ner i prestation?
Kopacka och Bobby är väl de enda, Bobby skadade sig även.
Lindblom, Scott, Rödin, Andersson, Djoos bl.a spelar sin bästa hockey på väldigt länge.
Vems fel är det att Ludde skadade sig?
Gällas brister som coach? Nu får du fan ge dig. Vi har vänt flertalet matcher under slutspel och säsong.
Tack o hej.
+ 11
Brynäs IF > Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Att Sanny säger att domarna inte föll för Nurmis filmning är väl en ren lögn?
Enda anledningen till att Silfverberg blev utvisad var ju för att Nurmi filmade till sig en femma på handen, något som man inte får ta bort?
Enda anledningen till att Silfverberg blev utvisad var ju för att Nurmi filmade till sig en femma på handen, något som man inte får ta bort?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
aplusb: Det jag ser mest fram emot med nästa säsong är att det kommer vara den bästa upplagan av HA NÅGONSIN.
Ni som var här tidigare säsonger vet att när vi spelade i HA var HA som enklast, och i år är den sisådär. Nästa år när MoDo lirar där kommer vi allt få se hur pass bra den ligan ska vara ;=)
Ni som var här tidigare säsonger vet att när vi spelade i HA var HA som enklast, och i år är den sisådär. Nästa år när MoDo lirar där kommer vi allt få se hur pass bra den ligan ska vara ;=)
+ 14
Brynäs IF > Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
aplusb: Problemet som inlägget anspelar på är nog dessvärre att det blir "bandwagons" till fans som bokar upp platserna, inte de riktiga ur-brynäsarna.
Någon skrev till exempel "Jag köpte biljetter extra åt mina kollegor", vilket jag tycker är dåligt då man i princip tar biljetterna från medlemmarna. Dvs, förturen vi medlemmar fick är inte till för icke-medlemmar.
Någon skrev till exempel "Jag köpte biljetter extra åt mina kollegor", vilket jag tycker är dåligt då man i princip tar biljetterna från medlemmarna. Dvs, förturen vi medlemmar fick är inte till för icke-medlemmar.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
IronKrook: Själv har man en inplanerad resa till Spanien v. 17, så för min del blir det att se matcherna från en (förhoppningsvis) varm strandbar :D
Fråga mig huruvida jag trodde att vi skulle gå såhär långt ;)
Fråga mig huruvida jag trodde att vi skulle gå såhär långt ;)
+ 6
Brynäs IF > Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Supportern: Nu får du faktiskt ge dig. Det är inte hållbart att vara såhär negativ inför en SM-final som nykomling? Gå och lägg dig och vakna upp på rätt sida sängen tack <3
+ 4
Brynäs IF > Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
SÅJA! Fyfan vilken seger, Källgren steppar upp, Larre levererar!
Knäpptyst här från alla hatare, FRAMÅT BRYNÄS!
Knäpptyst här från alla hatare, FRAMÅT BRYNÄS!
+ 9
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Cardigan Daffipoff: Redigt svag trippingutvisning...
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Ta det lugnt, allt är med glimten i ögat. Häcklar gör jag absolut inte, han och alla andra diskuterar ju bara. Man måste få driva med folk, allt är inte på liv och död.
Om Jonny tar illa vid så är han välkommen att påpeka det, då lovar jag att sluta <3
Om Jonny tar illa vid så är han välkommen att påpeka det, då lovar jag att sluta <3
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Håll tillgodo nu gott folk..
J18-målisen Sander Hansen Ahlström är med på is.
Stalltipset (från mig ;) ) är att han blir etta inför kommande slutspel!
I skrivande stund är Jonnyrocker påväg ner till Monitorn för att ta Gälla i örat. "Här är det ord och ingen frukt och mandel" ska Jonny ha sagt.
Rapportering pågår...
J18-målisen Sander Hansen Ahlström är med på is.
Stalltipset (från mig ;) ) är att han blir etta inför kommande slutspel!
I skrivande stund är Jonnyrocker påväg ner till Monitorn för att ta Gälla i örat. "Här är det ord och ingen frukt och mandel" ska Jonny ha sagt.
Rapportering pågår...
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Skillnaden där är väl att Svrcek och Sundqvist inte BEHÖVER vara bättre nästa säsong?
Om inte Frondell och Eklund klarar av att utvecklas och vara topp-6 forwards nästa säsong i SHL för DIF så kommer de få stora problem.
Om inte Frondell och Eklund klarar av att utvecklas och vara topp-6 forwards nästa säsong i SHL för DIF så kommer de få stora problem.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10753}: Jonny, du kan inte vara sur över ett potentiellt målvaktsbyte inför den tredje kvartsfinalen när vi inte ens spelat den första.
+ 21
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
honken21: Då har man bränt Källgren i och med att man bänkat han första matchen. Samt spelat ut kortet med Ludde, så då blir det en knivig sits. Eftersom Ludde redan har pressen då vi vet att han lämnar efter säsongen och en dålig insats troligtvis kommer starta debatt kring hur mycket han egentligen bryr sig om sina insatser här.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om någon är likt mig, intresserad i spelstilar på andra sidan pölen, så rekommenderar jag STARKT YouTube-kanalen Hockey Psychology.
Länkar en video som är informativ och kort, där han går igenom varför Ottawa gått från ett cementerat bottenlag till att faktiskt se ut att spela slutspel för första gången sedan 2017. Väl värt en kik enligt mig!
Länkar en video som är informativ och kort, där han går igenom varför Ottawa gått från ett cementerat bottenlag till att faktiskt se ut att spela slutspel för första gången sedan 2017. Väl värt en kik enligt mig!
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 4
1 · Nästa

Kanske kan vi ha lärt oss något av det? ;)