Historik
Föregående · 13 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge! Vars är du? 😅 Jag har något riktigt nostalgiskt för dig att se :-)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Man undrar ju vad Vesel Scott indrqsis och Larsson pysslar med i denna match.
Rödin behövs med sitt driv.
Rödin behövs med sitt driv.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Det är väl typ som att ha minst 1x på man city- sheffield United.
Man tar åt sig äran att man bekräftat värvningen om den blir av.
Att man har kontakter. Man blir någon.
Blir det ingenting så betydde bocken ja typ ingenting.
Väldigt likt ett beteende en viss p.... hade.
Man tar åt sig äran att man bekräftat värvningen om den blir av.
Att man har kontakter. Man blir någon.
Blir det ingenting så betydde bocken ja typ ingenting.
Väldigt likt ett beteende en viss p.... hade.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Japp. Dom gjorde inte några poäng direkt.
Jobs gjorde ett par mål. Riktigt skridskostarka alla tre, kommer ihåg att dom drog ner applåder från publiken när dom var inne.
Gävle eller Gästrikland var ju extremt svag årskullarna innan 80-82 så vi var inte direkt bortskämda med duktiga juniorer på den tiden.
Jobs gjorde ett par mål. Riktigt skridskostarka alla tre, kommer ihåg att dom drog ner applåder från publiken när dom var inne.
Gävle eller Gästrikland var ju extremt svag årskullarna innan 80-82 så vi var inte direkt bortskämda med duktiga juniorer på den tiden.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Helt legendariskt. Ja helt klart ett sjukt lyft för fotbollen, dom var grym.
Stenhårda fighter varje år i skoldm i hockey mot stigslundskolan.
Stigslund hade ju riktigt vass årgång i 84orna, bästa 83an var väl Olle Matsson som senare gjorde några matcher i Brynäs.
84orna för att nämna några som senare gjorde matcher i Brynäs så hade ju dom Jim Engström, slutade spela tidigt pga skador men gjorde matcher i Brynäs i elitserien.
Stefan svanbom som också gjorde nån match i Brynäs sen, även nån j landskamp. Spelade många säsonger i HA.
Jocke Lundström i målet , behöver väl inte nån mer presentation.
Robin Lindqvist som är en riktig legend på lokal nivå typ div 1. Öst in poäng.
Det spelade ju aldrig någon roll på den tiden för vi hade Kristoffer jobs. Han var så sjukt överlägsen. Det är väl en av dom största lokala talanger i jr ålder som har vart så överlägsen som han. Helt otroligt.
Bildade senare en juniorkedja i Brynäs i elitserien tillsammans med Jonas flodberg(som också var sjukt grym i jr ålder) från Sandviken.
Jobs gjorde ju senare ett par fina säsonger i Almtuna i hs , Djurgården var intresserad av han men blev ingenting.
Sen kom en viss Leif Boork till Almtuna och Jobsen fick en helt annan roll än den offensiva från året innan och poängskörden dalade.
Vilka tider.. Jag har själv spelat massor av säsonger med flera av nämda spelare.
Den som egentligen gick längst av alla 83or från Gävle , han vad också grym i jr åldern är ju Adam andersson (senare Masuhr).
Stenhårda fighter varje år i skoldm i hockey mot stigslundskolan.
Stigslund hade ju riktigt vass årgång i 84orna, bästa 83an var väl Olle Matsson som senare gjorde några matcher i Brynäs.
84orna för att nämna några som senare gjorde matcher i Brynäs så hade ju dom Jim Engström, slutade spela tidigt pga skador men gjorde matcher i Brynäs i elitserien.
Stefan svanbom som också gjorde nån match i Brynäs sen, även nån j landskamp. Spelade många säsonger i HA.
Jocke Lundström i målet , behöver väl inte nån mer presentation.
Robin Lindqvist som är en riktig legend på lokal nivå typ div 1. Öst in poäng.
Det spelade ju aldrig någon roll på den tiden för vi hade Kristoffer jobs. Han var så sjukt överlägsen. Det är väl en av dom största lokala talanger i jr ålder som har vart så överlägsen som han. Helt otroligt.
Bildade senare en juniorkedja i Brynäs i elitserien tillsammans med Jonas flodberg(som också var sjukt grym i jr ålder) från Sandviken.
Jobs gjorde ju senare ett par fina säsonger i Almtuna i hs , Djurgården var intresserad av han men blev ingenting.
Sen kom en viss Leif Boork till Almtuna och Jobsen fick en helt annan roll än den offensiva från året innan och poängskörden dalade.
Vilka tider.. Jag har själv spelat massor av säsonger med flera av nämda spelare.
Den som egentligen gick längst av alla 83or från Gävle , han vad också grym i jr åldern är ju Adam andersson (senare Masuhr).
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Va ordning på den tiden. Kom en kille till vår klass i typ 8an kanske, behöver inte nämna namn.
Riktigt kaxig från Sydamerika. Första dagen skulle han visa sig lite tuff och drog upp skona på bänken.
Det han inte visste var att läraren, Eddie W*lin bott i Argentina och jobbat där som lärare i massa år, så han drar världens utskällning på spanska/portugisiska till den där killen som snällt tar ner fötterna omedelbums.
Efter det var han from som ett lam på Eddies lektioner 😅😅
Riktigt kaxig från Sydamerika. Första dagen skulle han visa sig lite tuff och drog upp skona på bänken.
Det han inte visste var att läraren, Eddie W*lin bott i Argentina och jobbat där som lärare i massa år, så han drar världens utskällning på spanska/portugisiska till den där killen som snällt tar ner fötterna omedelbums.
Efter det var han from som ett lam på Eddies lektioner 😅😅
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Skyller på att jag är från Sätra, inte så noga där 😳😃😃😅😅
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Brukar vara en klausul om man finner något som oroar eller som inte framkommit innan.
Med rätt att bryta kontraktet.
Med rätt att bryta kontraktet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: Den där uppställningen ser riktigt giftig ut.
Vi får tänka att det vart mycket matcher på slutet, många spelare har gått hårt så vi kan ju vara lite halvt slut nu.
Scott och Ölund som vart halvt nere får man tänka också att de båda varit borta med skada, kan hämmas fast man spelar.
Bredda upp med en till fw nu som har lite tyngd ser det riktigt bra ut bara vi får hålla oss skadefria.
Vi får tänka att det vart mycket matcher på slutet, många spelare har gått hårt så vi kan ju vara lite halvt slut nu.
Scott och Ölund som vart halvt nere får man tänka också att de båda varit borta med skada, kan hämmas fast man spelar.
Bredda upp med en till fw nu som har lite tyngd ser det riktigt bra ut bara vi får hålla oss skadefria.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag tror tvärtemot er angående Larsen.
Tycker han saknar spelsinne och inte använder sin kropp som han borde.
Tycker han saknar spelsinne och inte använder sin kropp som han borde.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Var det inte på Drottninggatan typ i hörnet ungefär där olearys ligger idag?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Taggad han var Hemlingborgs-Blomman på att åka och hämta det idag då 😅😅
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Här kanske alla ni som säger att ni går efter gaa får en lektion.
Clara har 40% svs och gaa 2.0 ;)
Clara har 40% svs och gaa 2.0 ;)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Ja det är riktigt illa. Bara se Ölund ta en def tek i bp igår så.
Vet inte om Gällstedt ens har koll på hur dålig han är i egen zon på teka?
Han vinner alltså 3 av 10 i egen zon. Men han ska ta en tek i bp då... Så så illa.
Vet inte om Gällstedt ens har koll på hur dålig han är i egen zon på teka?
Han vinner alltså 3 av 10 i egen zon. Men han ska ta en tek i bp då... Så så illa.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Finns en bra person runt laget som garanterat skulle kliva in i båset gratis som en till röst om han bara fick frågan.
Och det är Stig Salming.
Och det är Stig Salming.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alltså ta ut målvakten med detta spel och istortsett ge bort ett mål, som han gjorde med 50 kvar med tre måls underläge.
Nu är det bara 7 upp i målskillnad mot Södertälje, vårt extra poäng i form av målskillnad är snart borta också.
Tycker Gällstedt påminner helt om Tommy jonsson.
Nu är det bara 7 upp i målskillnad mot Södertälje, vårt extra poäng i form av målskillnad är snart borta också.
Tycker Gällstedt påminner helt om Tommy jonsson.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om vi ska klara av lag som sätter hög press på oss måste vi antingen nästan släppa en kant helt, eller lura in spelarna centralt.
Alternativt att centern går ner och möter längre ner i banan och att forwards bågar med fart.
Alternativt att centern går ner och möter längre ner i banan och att forwards bågar med fart.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Härligt att ha Ölund som tar defensiv tek i bp som vinner 3 av 10.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Undra vilka som möter upp och hämtar han på Arlanda.
Alcen och Vesel kanske?
Alcen och Vesel kanske?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ska vi kanske ta och nypa Aaltonen nu av bara farten också. Finns på marknaden 🥰
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Enda som är oroande är väl det Bratislava skriver på sin sida om hans skada.
Har vi värvat en skadad spelare igen?
Annars gillar jag att han är stor och spelar ett modernt spel och ser smidig ut för sin storlek på youtube .
Tror nog vi hittade det bästa som gick att finna på denna marknaden.
Har vi värvat en skadad spelare igen?
Annars gillar jag att han är stor och spelar ett modernt spel och ser smidig ut för sin storlek på youtube .
Tror nog vi hittade det bästa som gick att finna på denna marknaden.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10491}: Vill du undvika att hamna i deras kö ska du nog hålla dig borta från Rustas 10 kronors låda :)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10491}: Nu när du googlade så får du upp fotbollen, tror vi diskuterar hockey här ❤️
I ISHOCKEY ligger dom 8:a ❤️
I ISHOCKEY ligger dom 8:a ❤️
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Matcherna/träningarna han missade var det i december nångång, minns inga datum. Men då ska han ha dykt upp i dåligt skick till samlingarna och nån sträckning till att han var borta ska inte ha vart orsaken.
Föregående · 13 · Nästa