Kung_Sjödin: Fannnn nära!!!
Historik
Föregående · 2 · Nästa
Leksands IF > Matchen mot brynäs!! Bästa laget
Ja vad tippar ni? jag tippar det vända från tränings matchen. 3-2 te Brynäs
Brynäs IF > Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
90Steen_: Jo du man sitter beredd vid radion.
Brynäs IF > Den slutliga tabellen.
1.Färjestad
2.Frölunda
3.Linköping
4.Timrå
5.Hv71
6.Brynäs
7.Leksand
8.Södertälje
9.Luleå
10.Djurgården
11.MoDo
12.Mora
Äntligen till slutspel.
2.Frölunda
3.Linköping
4.Timrå
5.Hv71
6.Brynäs
7.Leksand
8.Södertälje
9.Luleå
10.Djurgården
11.MoDo
12.Mora
Äntligen till slutspel.
Brynäs IF > Sv: Dom nya NHL reglerna.
Men föresten det jynnar ju för Henke som inte är bra på att ta pucken bakom målet.
Brynäs IF > Sv: Dom nya NHL reglerna.
GävleLasse: Ärligt talat så tycker jag att dom nya reglerna är dåliga. Visst är det väll bra att man minskar skydden lite men att flytta bak målet 60cm är väll att ta i ja menar hur ska målvakten kunna ta pucken bakom målet? Justja dom satte ju till en till regel som lyder att målvakten inte får ta pucken bakom målet.
Djurgården Hockey > Sv: Silly season-tråd
diflover: När jag läste att du tyckte att Adam Andersson hade gjort en bra säsong i mora så kom ja å tänka på att han har spelat i brynäs tidigare och även Daniel Rudslätt och Jesper Björk. Så brynäs har stor roll i Djurgården dom också.
Brynäs IF > Sv: Nu får det väl ändå vara dags???
Jag kom å tänka på att nu när NHL säsongen kanske drar igång så åker ju Henrik Lundqvist till antingen New York Rangers eller deras farmarlag och då hänger nog Joel med till USA också genom att kanske skriva på för Dallas Stars. Då blir nog inte Frölunda lika överlägsna nästa säsong och kanske till å med blir 2 eller 3.
Föregående · 2 · Nästa