Thellen: "lätt våran bästa match hittills IMO". Kollar vi på samma match? Vi leder men inte mycket mer positivt än så kan man säga. Vi möter inte Björklöven utan Östersund. Förväntade mig att vi skulle ha mycket mer spel, framförallt någon form av spel. Tur att vi har spelare som kan göra bra individuella prestationer.
+ 3