« Föregående · 2003436 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Modo - Björklöven
KB: En sån jävla vinst för hemmapubliken, ÄNTLIGEN pallar dom trycket och vinner.
10 raka, detta firar jag med en diplomatico ambassadors
10 raka, detta firar jag med en diplomatico ambassadors
+ 12
Sv: Modo - Björklöven
+ 3
Sv: Modo - Björklöven
NuMo: Blir mycket icing nu. Jobbigt. Men vi närmar oss. Det är sådana här kamper vi måste ta vara på.
SÅDÄR JA!
3-1.
42 sekunder kvar drygt.
SÅDÄR JA!
3-1.
42 sekunder kvar drygt.
Sv: Modo - Björklöven
Steken84: Den "risken" minskar nu eftersom vi är förbi det. Men nu blir det tryck. Pupliken har kört på hela matchen.
+ 1
Sv: Modo - Björklöven
Sannolikheten att modo leder med 2-1 och åker på en utv när det återstår 2 min?
Sv: Modo - Björklöven
modomille: Det ju fortsatt enormt bra tryck i hallen. Superskönt att höra.
+ 1
Sv: Modo - Björklöven
NuMo: Solklar tripping som domaren släppte. Även kommentatorerna tyckte den var solklar. Löven spelaren gjorde en glidtackling över halva plan men ändå så såg inte domaren...Vi hade annars fått en riktigt bra målchans.
+ 1
Sv: Modo - Björklöven
modomille: Herregud DOMARN? Detta är nog det sämsta jag någonsin har sett. På riktigt vad var det där?
Sv: Modo - Björklöven
modomille: Björklöven har 29% i PP. Otroligt starka siffror. Men det betyder att vi har 71% chans att fixa det, statistiskt sett.
Sv: Modo - Björklöven
Gavelo: haha! Ser på den matchen också, men modomatchen ser jag inte. Följer den här. Passade på att raka mig i pausen så jag missade lite av starten nu. Står det fortfarande 2-0?
+ 1
Sv: Modo - Björklöven
Trilske:
I andra kommer vi upp i nivå, och då liknar matchbilden de första 40 minuterna i Umeå. Löven får försvara sig och kontra och lägga ner puckar djupt medan vi styr spelet.
Kommentatorerna sa att dom aldrig sett löven slå ifrån sig så mycket i årets matcher, så det är ett gott betyg till oss.
Imponerande hur starka vi varit framför kassen i denna match. Sedan vårt BP var ju grymt och hindrade löven från att komma in i matchen.
Gäller att vi krigar sista 20 nu.
I andra kommer vi upp i nivå, och då liknar matchbilden de första 40 minuterna i Umeå. Löven får försvara sig och kontra och lägga ner puckar djupt medan vi styr spelet.
Kommentatorerna sa att dom aldrig sett löven slå ifrån sig så mycket i årets matcher, så det är ett gott betyg till oss.
Imponerande hur starka vi varit framför kassen i denna match. Sedan vårt BP var ju grymt och hindrade löven från att komma in i matchen.
Gäller att vi krigar sista 20 nu.
+ 2
Sv: Modo - Björklöven
Steken84: Make sarg ut great again... Hade inte skadat i första i alla fall.
+ 3
Sv: Modo - Björklöven
Steken84: Håller med, nåt jag stört mig på i år är att man Alltid ska vara kreativ. Om vi ska gå långt måste vi ha lite "smartness" i delar av matcherna, och köra "långa bollar på Bengt" 😀 ibland
Sv: Modo - Björklöven
Trilske: På tal om ingenting men jag måste missat att Rosdal inte spelar.
Har inte sett honom i matchen ännu.
Har inte sett honom i matchen ännu.
+ 1
Sv: Modo - Björklöven
Inte helt nöjd med passningsspelet, känns som att vi ger bort många lägen, löven hittar lite enklare lösningar. Men det var väl mest sista fem det uppstod problem igen.
Sv: Modo - Björklöven
modomille: Tambellini har ju sitt mål kvar att göra ikväll så det ser bra ut.
+ 1
Sv: Modo - Björklöven
bisterfinnen: Självklart. Svårt ändå att analysera matchen via webradion, bakgrundsljudet av den för kvällen fantastiska publiken, 7049 personer samt hockeysnack. Men nog så får Björklöven svårt nu.
Frågan är vad som händer om det blir 3-0?
Vi hoppar över det och gör två mål på en gång va?
Frågan är vad som händer om det blir 3-0?
Vi hoppar över det och gör två mål på en gång va?
+ 1
Sv: Modo - Björklöven
Tarasov: Såja!
Nu har man allt med sig och publiken har säkerligen mycket att göra med det. När det börjar rulla rätt väg så gör det det.
Nu har man allt med sig och publiken har säkerligen mycket att göra med det. När det börjar rulla rätt väg så gör det det.
+ 3
« Föregående · 2003436 · Nästa »
Ja och det är rekord i seriespel när det gäller segrar vid fulltid. De 12 60-talet var inte i seriespel om jag är rätt informerad.