« Föregående · 2103206 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Aliselica: Tänk att en BOT lyckas hålla rätt tråd. Men vi vanligt folk kan inte hålla reda på silly season eller matchtråd!
För det där var verkligen apropå ingenting.
För det där var verkligen apropå ingenting.
+ 10
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Tror det är till nyår. Är nog sjukt bra för honom och i förlängningen Modo.
Låt honom spela hans spel, få mycket istid och bygga självförtrode.
Låt honom spela hans spel, få mycket istid och bygga självförtrode.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Förmodligen är det både bra och dåligt. Bra, för att om de spöar BIK och Löven så lär spelarna inte undermedvetet underskatta dem på samma sätt. Dåligt, för att de har mycket bättre självförtroende och lär spela bättre.
Uppehåll har verkligen inte varit till vår fördel hittills, så det är klart att man känner oro.
Uppehåll har verkligen inte varit till vår fördel hittills, så det är klart att man känner oro.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7639}:
Jädrar, ska man måsta va orolig på onsdag:)
Förhoppningsvis är vi taggade och utvilade
Jädrar, ska man måsta va orolig på onsdag:)
Förhoppningsvis är vi taggade och utvilade
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Randy Marsh: Blev ett hattrick till slut av LP och en 3-2 seger👍
+ 19
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: "– Man hör ju snacket. Det var ju där ett tag. Man hör från andra som pratar om våra förluster och bla, bla, bla."
Det var mer attityden när han sa det, lät som en missnöjd bortskämd skitunge :) kanske bara dilekten.
Det var mer attityden när han sa det, lät som en missnöjd bortskämd skitunge :) kanske bara dilekten.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Såg inte heller intervjun. Såg rätt lite av matchen faktiskt.
Och, jag tycker att Löven sett lite "fat and happy" ut. Som att det smugit sig in en känsla att man är bättre än man är, mycket tack vare att man tidigare haft flyt i flera matcher. Man måste nog tillbaka till ödmjukhet och hårt jobb, för det har som du skriver verkligen inte sett imponerande ut.
Och, jag tycker att Löven sett lite "fat and happy" ut. Som att det smugit sig in en känsla att man är bättre än man är, mycket tack vare att man tidigare haft flyt i flera matcher. Man måste nog tillbaka till ödmjukhet och hårt jobb, för det har som du skriver verkligen inte sett imponerande ut.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Tycker ändå att Löven har sett väldigt mänskliga ut flertalet matcher i rad nu. Riktigt bra lag såklart, men håller fortfarande Timrå som absolut bäst i ligan än så länge.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Jo, men då är också det sociala viktigare än att tävla. Någonting som är oerhört mycket vanligare för kvinnliga idrottare.
Inget fel i det såklart, utan mer ett konstaterande.
Sedan hade jag önskat att Loob kände lite mer om svensk hockey, än att bara fokusera på det som kortsiktigt är bra för FBK.
Inget fel i det såklart, utan mer ett konstaterande.
Sedan hade jag önskat att Loob kände lite mer om svensk hockey, än att bara fokusera på det som kortsiktigt är bra för FBK.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Löventorsk alltså, Ja säger som Per Styf
”Det kan hända alla lag” 😀
Löventorsk alltså, Ja säger som Per Styf
”Det kan hända alla lag” 😀
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Dom talade om det också, 1: a gången dom kunde prata riktigt med varandra. 2 riktigt jäkla vinnnarskallar.
Självklart var Loob en vinnaskalle, Men han klev ned ändå och åkte hem.
Jag tror mer på ett riktigt stort klubbhjärra där,
Han ville verklugen vara i Färjestad.
Självklart var Loob en vinnaskalle, Men han klev ned ändå och åkte hem.
Jag tror mer på ett riktigt stort klubbhjärra där,
Han ville verklugen vara i Färjestad.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Jag tror nog att man kan vara vinnarskalle trots att man klivit ned en nivå frivilligt. Den sociala biten är otroligt viktig för vissa och det är viktigt att man trivs utanför isen också. Sen finns det ju dem som verkligen har en stark kärlek till en klubb och vill ge den den största delen av sin karriär också.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: kul för dig😊 såg att de nu uppdaterat appen så kanske fungerar normalt nu förhoppningskull
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: För de flesta handlar det inte mest om lönen, utan att tävla på dem högsta nivån.
Jag kan liksom inte se en riktig vinnarskalle kliva ned en division och vara helt nöjd.
Jag kan liksom inte se en riktig vinnarskalle kliva ned en division och vara helt nöjd.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Tittade på Wikegård VS, Skön kille Håkan Loob, Han gjorde 6 år i Calgery och fick till slut lyfta Stanley Cup pokalen 1988. Då är han 28 år. ..Då tackar han för sig och åker hem igen till Färjestad och ger dem 8 år till!.
Pengar är inte allt !
Pengar är inte allt !
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: tycker streamern fungerar utmärkt, aldrig haft problem o jag ser många matcher både shl o hockeyallsvenskan
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Karlskrona leder med 2-1 borta mot Vimmerby. Båda målen av Linus Pettersson.
+ 13
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: kanske inte allt för bra resultat för oss men kanske bra om björklöven får två fötter på jorden nu^^ men är nog för mycket begärt😉 men shit va dålig cmores streamar är^^ hackar pch hänger sig samt man får inte ens rätt sytream när man tar direktstream haha
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8671}: Väsby har två raka fina skalpen nu. Först BIK och nu Löven.
Steen brukar inte kasta sig, men Crandall kan jag tänka mig allt om. Klösa, kasta sig, slasha när domaren tittar bort.
Steen brukar inte kasta sig, men Crandall kan jag tänka mig allt om. Klösa, kasta sig, slasha när domaren tittar bort.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: ofokuserat i löven. Dom kanske har börjat få lönerna utbetalda i form av frivisningar på kulturevenemang?
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: ssk har alltså även 5 matcher mer spelade änTimrå å Löven...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8671}: två utv i rad för löven pga för många spelare på isen nu 5 mot 3 för Väsby o 4-3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: Crandal samma sak, får en knuff och kastar sig raklång på isen. Domaren verkar vara med på noterna den här gången dock.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Haha slog på nyss jag bara. Tråkigt det är när det skall förstärkas nog för att väsbyspelaren har klubban där men steen slänger sig som att han blev kapad av en motorsåg sååååå fuuult^^ haha
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Fast då Dahlen är så mycket jävla bättre än alla andra så är de klart han lackar på talanglösa spelare som måste hänga på honom, inga konstigheter så e.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Jag tippade er som femma i tabellen i år men om det ser så här jävligt ut mot Väsby, hur kommer det se ut när era NHL-lån sticker? Ni tänker väl som vita hästen, ta så många poäng som möjligt med NHL lån och sedan förhoppningsvis undvika kval när dom sticker sen.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Eller: Väsby spelar bra, 3-3 just nu mot löven. Vi får se upp på onsdag..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8671}: Och det kommer från någon som håller på ett lag med Jonathan Dahlén som kapten..
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Eller: fan vad löven gnäller efter varje avblåsning. En knuff på sidan av hjälmen efter avblåsning och han måste åka till domaren och peka och klaga.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Ja Belov är ett riktigt föredöme. Tycker även Sylwander är ett föredöme på punkten att hålla igen.
Ja Belov är ett riktigt föredöme. Tycker även Sylwander är ett föredöme på punkten att hålla igen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: SSK har alltså 5 respektive 6 matcher mer spelade än Modo och AIK.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Det får vara 50 st plus dom som sitter i loger och restaurang,om inte regionen har bestämt något annat .
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Hur är reglementet gällande publiken i hockey arenorna nu efter regeringens direktiv?
Ser FBK-Luleå och det måste vara X antal hundra på plats!
Ser FBK-Luleå och det måste vara X antal hundra på plats!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Belov kröp liksom ihop för att säkerställa att det tar i kroppen och inte huvudet.
Där kvitterade Löven. Bad Brett brukar klaga på att Peters släppt ett par puckar nära ribban på första stolpen, men här tycker jag att det är betydligt svagare ingripande då målvakten släpper in pucken i mitten av målet höjdmässigt.
Vi pratar alltså felpacering då skytten helt saknade alternativ och måste skjuta.
Där kvitterade Löven. Bad Brett brukar klaga på att Peters släppt ett par puckar nära ribban på första stolpen, men här tycker jag att det är betydligt svagare ingripande då målvakten släpper in pucken i mitten av målet höjdmässigt.
Vi pratar alltså felpacering då skytten helt saknade alternativ och måste skjuta.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Håller med om allt du skriver, man bör verkligen ta sig en funderare gällande open-ice, kostnaden för dem är väldigt hög sett till dagens fart.
Håller med om allt du skriver, man bör verkligen ta sig en funderare gällande open-ice, kostnaden för dem är väldigt hög sett till dagens fart.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Eller: ok tittade bara längst upp, raden med kommande matcher
+ 1
« Föregående · 2103206 · Nästa »
😂😂😂