« Föregående · 2151136 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
{8437}: Jag tycker faktiskt att björklövens var mer korrekt eftersom han hade skenan på isen hela tiden. Det här är ju faktiskt en skridsko som är i luften... Men vem vet med Wessner.
+ 2
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
För er som eventuellt inte kollade på matchen. Björklöven blev tilldömt mål på en identisk situation till denna. Det bör bli fullständig kalabalik i modolägret om detta döms bort.
+ 2
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
bar mofftak: Ska han inte bromsa nästa gång och köra över målvakten? Idiot.
+ 1
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Om man sparkar pucken på sin andra skridsko som styr in pucken, säger regelboken att det skall dömas bort då?
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Dundee: Tveksam. tycker inte det är en tydlig spark i alla fall. blir väl lotto.
+ 1
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Padrone78:
Wessner var det som gav VIK mål när dom tryckte på benskyddet på peters, då lät det att man inte störde målvaken tillräckligt, här vinklar han in den så det ska vara mål.
Ändrar mig nu när jag ser reprisen, det ska tas bort han bromsar inte in den som jag trodde.
Wessner var det som gav VIK mål när dom tryckte på benskyddet på peters, då lät det att man inte störde målvaken tillräckligt, här vinklar han in den så det ska vara mål.
Ändrar mig nu när jag ser reprisen, det ska tas bort han bromsar inte in den som jag trodde.
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
modomille: Haha andra skottet på mål så gör vi mål men det kommer nog dömas bort för spark.
+ 1
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Dundee: Seriöst vad är de för jävla klantarsel till domare idag? AIK spelare ramlar av den minsta av knuffar. Skandal.
+ 1
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Gavelo: Man kan väl inte beskylla Wessner för att vara smart på något sätt. Så inget är väl förvånande...
+ 4
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Steken84: var det tripping?, då förstår jag varför AIKaren ramlade så lätt
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Steken84: Haha det är helt otroligt 4 utvisningar knappt spelat 10 min av matchen.
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Hahaha
4:e utvisningen.
Man kan ju inte beskylla Wessner för att spelsmart i sina bedömningar iaf.
4:e utvisningen.
Man kan ju inte beskylla Wessner för att spelsmart i sina bedömningar iaf.
+ 1
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
modomille: Det där var en tripping dock. Domarna har märkligt nog släppt båda trippingarna som AIK gjort.
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Tycker Persson kan få pris för första modospelare som skjuter en puck mot AIK målis efter ca 10 min
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
jonsson: Tror vi är inne i en process och i kväll ska tränas boxplay.
En man man mindre hela förstaperren.
Bra jobb dock
En man man mindre hela förstaperren.
Bra jobb dock
+ 1
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Tarasov: Framförallt med tanke på hans klubba var fasthållen i 10 sekunder först...
+ 2
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
{5647}:
Jaha det ska bli en sådan match där man tar för allt i början för att sedan släppa allt. Det är ju fan ingen som har koll på nivån längre, hockey är ju den nya innebandyn.
Jaha det ska bli en sådan match där man tar för allt i början för att sedan släppa allt. Det är ju fan ingen som har koll på nivån längre, hockey är ju den nya innebandyn.
+ 1
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
jonsson: Bättre boxplay förutom när Sylle spelar. Han faller för djupt fortfarande.
« Föregående · 2151136 · Nästa »