« Föregående · 2210297 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
Jalapeno:
Det är lugnt och också rimligt att den ena återfinns i allsvenskan och den andra i SHL då Tanner har mer att bevisa.
Det är lugnt och också rimligt att den ena återfinns i allsvenskan och den andra i SHL då Tanner har mer att bevisa.
+ 1
Sv: Silly season
Jalapeno: Som någon annan nämnde tidigare, så la Leigh Valley Phantoms allt fokus på yngre prospects den här konstiga säsongen. Därav mindre speltid och poängskörd för MacMaster.
+ 2
Sv: Silly season
Bengtivan: jag hade nästan förväntat mig litte metallica snylt.
I alla fall så jag sjöng i bilen när jag hörde namnet.
Come skating faster
Obey mac master
Your life burn faster
Obey mac master
I alla fall så jag sjöng i bilen när jag hörde namnet.
Come skating faster
Obey mac master
Your life burn faster
Obey mac master
+ 3
Sv: Silly season
Mano: Skillnaden är väl att vår spelare tog ett kliv framåt senaste säsongen medans er tog ett par steg tillbaks.
Kollar man på MacMasters stats så verkar han vara en "one season wonder" dock måste jag ge han att MacMaster är ett jävligt coolt namn att ha på tröjan. Tror dock han kan utvecklas i HA och han är ju faktiskt bara 25 år så det kan finnas mer att hämta där.
Hoppas ni kan hantera mina åsikter utan att bli upprörda.
Kollar man på MacMasters stats så verkar han vara en "one season wonder" dock måste jag ge han att MacMaster är ett jävligt coolt namn att ha på tröjan. Tror dock han kan utvecklas i HA och han är ju faktiskt bara 25 år så det kan finnas mer att hämta där.
Hoppas ni kan hantera mina åsikter utan att bli upprörda.
+ 3
Sv: Silly season
Ni som är missnöjda, länka gärna till en spelare ni anser ni skulle varit nöjda med i Sveriges 26:e bästa lag. Finns ju X antal klubbar i både Sverige och övriga Europa/Världen som har förtur.
+ 10
Sv: Silly season
DrCox: Leksand värvade precis Kloos. MacMaster hade ungefär samma poängskörd i AHL senaste gången de båda var i samma liga.
+ 2
Sv: Silly season
DrCox: phillys chefsscout sa att Tanner är en bättre / mer komplett spelare än Gerry Fitzgerald (Västervik). Fitzgerald gjorde 17 poäng på 23 matcher i Vvik.
+ 8
Sv: Silly season
Tarasov:
Uppdatering då
X - Tanner M - Aagaard
X - EK - Modigs
Ohlsson - X - Svenningsson
Sylle - Max - OP
Nordin/Lindewall
Hasa- Näsen
Wahlberg-David Q
Dahlroth - X
Arvidsson/Lovric/Styf
Skada: Viklund
Tex/ Isak
Reserv Nygren
Uppdatering då
X - Tanner M - Aagaard
X - EK - Modigs
Ohlsson - X - Svenningsson
Sylle - Max - OP
Nordin/Lindewall
Hasa- Näsen
Wahlberg-David Q
Dahlroth - X
Arvidsson/Lovric/Styf
Skada: Viklund
Tex/ Isak
Reserv Nygren
+ 2
Sv: Silly season
Laken: Om du hade lyssnat på presentationen hade du förstått varför. Han spelade i phillys farmarlag som under coronasäsongen satsade all speltid på sina yngre prospects, därav fick Tanner oerhört sparsamt med istid.
Han verkar för övrigt vara riktigt teknisk och snabb.
Han verkar för övrigt vara riktigt teknisk och snabb.
+ 7
Sv: Silly season
{9108}: Då tolkar jag oraklet Nooky som att Jonathan Ang också är på väg in. Då skulle vi ha tre centrar som möjligen kan ta första center platsen. Det är bra.
+ 2
Sv: Silly season
{9233}: Som jämförelse så hade Tambellini 32p på 72 matcher säsongen innan han kom hit. Han producerade dock de sortens siffror konsekvent över flera år i AHL.
+ 2
Sv: Silly season
{9233}: 3 p på 21 matcher i AHL förra säsongen. Men kan ändå vara bra. Upp till bevis för Hinken nu...
+ 1
Sv: Silly season
Majbrasan: Det var kul att vi inte visste vem eller vilka som skulle presenteras.
+ 9
Sv: Silly season
Intervju med Tanner finns länkad.
30 pinnar på 56 matcher i ahl är ändå bra stats för att värvas till HA.
30 pinnar på 56 matcher i ahl är ändå bra stats för att värvas till HA.
Länkar:
https://youtu.be/sl6ZjKqccsI
https://youtu.be/sl6ZjKqccsI
+ 4
Sv: Silly season
hockey_21: Kungnamn, och rolig bild för att utannonsera att en center var klar och bygga lite hype inför sändning. Tack för den!
Sv: Silly season
KarateKing700: MacMaster klar! Dessutom är Lovric kontrakterad på 1 år men kommer få börja i öhf.
+ 2
Sv: Silly season
Gissar på att det är Jonathan Ang eller Tanner Macmaster som det pratas om. Kan vara båda med.
+ 2
Sv: Silly season
Tarasov: haha, härliga namn på våra spelare. förra året Rockwood och nu en Mac-Härskare. Sponsrad av Apple tro?
+ 2
Sv: Silly season
Gavelo: Eftersom Tjeckien åkte ur VM så kanske den tjeckiska bombmattan a.k.a förstafemman presenteras på ett bräde. Å andra sidan ryktas det hett om att processen med att införskaffa nya vattenflaskor till A-truppen har skalats ner till 2 förslag, kanske vi får se den nya vattenflaskan idag?
Minns dock förr när Modo kallade till presskonferens o hela media-Sverige vallfärdade till Övik, tider det
Minns dock förr när Modo kallade till presskonferens o hela media-Sverige vallfärdade till Övik, tider det
+ 6
Sv: Silly season
KarateKing700: Nu vsr jag dum... Micke Rosell uppmana ju Jon till engelskan i kommentarsfältet så är ju en utländsk spelare 😂
Sv: Silly season
Gavelo: Bara det inte är en ersättare till Jellvert.. Hade suttit fint med en till förstalinan! Å andra sidan tog det inte många veckor för Hinken att hitta en center, drygt en månad. Det Glader inte lyckades med på en hel säsong..
+ 3
Sv: Silly season
Zup:
Det är sommar, det händer väl inte jättemycket just nu. Ta det lugnt och gå ut i solen, vi lär få veta när det händer grejer.
Det är sommar, det händer väl inte jättemycket just nu. Ta det lugnt och gå ut i solen, vi lär få veta när det händer grejer.
+ 1
Sv: Silly season
Zup: Ja, och man har inte lyckats ersätta honom på ett bra sätt förrns nu. Det är ideella krafter som har styrt skutan mellan Frank och Jon, då det inte riktigt klaffade med Julia.
Håller med om att det har funnits en del att önska i transparensen, men har fullt förtroende för att det kommer bli bättre med Jon vid rodret nu.
Håller med om att det har funnits en del att önska i transparensen, men har fullt förtroende för att det kommer bli bättre med Jon vid rodret nu.
+ 3
Sv: Silly season
Zup:
Vi vet hur många spelare som ska in, vi vet vilka positioner som ska in, vad mer ska dom säga ?
Vi vet hur många spelare som ska in, vi vet vilka positioner som ska in, vad mer ska dom säga ?
Sv: Silly season
KB: Ja såklart han inte ska lastas för något. Men Frank slutade för 7 månader sedan.
Sv: Silly season
Amitiel: Oj, totalt hjärnsläpp. Menade att jag önskar att klubben inkluderar oss sponsorer och supportrar mer i vad som händer.
Sv: Silly season
Zup: Vår nye press- och kommunikationsansvarige började på jobbet i tisdags. Det har gått tre dagar.
« Föregående · 2210297 · Nästa »
Poängen här var inte att Kloos är kass, utan att MacMaster kanske har viss potential på HA-nivå.