« Föregående · 2410958 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
{7639}: Beror väl på vilka förväntningar man har. Jag tänker mig att det är seriens femte bäste poängplockare (egentligen fjärde) - och bättre än samtliga MoDoiter ifjol - vi följer:
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Bad_Brett: Bra första period av Josh, Theo, Umegård, och Södergran.
Gillar verkligen det jag sett av Umegård såhär långt den här säsongen.
Gillar verkligen det jag sett av Umegård såhär långt den här säsongen.
+ 2
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
{7639}: Ser du en repris från förra säsongen?,
Marenis har varit värdelös, oerhört osmart och usel ork är väl det han visat första 20.
Marenis har varit värdelös, oerhört osmart och usel ork är väl det han visat första 20.
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Silly: Om Marenis spelar så här på fredag också är jag beredd att inleda #SkeppaMarenis hashtagen.
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Kul efter intervjun med Marklund i Östersund.... "MarkLund" som dom säger där uppe i Västerbotten.... hahhaa
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
JonteD: Tycker nästan man borde ge Theo chansen i första. Han visar verkligen att han vill ha chansen.
+ 2
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Silly: Inte självklart att vinna, ni visar lite klass men dom smarthet å vilja
Jaha vi får se 🫢
Jaha vi får se 🫢
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Sigge: Ser ut som att vårat PP kommer vara fortsatt vasst med Theo också
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Heyerdal:
Umegård har inte haft mycket rätt i början på den här matchen?
Umegård har inte haft mycket rätt i början på den här matchen?
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
{10015}: Jäsingen vad domarna tillåter Östersund att haka och hålla i
+ 2
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
{7639}: Östersund är inte ens bra, ger bort puckar hela tiden och har kass målvakt, hur svårt ska det va
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Modoiters tålamod är cirka 3 byten för förstafemman, sen skapar de inte
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Korta byten på Marenis, hans ork verkar vara en akilleshäl
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Ja. Och vilka var det som trodde på Marenis ikväll? Hans byten hittills är bland det sämsta jag sett. Kolla kroppspråket… han är inte glad att Södergran fick chansen före honom
+ 2
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
modomille: Vi har potentiellt en ny Sylwander-situation med Wahlberg.
Med Näsén, Bernhardt, Ingman, Berg, Folin, Norén och [drömscenariot Berglund] är det långt ifrån säkert att han går in på sex backar. MoDo har redan fyra backar som får betydligt mer istid.
Vänder man på det och menar "Ja, fast vi behöver en försvarsgeneral", så är frågan om vi inte behöver införskaffa någonting bättre inför slutspelet.
Skulle nog på sikt vilja se AP som kapten. Extremt rutinerad, men likväl bara 30 år. Är en av lagets mest framstående spelare och spelar näst mest av alla forwards. Har dessutom långt kontrakt.
Med Näsén, Bernhardt, Ingman, Berg, Folin, Norén och [drömscenariot Berglund] är det långt ifrån säkert att han går in på sex backar. MoDo har redan fyra backar som får betydligt mer istid.
Vänder man på det och menar "Ja, fast vi behöver en försvarsgeneral", så är frågan om vi inte behöver införskaffa någonting bättre inför slutspelet.
Skulle nog på sikt vilja se AP som kapten. Extremt rutinerad, men likväl bara 30 år. Är en av lagets mest framstående spelare och spelar näst mest av alla forwards. Har dessutom långt kontrakt.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Golden boy : Jo men har man gjort så mycket poäng som han gjorde där i Hästen finns det en risk att spår av hybris följer med till oss.
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Modo måste vara sämst i Hockeysverige att få ut pucken ur zonen trots att man har pucken under kontroll
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Sigge: Wahlberg misslyckas med att rensa ut pucken igen hur svårt ska det vara?!
+ 1
« Föregående · 2410958 · Nästa »

Nån som hörde hur Woods upplevde skadesituationen mot Västerås?